Το Toyota C-HR είναι το πρώτο σε πωλήσεις C-SUV στην Ελλάδα για το 2025, καθώς, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία του ΣΕΑΑ, από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούλιο του 2025, έχει σημειώσει 2.138 ταξινομήσεις.
Προκειμένου να εδραιωθεί ακόμα περαιτέρω στην κορυφαία θέση των πωλήσεων, η ιαπωνική μάρκα προχώρησε σε μια αναβάθμιση του C-HR, εξελίσσοντας το μοντέλο με περισσότερο εξοπλισμό και τεχνολογίες ασφάλειας.
H έκδοση Mid+ αποκτά νέες ζάντες 18 ιντσών σε ματ μαύρη απόχρωση. Στο εσωτερικό τα καθίσματα έχουν νέα επένδυση Samara, η οποία αυξάνει το ποσοστό ανακυκλωμένων υλικών, καλύπτοντας ολόκληρο το κάθισμα. Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι σε μια νέα γκρι απόχρωση.
Όλες οι εκδόσεις προσφέρονται πλέον στα νέα χρώματα Ash Grey και Lunar Sky Blue, που προσδίδουν μια ανανεωμένη, μοντέρνα εμφάνιση.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό, η Toyota προσφέρει πλέον από την βασική έκδοση την τελευταία γενιά της σουίτας συστημάτων ασφαλείας Toyota Safety Sense. Ως εκ τούτου, όλες οι εκδόσεις έχουν:
- κάμερα παρακολούθησης οδηγού,
- σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας,
- παρακολούθηση τυφλής γωνίας,
- ενεργό cruise control,
- αυτόματους προβολείς,
- σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης,
- σύστημα προειδοποίησης για σύγκρουση, με ανίχνευση ποδηλατών και πεζών,
- σύστημα διακοπής οδήγησης σε έκτακτη ανάγκη και
- ειδοποίηση για εγκάρσια κίνηση κατά την όπισθεν, με αυτόματο φρενάρισμα.
Οι βασικές εκδόσεις συνεχίζουν να διατίθενται με ψηφιακό πίνακα ενδείξεων για τον οδηγό, διαμέτρου 12,3 ιντσών, ενώ η οθόνη αφής του infotainment φτάνει τις 8 ίντσες. Στις πιο πλούσιες εκδόσεις, η τελευταία αναβαθμίζεται σε 12,3 ίντσες.

H πιο σπορ έκδοση GR Sport θα είναι διαθέσιμη και με τον μικρότερο υβριδικό κινητήρα των 1,8 λίτρων, προσφέροντας ζάντες 19 ιντσών, εσωτερικό με κόκκινες ραφές και επένδυση Ultrasuede, καθώς και στοιχεία GR Sport στο αμάξωμα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν και ζάντες 20 ιντσών.
Το νέο Toyota C-HR διατίθεται στην ελληνική αγορά με 4 υβριδικά συστήματα κίνησης:
- 1.8 Hybrid 140 με βενζινοκινητήρα 1.8 λίτρων, ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία 0,41 kWh, αυτόματο κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης e-CVT, συνδυαστική ισχύ 140 ίππων, 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9’’, τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 4,8-5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 103 γρ./χλμ..
- 2.0 Hybrid 200 με βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων, ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία 0,41 kWh, αυτόματο κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης e-CVT, συνδυαστική ισχύ 198 ίππων, 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1’’, τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 4,8-5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 107 γρ./χλμ..
- 2.0 Hybrid 200 AWD–i με βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων, 2 ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία 0,41 kWh, τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης e-CVT, συνδυαστική ισχύ 198 ίππων, 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9’’, τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 5,1-5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 112 γρ./χλμ..
- 2.0 Plug–in Hybrid 220 με βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων, ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία 5,1 kWh, αυτόματο κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης e-CVT, συνδυαστική ισχύ 223 ίππων, 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4’’, τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 0,9 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 19 γρ./χλμ. και ηλεκτρική αυτονομία 66 χλμ..
Όλες οι εκδόσεις του νέου C-HR έχουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και κυκλοφορούν καθημερινά στον Δακτύλιο της Αθήνας χωρίς περιορισμούς. Το αναβαθμισμένο Toyota C-HR αναμένεται να φτάσει στις ελληνικές αντιπροσωπείες στα τέλη του 2025, ενώ, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, είναι διαθέσιμο για παραγγελία σε όλη την Ευρώπη.


