Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τον αυτοκινητόδρομο Χανιά – Ηράκλειο

Αποτελεί τμήμα του ΒΟΑΚ, μήκους 157,5 χλμ. και κόστους άνω του 1,3 δισ. ευρώ

Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τον αυτοκινητόδρομο Χανιά – Ηράκλειο

Αποτελεί τμήμα του ΒΟΑΚ, μήκους 157,5 χλμ. και κόστους άνω του 1,3 δισ. ευρώ

Την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για ένα ακόμη τμήμα του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), κατέθεσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προς έγκριση στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Πρόκειται για το έργο Χανιά – Ηράκλειο μήκους 157,5 χλμ και παράπλευρου / κάθετου δικτύου περίπου 150 χλμ., κατασκευαστικού κόστους 1,32 δισ. ευρώ, το οποίο θα υλοποιηθεί ως έργο με Σύμβαση Παραχώρησης και θα έχει διόδια.

Το έργο περιλαμβάνει:

2+2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ και κεντρική νησίδα

26 σήραγγες μονού κλάδου συνολικού μήκους ~ 34 χλμ.

10,80 χλμ. νέες γέφυρες, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος

20 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι και

αναβάθμιση των υπαρχόντων ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου

Για την εξέλιξη μίλησε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης: «Ενοποιήσαμε σε τεχνικό επίπεδο το έργο από τον Κίσσαμο ως τη Σητεία, οριστικοποιήσαμε το χρηματοοικονομικό μοντέλο, αναθέσαμε πάνω από 16 μελέτες, αναβαθμίσαμε τις προβλέψεις για τα όρια ταχύτητας του δρόμου, εντάξαμε και την αναβάθμιση των υφιστάμενων παρακάμψεων των μεγάλων πόλεων στο έργο. Καταθέσαμε τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη και προχωράμε στη Β’ Φάση του Διαγωνισμού, ενώ οριστικοποιήσαμε τη χάραξη και σήμερα καταθέσαμε και τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο. Θα δώσουμε στην Κρήτη το δρόμο που της αξίζει και αυτό είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε πράξη».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!