F1: To πιο δύσκολο μονοθέσιο στην καριέρα του Lewis Hamilton

Ο Lewis Hamilton χαρακτήρισε τη φετινή Mercedes ως το πιο δύσκολο μονοθέσιο που έχει συναντήσει στην καριέρα του στη Formula 1 στην εύρεση της ιδανικής ισορροπίας.

F1: To πιο δύσκολο μονοθέσιο στην καριέρα του Lewis Hamilton

Ο Lewis Hamilton χαρακτήρισε τη φετινή Mercedes ως το πιο δύσκολο μονοθέσιο που έχει συναντήσει στην καριέρα του στη Formula 1 στην εύρεση της ιδανικής ισορροπίας.

Παρότι ο Lewis Hamilton συνέχισε την παράδοση που τον θέλει να εκκινεί πάντα στην πρώτη πεντάδα στο GP Σιγκαπούρης, ωστόσο βρέθηκε 0,43 δλ. πίσω από τον team-mate του, George Russell, στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου. Αυτός είναι ο τρίτος συνεχόμενος αγώνας στον οποίο ο Russell θα εκκινήσει εμπρός από τον Hamilton και το σκορ μεταξύ τους στις αναμετρήσεις του Σαββάτου είναι 8-7 υπέρ του νεαρού Βρετανού.

Ο Hamilton δήλωσε μετά τις κατατακτήριες δοκιμές: «Πραγματικά χαίρομαι για τον George, νομίζω ότι έκανε εξαιρετική δουλειά. Ήταν απλά συνδεδεμένος με το μονοθέσιο όλο το Σαββατοκύριακο. Ξεκίνησε καλά για εμάς την Παρασκευή αλλά δεν ήταν τόσο καλά το Σάββατο. Το μονοθέσιο ήταν καλό την Παρασκευή στις προσομοιώσεις αγώνα, ωστόσο άλλαξα το στήσιμο κατά τη διάρκεια της νύχτας και τώρα δεν ξέρω τι θα συμβεί στον αγώνα».

O Βρετανός 7 φορές Πρωταθλητής δήλωσε επίσης ότι η φετινή Mercedes W14 «είναι το πιο δύσκολο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ να το κάνω να λειτουργεί σωστά». Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε ότι για τον Hamilton τα ελαστικά «ήταν το κύριο θέμα. Αν δεν έχεις τα εμπρός ελαστικά στην κατάλληλη θερμοκρασία, μπορείς να το δεις αμέσως στο πρώτο sector. Μετά απλά έχεις χάσει πολύ χρόνο. Αυτή ήταν η μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο οδηγών μας».

Ο Hamilton πιστεύει ότι ο Russell έχει «μία πολύ καλή ευκαιρία να κερδίσει». Η Mercedes έχει διαφυλάξει επίσης ένα επιπλέον σετ ελαστικών μέσης γόμας για τον αγώνα. Όσον αφορά τις προσδοκίες του για τον αγώνα, ο Hamilton δήλωσε: «Θα δω τι μπορώ να κάνω. Αν καταφέρω να ανέβω πιο ψηλά, τότε θαυμάσια».

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Hamilton επέκρινε τις 4 ομάδες που αποφάσισαν να απορρίψουν την προσθήκη τέταρτης ζώνη DRS στην ευθεία 400 μ. που έχει δημιουργηθεί από την αφαίρεση δύο chicane στη φετινή χάραξη της πίστας της Marina Bay. H FIA είχε επικοινωνήσει με τις ομάδες για το θέμα αυτό τον Ιούνιο. Τρεις εξ αυτών απέρριψαν την πρόταση, δύο ήταν ουδέτερες, και οι άλλες μισές δεν απάντησαν καν.

Εν γένει, οι ομάδες ήταν απασχολημένες στους προσομοιωτές τους με τις προετοιμασίες για τα τέσσερα Grand Prix του Ιουλίου και δεν έδωσαν μεγάλη σημασία στο ζήτημα. Την Πέμπτη όμως, το GPDA, ο σύνδεσμος των οδηγών με επιστολή του προς τη FIA, την ενημέρωσε ότι οι οδηγοί εγκρίνουν ομόφωνα την προσθήκη 4ης ζώνης DRS. Το θέμα συζητήθηκε στη συνάντηση των επικεφαλής των ομάδων το πρωί της Παρασκευής.

Η τοποθέτηση 4ης ζώνης DRS θα απαιτούσε ομόφωνη έγκριση από τις ομάδες, ωστόσο τέσσερις εξ αυτών καταψήφισαν την πρόταση, που θα έφερνε αρκετές δυσκολίες στη FIA όσον αφορά τον αναπρογραμματισμό των ηλεκτρονικών μονάδων ελέγχου (ECU) των κινητήρων και την τοποθέτηση εξοπλισμού στην πίστα

Ο Hamilton σχολίασε: «Νομίζω ότι χρειαζόμαστε DRS σε αυτό το νέο τμήμα, το οποίο ζήτησαν όλοι οι οδηγοί από τη FIA. Η FIA ζήτησε έγκριση από όλες τις ομάδες και υπήρχαν μερικές που το απέρριψαν. Οι ομάδες θα έπρεπε να είναι υπέρ περισσότερης δράσης, όχι κατά. Είναι ενδιαφέρον που υπάρχουν λίγες ομάδες που είναι εναντίον».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!