Ράλλυ Ακρόπολις: Στολίδι για τον Ελληνικό τουρισμό

Αθλητικά δρώμενα, όπως το Ράλλυ Ακρόπολις, η Athens Flying Week και ο Κλασικός Μαραθώνιος Αθηνών αναμφίβολα προσθέτουν αξία στον Ελληνικό τουρισμό.

Ράλλυ Ακρόπολις: Στολίδι για τον Ελληνικό τουρισμό

Αθλητικά δρώμενα, όπως το Ράλλυ Ακρόπολις, η Athens Flying Week και ο Κλασικός Μαραθώνιος Αθηνών αναμφίβολα προσθέτουν αξία στον Ελληνικό τουρισμό.

Προστιθέμενη αξία στο ελληνικό τουριστικό προϊόν προσδίδουν τα αθλητικά δρώμενα που έλαβαν χώρα τις προηγούμενες ημέρες στην Αθήνα, αποτελώντας ταυτόχρονα μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για προβολή της πρωτεύουσας και γενικότερα της Ελλάδας σε όλον τον κόσμο. Η αρχή έγινε με το Ράλλυ Ακρόπολις, συνεχίστηκε με την Athens Flying Week (AFW), ενώ αναμένεται με ενθουσιασμό από το διεθνές κοινό ο Κλασικός ή Αυθεντικός Μαραθώνιος Αθηνών, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στις 12 και 13 Νοεμβρίου.

Το Ράλλυ Ακρόπολις, τις τέσσερις ημέρες των αγώνων, προβλήθηκε παγκοσμίως σε περισσότερα από 60 δίκτυα και σε 150 χώρες σε όλον τον κόσμο. Μάλιστα, πάνω από 100 εκατομμύρια τηλεθεατές απόλαυσαν τα όμορφα τοπία των ειδικών διαδρομών, που έτρεχαν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, ενώ ειδική μνεία θα πρέπει να γίνει για την υπερειδική διαδρομή που πραγματοποιήθηκε μέσα στο ΟΑΚΑ. Εκεί, πάνω από 60.000 θεατές χειροκρότησαν τα 70 αγωνιστικά οχήματα που έτρεξαν στην ειδική διαδρομή, συνολικού μήκους 1,95 χλμ., που έχει στηθεί εντός του αγωνιστικού χώρου του Ολυμπιακού Σταδίου της Αθήνας. Εξάλλου, όπως έχει τονίσει και ο γ.γ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, «η αναγνωρισιμότητα και η επίδραση του “Ράλλυ των Θεών” συμβάλλει τα μέγιστα στην προβολή της χώρας μας. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι η καλύτερη επένδυση για την προβολή του ελληνικού τουρισμού διεθνώς».

Η αυλαία για την αεροπορική επίδειξη Athens Flying Week (AFW) Tanagra International Air Show 2022 «έπεσε» με μία εξαιρετική απήχηση στο ελληνικό και διεθνές κοινό. Φέτος, η διοργάνωση της Athens Flying Week (AFW) προσέλκυσε πάνω από 50.000 επισκέπτες, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία, όπως τόνισε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο διοργανωτής, Πάνος Ποδηματάς. Πέρα από αυτήν τη θέση του, ο κ. Ποδηματάς, ως αντιπρόεδρος του Hapco (Σύνδεσμος Οργανωτών Συνεδρίων) έκανε λόγο για μία διοργάνωση που διαφημίζει τη χώρα στο εξωτερικό, χωρίς κανένα κόστος για τον ΕΟΤ και την ίδια στιγμή προσελκύει εκατοντάδες επισκέπτες στους χώρους της διοργάνωσης.

Σε ό,τι αφορά τη διοργάνωση του Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών, που θα διεξαχθεί στις 12 και 13 Νοεμβρίου, μεγάλες είναι οι προσδοκίες των ξενοδόχων της Αττικής. Ο γ.γ της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής και Αργοσαρωνικού, Ευγένιος Βασιλικός, ανέφερε ότι ο Κλασικός Μαραθώνιος είναι από τα μεγάλα γεγονότα που χρειάζεται ένας προορισμός για να επιμηκύνει την τουριστική περίοδο. Πέρυσι, στους αγώνες 5.000 μέτρων, 10.000 μέτρων αλλά και της κλασικής διαδρομής του Μαραθωνίου συμμετείχαν συνολικά 27.800 δρομείς από 83 χώρες και από 100 διαφορετικές εθνικότητες, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον κλάδο της φιλοξενίας και της εστίασης. Οι περισσότεροι δρομείς έρχονται νωρίτερα στην πρωτεύουσα, συνοδευόμενοι από συγγενείς και φίλους.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!