Σέρβις στο Nissan χωρίς επίσκεψη στο συνεργείο

Η υπηρεσία Pick Up & Drop παραλαμβάνει το αυτοκίνητο και το επιστρέφει στο χώρο που επιλέγει ο ιδιοκτήτης

Σέρβις στο Nissan χωρίς επίσκεψη στο συνεργείο

Η υπηρεσία Pick Up & Drop παραλαμβάνει το αυτοκίνητο και το επιστρέφει στο χώρο που επιλέγει ο ιδιοκτήτης

H Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, σε συνεργασία με την Europ Assistance, προσφέρει τη δυνατότητα παραλαβής του αυτοκινήτου από πιστοποιημένο covid-free οδηγό, προκειμένου να το μεταφέρει στο συνεργείο. Μετά την ολοκλήρωση του σέρβις, το Nissan επιστρέφει στο χώρο του πελάτη.

Συγκεκριμένα και κατόπιν συνεννόησης με το συνεργείο της εταιρείας, με την υπηρεσία Pick Up & Drop προσφέρονται τα εξής:

Έμπειρος οδηγός της Europ Assistance, πιστοποιημένος covid-free, έρχεται στον χώρο σας για την παραλαβή του δικού σας Nissan, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής.

Ο οδηγός φωτογραφίζει και καταγράφει λεπτομερώς την κατάσταση και τα στοιχεία του οχήματος, σε ειδική online εφαρμογή (application).

O πελάτης, μέσω του κινητού του, λαμβάνει ενημερώσεις για όλα τα στάδια της διαδικασίας (παραλαβή, παράδοση στο συνεργείο, παράδοση του οχήματος κ.α.)

Κατά την άφιξη του οχήματος στο συνεργείο, λαμβάνονται εκ νέου φωτογραφίες και όλα τα προβλεπόμενα  μέτρα υγιεινής / ασφάλειας.

Με το πέρας των εργασιών, παραλαμβάνεται το όχημα από τον οδηγό με αντίστοιχες διαδικασίες και ξεκινά η επιστροφή στον κάτοχό του.

Κατά την παράδοση του οχήματος στον κάτοχο / ιδιοκτήτη του, γίνεται η απαραίτητη ταυτοποίηση και λαμβάνονται εκ νέου όλα τα σχετικά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με  την υπηρεσία Pick Up & Drop, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο 210 34 79 700 για το συνεργείο της Αθήνας, επί της Λεωφόρου Αθηνών 169.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!