Η Formula 1 έχει ήδη δεσμευθεί στην επόμενη γενιά μονάδων ισχύος με τους κανονισμούς που θα τεθούν σε ισχύ το 2026, να διαρκούν τουλάχιστον έως το 2030. Οι νέοι υβριδικοί turbo V6 θα καταργήσουν το δεύτερο ηλεκτροκινητήρα, δηλαδή την MGU-H, και θα χρησιμοποιούν 100% βιώσιμα καύσιμα. Το πιο σημαντικό όμως, είναι ότι η συνολική παραγόμενη ισχύς θα μοιραστεί σχεδόν ισόποσα μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του υβριδικού συστήματος.
Μακροπρόθεσμα όμως, η Formula 1 θα μπορούσε επίσης να στραφεί προς το υδρογόνο, αν αποδειχθεί κατάλληλο για τους αγώνες. Η FIA και η F1 έχουν πρόσφατα σχηματίσει μαζί με το Extreme H, το μελλοντικό Πρωτάθλημα με αυτοκίνητα υδρογόνου που διοργανώνει η Extreme E, ένα ομάδα εργασιών για την αξιολόγηση της τεχνολογίας.
O επικεφαλής του τμήματος μονοθεσίων της FIA, Νικόλας Τομπάζης, δήλωσε: «Το βήμα για το 2026 έχει καθοριστεί, αλλά αυτό που θα κάνουμε στο επόμενο βήμα, είναι ακόμα προς συζήτηση. Υπάρχουν πολλές επιλογές ακόμα στο τραπέζι, είτε πρόκειται για βιώσιμα καύσιμα, είτε για υδρογόνο, επί του οποίου έχουμε αρκετή δουλειά που γίνεται στη FIA, είτε περισσότερη ηλεκτρική ισχύ».
«Αλλά θέλουμε πάντα να παραμένουμε σχετικοί με αυτό που θέλουν να κάνουν οι κατασκευαστές που συμμετέχουν. Δεν μπορούμε να πάμε σε μια εντελώς τυχαία κατεύθυνση που δε σχετίζεται με τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στο δρόμο. Πρέπει να παραμείνουμε σχετικοί με τα αυτοκίνητα παραγωγής, αυτός είναι ο βασικός στόχος και νομίζω ότι όλοι στα paddock μπορούν να δουν ότι υπάρχει τεράστιος αριθμός προκλήσεων που πρέπει να αντιμετωπιστεί».