Η Maserati Grecale στο δρόμο λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα της

Το νέο SUV της Maserati που θα παρουσιαστεί επίσημα στις 22 Μαρτίου, θα προσφέρεται σε εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης, υβριδικούς, αλλά και μια αμιγώς ηλεκτρική.

Η Maserati Grecale στο δρόμο λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα της

Το νέο SUV της Maserati που θα παρουσιαστεί επίσημα στις 22 Μαρτίου, θα προσφέρεται σε εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης, υβριδικούς, αλλά και μια αμιγώς ηλεκτρική.

Η Maserati παρουσιάζει άλλο ένα teaser πριν την πρεμιέρα της Grecale που θα γίνει στις 22 Μαρτίου και θα τη φέρει αντιμέτωπη με τα υπόλοιπα premium crossover της αγοράς, όπως η BMW X3 και η Jaguar F-Pace. Αυτές οι νέες εικόνες δίνουν μια πιο επίσημη… ματιά στη Grecale, καθώς το καμουφλάζ είναι πολύ πιο «ελαφρύ» από τις φωτογραφίες που μέχρι τώρα είχαν κυκλοφορήσει.

Το μεσαίου μεγέθους SUV υιοθετεί μερικά από τα σχεδιαστικά στοιχεία της Levante και του supercar MC20. Εμπρός έχει την μάσκα όλων των μοντέλων της Maserati, ενώ το πίσω μέρος μοιάζει με μια μικρότερη έκδοση της Levante, από την όποια υιοθετεί τον διαχύτη και το σύστημα τετραπλής απόληξης της εξάτμισης.

Στο πλάι, το σχήμα της Grecale είναι παρόμοιο με της Levante, ωστόσο, το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και το πίσω άκρο, της δίνουν την ευκαιρία να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ ενός παραδοσιακού SUV δύο όγκων και ενός μοντέρνου coupe-SUV όπως η BMW X4 και η Mercedes GLC Coupe. Τα μπροστινά φτερά φιλοξενούν τους χαρακτηριστικούς τρίγωνους αεραγωγούς της μάρκας, ενώ οι προβολείς έχουν νέα κάθετη σχεδίαση σε αντίθεση με τις οριζόντιες μονάδες που χρησιμοποιεί η  Levante.

Η Maserati δεν έχει κάνει επίσημες ανακοινώσεις σχετικά με τα τεχνικά θέματα της Grecale, αλλά αναμένουμε ότι θα βασίζεται στην πλατφόρμα Giorgio της FCA όπως η Alfa Romeo Stelvio. Ωστόσο, δεν θα κληρονομήσει απαραίτητα και τον κινητήρα της Stelvio. Πιθανότατα θα εφοδιάζεται με τον V6 3λιτρο βενζινοκινητήρα με διπλό υπερσυμπιεστή που χρησιμοποιεί η MC20. Ο κινητήρας Nettuno της Maserati είναι ικανός να αποδίδει έως και 630 ίππους και 730 Nm ροπής, αλλά αναμένουμε ότι στη Grecale η ισχύς του θα είναι μικρότερη.

Άλλη μια επιλογή θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης σε μια προσαρμοσμένη πλατφόρμα. Τα τεχνικά στοιχεία δεν έχουν επιβεβαιωθεί ακόμα, αλλά η Maserati είχε προηγουμένως αναφέρει ότι η αρχιτεκτονική θα διαθέτει τεχνολογία μπαταρίας 800 volt και θα υποστηρίζει ταχεία φόρτιση έως και 300 kW. Από το 2022, όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας θα φέρουν τη χαρακτηριστική ονομασία «Folgore» που σημαίνει αστραπή.

Για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των δύο κινητήρων, η Maserati θα προσφέρει μια σειρά υβριδικών κινητήρων. Και πάλι, οι προδιαγραφές δεν έχουν επιβεβαιωθεί, αλλά μια πιθανή επιλογή είναι ο ήπια υβριδικός βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων και 330 ίππων της Ghibli.

Η Maserati έχει θέσει ψηλά τον πήχη με τη Grecale, αφού ισχυρίζεται ότι το μοντέλο θα έχει τη μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και την ταχύτερη επιτάχυνση στην κατηγορία του, ενώ παράλληλα θα έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά και θα είναι το πιο ευρύχωρο. Ταυτόχρονα, σε μια κατά μέτωπο επίθεση στην τεχνολογία των Γερμανών, η Maserati υποστηρίζει ότι η Grecale θα προσφέρει το καλύτερο ηχοσύστημα στην κατηγορία.

Το περιτύλιγμα στις πιο πρόσφατες εικόνες περιλαμβάνει το μήνυμα : «Γεια. Είμαι η Maserati Grecale. Δεν μπορώ να πω πολλά περισσότερα». Και προσθέτει ότι περισσότερες πληροφορίες θα δημοσιοποιηθούν στις 22 Μαρτίου».

Η Grecale θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati στο Cassino, στην Ιταλία, με την εταιρεία να σχεδιάζει επένδυση 800 εκατομμυρίων ευρώ για τη δημιουργία της εγκατάστασης και την παραγωγή του αυτοκινήτου.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!