F1: Οι αναβαθμίσεις το αίτιο των αναπηδήσεων της Mercedes;

Ο Toto Wolff πιστεύει ότι οι αναβαθμίσεις που παρουσίασε η Mercedes στο δάπεδο της W14 για το GP Βελγίου, ενδέχεται να κρύβονται πίσω από τις εκτεταμένες αεροδυναμικές αναπηδήσεις που παρουσίασε το γερμανικό μονοθέσιο στο Spa-Francorchamps.

F1: Οι αναβαθμίσεις το αίτιο των αναπηδήσεων της Mercedes;

Ο Toto Wolff πιστεύει ότι οι αναβαθμίσεις που παρουσίασε η Mercedes στο δάπεδο της W14 για το GP Βελγίου, ενδέχεται να κρύβονται πίσω από τις εκτεταμένες αεροδυναμικές αναπηδήσεις που παρουσίασε το γερμανικό μονοθέσιο στο Spa-Francorchamps.

Ο επικεφαλής της Mercedes στη Formula 1, Toto Wolff, υποψιάζεται ότι οι αναβαθμίσεις που παρουσίασε η γερμανική ομάδα στο Spa, και συγκεκριμένα οι αλλαγές στο δάπεδο της W14, προκάλεσαν τα σημαντικά προβλήματα αναπήδησης που αντιμετώπισαν οι οδηγοί της κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Οι Lewis Hamilton και George Russell ολοκλήρωσαν το GP Βελγίου στην και 6η θέση αντίστοιχα, αλλά αμφότεροι ανέφεραν την επιστροφή του φαινομένου των αεροδυναμικών αναπηδήσεων (porpoising) στα πολύ έντονα επίπεδα του 2022.

Ο Wolff δήλωσε ότι οι μηχανολόγοι του Brackley θα αναλύσουν αυτή την εβδομάδα τα δεδομένα για να προσδιορίσουν τη βασική αιτία του προβλήματος και να βρουν μια λύση εγκαίρως για τον επόμενο αγώνα του Πρωταθλήματος, το GP Ολλανδίας στο Zandvoort, που θα διεξαχθεί στα τέλη Αυγούστου, έπειτα από το καλοκαιρινό διάλειμμα όπου είναι υποχρεωτική η παύση λειτουργίας των εργοστασίων των ομάδων.

Ο Wolff δήλωσε: «Ο κύριος περιοριστικός παράγοντας ήταν οι αναπηδήσεις, το μονοθέσιο αναπηδούσε κυριολεκτικά σε κάθε ευθεία. Ακόμα και η Blanchimont ήταν μια στροφή όπου ο Lewis έπρεπε να σηκώνει το πόδι του από το γκάζι, ενώ κανονικά αυτή η στροφή διανύεται εύκολα με τέρμα γκάζι. Έτσι, με τις αναπηδήσεις στις ευθείες, υπερθερμαίνεις τα ελαστικά στο φρενάρισμα και αυτό δημιουργεί ένα φαύλο κύκλο».

«Είναι απογοητευτικό να φεύγουμε έτσι για τις διακοπές, αλλά πρέπει να κατανοήσουμε περισσότερα με βάση τα δεδομένα. Πρέπει να το αναλύσουμε. Υπάρχει τόση σκληρή δουλειά που έχει γίνει για τις αναβαθμίσεις. Πρέπει να βγάλουμε το καπέλο στους αεροδυναμιστές και τις προσπάθειες για να παραδοθούν αυτές οι αναβαθμίσεις».

«Νομίζω ότι το δάπεδο θα μπορούσε να είναι ο λόγος για τον οποίο είχαμε αναπηδήσεις, αλλά θα το δούμε στα δεδομένα. Και ίσως υπάρχει κάτι που πρέπει να βρούμε, γιατί εξακολουθώ να πιστεύω ότι η κατεύθυνση που ακολουθούμε τώρα είναι η σωστή».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!