Η Porsche 911 Dakar αυξάνει τις αγωνιστικής έμπνευσης επιλογές της

Η γερμανική φίρμα εμπλουτίζει τις διαθέσιμες επιλογές της Dakar με αυτοκόλλητα και εμφανίσεις, εμπνευσμένες από το αγωνιστικό παρελθόν

Η Porsche 911 Dakar αυξάνει τις αγωνιστικής έμπνευσης επιλογές της

Η γερμανική φίρμα εμπλουτίζει τις διαθέσιμες επιλογές της Dakar με αυτοκόλλητα και εμφανίσεις, εμπνευσμένες από το αγωνιστικό παρελθόν

H Porsche 911 Dakar πραγματοποίησε την πρεμιέρα της τον περασμένο Νοέμβριο από την έκθεση του Los Angeles, όπου εμφανίστηκε –αυτοδικαίως- με την δίχρωμη μπλε-λευκού περιβολή της νικηφόρας αγωνιστικής 911 που συμμετείχε στο ομώνυμο ράλι το 1984. Πλέον η Porsche αποφάσισε να συμπληρώσει την χρωματική παλέτα επιλογών και διακριτικών της έκδοσης Dakar με ανάλογου ύφους παραλλαγές με έμπνευση που τιμά το παρελθόν της γερμανικής φίρμας.

Για την ακρίβεια, η Porsche θα προσφέρει την Dakar με τα «πολεμικά» χρώματα των αγωνιστικών μοντέλων του 1971, ’74 και ’78 που συμμετείχαν στο East African Safari Rally.

H πρώτη που παραπέμπει στο αγωνιστικό μοντέλο του 1971, αποτελεί αναφορά στην πέμπτη θέση της Porsche στην διοργάνωση ως ομάδας υποστήριξης. Εκείνο το αγωνιστικό πρωτότυπο διέθετε μόνο ένα μαύρο αυτοκόλλητο στο καπό και η αναβίωσή του, μιμείται ακριβώς αυτό ενώ προσθέτει και τον αριθμό 19 στα πλευρά της Dakar. Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη περιβολή προσθέτει 4.165 ευρώ στη διόλου ευκαταφρόνητη τιμή της έκδοσης.

Aνάλογο είναι το τίμημα και για τα αυτοκόλλητα που παραπέμπουν στο ράλι του 1974 και διανθίζουν την εμφάνιση της Dakar με φαρδιές αγωνιστικές ρίγες σε συνδυασμό με πιο λεπτές μπλε που διατρέχουν τα πλευρά του αυτοκινήτου από τα μπροστινά φωτιστικά σώματα ως τα πίσω φτερά.

Από την εξίσωση δεν θα μπορούσαν να λείψουν τα διακριτικά Martini, με τα οποία η Porsche αγωνίστηκε το 1978 και επανέρχονται για ακόμα μία φορά στην Dakar σε συνδυασμό με τον αριθμό 14 στα πλευρά της. Η συγκεκριμένη επιλογή αποτελεί και την ακριβότερη καθώς κοστίζει 5.950 ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι 911 Dakar εφοδιάζεται με τον επίπεδο twin-turbo κινητήρα των 3,0 λίτρων με απόδοση 480 ίππων σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και φυσικά σύστημα τετρακίνησης όπως ακριβώς επιβάλει ο προσανατολισμός του μοντέλου.

Όπως έχει ανακοινώσει η Porsche η παραγωγή της έκδοσης θα περιοριστεί σε μόλις 2.500 μονάδες αν και δεν αποκλείεται, εφόσον υπάρχει αυξημένη ζήτηση, η γερμανική φίρμα να αυξήσει το τιράζ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!