F1-GP Βελγίου: Σειρά εκκίνησης, ελαστικά, στρατηγικές

Λίγο πριν από την εκκίνηση του GP Βελγίου, μάθετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη σειρά εκκίνησης του αγώνα, τα διαθέσιμα σετ ελαστικών για κάθε οδηγό και τις ταχύτερες στρατηγικές.

F1-GP Βελγίου: Σειρά εκκίνησης, ελαστικά, στρατηγικές

Λίγο πριν από την εκκίνηση του GP Βελγίου, μάθετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη σειρά εκκίνησης του αγώνα, τα διαθέσιμα σετ ελαστικών για κάθε οδηγό και τις ταχύτερες στρατηγικές.

Όπως και σε κάθε φετινό Grand Prix, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι φαβορί για τη νίκη είναι ο Max Verstappen, παρά το γεγονός ότι εκκινεί από την 6η θέση, λόγω ποινής για χρήση επιπλέον κιβωτίου κατά τη διάρκεια της σεζόν. Άλλωστε, η επιλογή της Red Bull να πάρει την ποινή στο Spa-Francorchmaps ήταν στρατηγική, καθώς η βελγική πίστα επιτρέπει τα προσπεράσματα.

Άλλωστε, ο Ολλανδός Πρωταθλητής είχε κερδίσει τον περυσινό αγώνα από τη 14η θέση. Ο Verstappen έχει την πολυτέλεια να είναι συντηρητικός στις πρώτες στροφές, για να αποφύγει οποιαδήποτε επικίνδυνη κατάσταση, γνωρίζοντας ότι μπορεί να ανακτήσει θέσεις στη συνέχεια, καθώς η Red Bull έχει υψηλή ταχύτητα στις ευθείες και προστατεύει παράλληλα τα ελαστικά της.

Το μόνο ερώτημα ίσως είναι πόσο γρήγορα θα φτάσει o Ολλανδός στην 1η θέση και αν μπορεί να τον εμποδίσει ο team-mate του στη Red Bull, Sergio Perez, o οποίος εκκινεί από τη 2η θέση, πίσω από τον Charles Leclerc που κληρονόμησε την 20ή pole position της καριέρας του λόγω της ποινής του Verstappen. Όποιος βρεθεί επικεφαλής στον 1ο γύρο θα είναι ευάλωτος στα φρένα για τη Les Combes, καθώς προσφέρει slipstream σε όσους τον ακολουθούν.

H Ferrari έχει επιλέξει στήσιμο που ευνοεί την υψηλή τελική ταχύτητα στις ευθείες, ωστόσο αυτή η επιλογή προστατεύει λιγότερο τα ελαστικά, γεγονός που αποτελεί αχίλλειο πτέρνα της SF-23 φέτος. Στην 3η θέση θα εκκινήσει ο Lewis Hamilton με μία Mercedes που επέδειξε καλό ρυθμό στις μεικτές συνθήκες του σπριντ, με τα ρεβερζουάρ να είναι γεμάτα στο 1/3 της χωρητικότητάς τους.

Η McLaren έχει επιλέξει ένα στήσιμο με αρκετό αεροδυναμικό φορτίο, που θα τη βοηθήσει στις γρήγορες στροφές του 2ου sector και στη συντήρηση των ελαστικών. Ο απρόβλεπτος καιρός ενδέχεται να πρωταγωνιστήσει κατά τη διάρκεια του αγώνα, καθώς επικρατεί συννεφιά και υπάρχει περίπτωση να βρέξει. Αυτό σημαίνει ότι ενδέχεται να δούμε και το αυτοκίνητο ασφαλείας να επεμβαίνει κάποια στιγμή.

H Pirelli προβλέπει ότι οι ταχύτερες στρατηγικές θα είναι δύο pit stop, με χρήση μαλακής και μέσης γόμας, ενώ δεν αποκλείει και το ένα pit stop με χρήση μέσης (ή ακόμα και μαλακής) και σκληρής γόμας. Δεδομένου ότι ο Nico Hulkenberg εκκινεί από την τελευταία θέση, η Haas άδραξε την ευκαιρία να τοποθετήσει καινούργια μονάδα ισχύος στο μονοθέσιό του, καθώς δεν έχει τίποτα να χάσει εκκινώντας από το pit lane. Αξίζει να αναφερθεί ότι η Ferrari αντικατέστησε το κιβώτιο του Charles Leclerc με ένα παλαιότερο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!