F1-GP Σιγκαπούρης FP3: Ο Carlos Sainz 1ος, προβλήματα για τη Red Bull

Ο Carlos Sainz ήταν ταχύτερος με τη Ferrari και στο FP3 του GP Σιγκαπούρης, εμπρός από τους George Russell (Mercedes) και Lando Norris (Mercedes), με τη Red Bull να εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προβλήματα με το μονοθέσιό της.

F1-GP Σιγκαπούρης FP3: Ο Carlos Sainz 1ος, προβλήματα για τη Red Bull

Ο Carlos Sainz ήταν ταχύτερος με τη Ferrari και στο FP3 του GP Σιγκαπούρης, εμπρός από τους George Russell (Mercedes) και Lando Norris (Mercedes), με τη Red Bull να εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προβλήματα με το μονοθέσιό της.

H γόμα που είχε στρωθεί χθες στην αγωνιστική γραμμή της Marina Bay ξεπλύθηκε λόγω της βροχής που παρεμβλήθηκε, ενώ δεν αποκλείεται να βρέξει και αργότερα μέσα στην ημέρα. Όπως συνέβη και με το FP1, η τελευταία περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης διεξήχθη σε συνθήκες που δεν είναι αντιπροσωπευτικές αυτών που θα συναντήσουν ομάδες και οδηγοί σε κατατακτήριες δοκιμές και αγώνα, με υψηλότερες θερμοκρασίες να επικρατούν, καθώς ο ήλιος έδυε.

O Carlos Sainz ήταν ο ταχύτερος οδηγός, όπως και στο FP2, καθώς φαινόταν να βολεύεται περισσότερο από τον team-mate του με το μονοθέσιο της Ferrari σήμερα, έχοντας αρκετά μεγάλη διαφορά από το Charles Leclerc και με τις δύο γόμες ελαστικών (μέση και μαλακή). Ο Sainz προσέγγισε τον ταχύτερο γύρο του με μεθοδικό τρόπο, προστατεύοντας τα ελαστικά του στο πρώτο sector. O Ισπανός ήταν πολύ δυνατός στο δεύτερο sector. Ο Leclerc (4ος) αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την πρώτη του γρήγορη προσπάθεια με τη μαλακή γόμα.

Ο Sainz είχε ένα άτσαλο πέρασμα από το kerb της εξωτερικής της στροφής 7 στη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά του με τη μαλακή γόμα, την οποία αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Το ίδιο συνέβη και με το Leclerc λίγο αργότερα, ενώ είχε σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο sector. Ο George Russell με τη Mercedes κατάφερε να πλησιάσει τον Sainz στα 0,069 δλ. με τη δεύτερη προσπάθειά του με το δεύτερο σετ μαλακής γόμας, καθώς η γερμανική ομάδα χρησιμοποίησε μόνο αυτό τον τύπο ελαστικών στο FP3.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Σιγκαπούρης

Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε με την αναβαθμισμένη McLaren ο Lando Norris, 0,24 δλ. μακριά από την κορυφή. Στην 4η θέση πλασαρίστηκε ο Max Verstappen, ο οποίος έκανε μεγάλα παράπονα για τη συμπεριφορά του κιβωτίου στα ανεβάσματα, η οποία του προκαλούσε σπινάρισμα. Η Red Bull δεν έχει καταφέρει επίσης να βρει σωστή ισορροπία, με το πίσω μέρος της RB19 να εξακολουθεί να είναι ασταθές, ιδίως με τη μαλακή γόμα ελαστικών, παρότι με τη μέση φαινόταν πιο ανταγωνιστική.

Ακόμα και έπειτα από αλλαγές στο στήσιμο, o Sergio Perez ανέφερε ότι το μονοθέσιο εξακολουθούσε να πλαγιολισθαίνει στην είσοδο των στροφών και αισθανόταν ότι το εμπρός μέρος δεν είχε επαρκές φορτίο στη φάση της πέδησης. Ο Verstappen έκανε και πάλι παράπονα για τα ανεβάσματα στο τελευταίο δεκάλεπτο, αναφέροντας ότι ήταν απαράδεκτες και το pit wall είχε δει τα στοιχεία στην τηλεμετρία και περίμενε κάποιο σχόλιο.

O Verstappen κλήθηκε να εισέλθει στα pits μόλις είχε περάσει το pit lane για να δοκιμάσει η ομάδα κάποια διόρθωση στις αλλαγές σχέσεων, ώστε να βελτιώσει την κατάσταση. Όντως τα πράγματα βελτιώθηκαν, αλλά όπως ανέφερε ο Verstappen, απείχαν ακόμη πολύ από το ιδανικό, όπως και τα κατεβάσματα. Ο Ολλανδός δυσκολευόταν με την αστάθεια του πίσω μέρους, αναφέροντας ότι έκανε drift από το δεύτερο sector και μετά. Εκεί άλλωστε έκανε στην ταχύτερη προσπάθειά του ένα λάθος που του κόστισε χρόνο.

Ακόμα και έτσι, ο Verstappen σημείωσε ταχύτερο χρόνο (για μόλις 3 χλστ. του δλ.) από το Leclerc. Στην 6η θέση βρέθηκε ο Lewis Hamilton με τη δεύτερη Mercedes. Στο πρώτο τέταρτο της διαδικασίας, o Βρετανός είδε ένα κομμάτι ανθρακονημάτων να φεύγει από το μονοθέσιό του. Στην 7η θέση κατετάγη ο Oscar Piastri με την «παλιά» McLaren, ενώ ο Perez ήταν 8ος με τη δεύτερη Red Bull. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Nico Hulkenberg (Haas) και Yuki Tsunoda (AlphaTauri), ενώ απογοητευτική ήταν η απόδοση των Aston Martin, που βρέθηκαν στη 13η και 14η θέση, ανάμεσα από τους οδηγούς της Alpine.

Λίγο πριν την ολοκλήρωση του πρώτου μισάωρου, ο Liam Lawson χτύπησε λίγο άτσαλα το kerb στην εσωτερική της δεύτερης στροφής και διέγραψε ένα τετ-α-κέ, αποφεύγοντας όμως τους τοίχους. Λίγο πριν το 40ό λεπτό, ο Valtteri Bottas εισήλθε με υπερβολική ταχύτητα στο αρχικό τμήμα της εισόδου του pit lane και βγήκε εκτός πριν επανέλθει. Ο Φινλανδός δέχθηκε λευκή/μαύρη σημαία που τον προειδοποιεί να μην το κάνει ξανά, αλλιώς θα τιμωρηθεί. Σε συνθήκες αγώνα, ο Bottas θα είχε δεχθεί ποινή.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!