Το GP M. Βρετανίας ήταν άλλος ένας απογοητευτικός αγώνας για την ομάδα της Ferrari, με τους οδηγούς της να εκκινούν από την 4η και 5η θέση και να τερματίζουν στην 9η και τη 10η θέση. Το pit wall της ιταλικής ομάδας ακολούθησε υπερβολικά συντηρητική προσέγγιση και ήταν το πρώτο -μεταξύ των πρωτοπόρων- που κάλεσε στα pits έναν εκ των οδηγών του στο 18ο γύρο: τον Charles Leclerc (για σκληρή γόμα), ωστόσο κανείς δεν ανταποκρίθηκε στην κίνηση της Scuderia, καθώς δεν υπήρχε ιδιαίτερη καταπόνηση ελαστικών.
H σκληρή γόμα δεν απέδιδε καλά στο Silverstone την Κυριακή, ιδίως στις Ferrari, ενώ ο George Russell, με ένα μεγάλο πρώτο stint (28 γύρων, περισσότερο δηλαδή από το μισό αγώνα), απέδειξε ότι η μαλακή γόμα μπορούσε να αντέξει, καθώς η καταπόνηση ελαστικών ήταν μικρότερη από το προβλεπόμενο, λόγω και των σχετικά χαμηλών θερμοκρασιών που επικρατούσαν την Κυριακή (30 βαθμοί στον ασφαλτοτάπητα).
Κατά τη διάρκεια του VSC που μετατράπηκε σε κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, η Ferrari κάλεσε στα pits τον Leclerc, για να κάνει τη μετάβαση από τη σκληρή στη μέση γόμα, από την οποία διέθετε ένα παραπάνω καινούργιο σετ από τους υπόλοιπους, μην έχοντας συμμετάσχει στο FP2 της Παρασκευής, λόγω προβλήματος ηλεκτρικών. Αυτός ήταν ένας από τους παράγοντες που συνέβαλε στη συντηρητική προσέγγιση της Ferrari, καθώς είχε συλλέξει δεδομένα μόνο από ένα μονοθέσιο στις προσομοιώσεις αγώνα της Παρασκευής, που διεξήχθησαν σε θερμοκρασίες ασφαλτοτάπητα 40 βαθμών Κελσίου.
Παράλληλα, το ιταλικό pit wall αποφάσισε να μην καλέσει στα pits τον Carlos Sainz, ο οποίος είχε επίσης τοποθετήσει τη σκληρή γόμα, καθώς ο Ισπανός δεν είχε στη διάθεσή του άλλο καινούργιο σετ ελαστικών. Ο Ισπανός είδε τρεις θέσεις να χάνονται μέσα σε λίγες στροφές στα τελικά στάδια του αγώνα λόγω της έλλειψης πρόσφυσης που είχε με τα σκληρά ελαστικά.
Ήταν εμφανές ότι στο Silverstone ο ρυθμός αγώνα της Ferrari δεν ήταν καλός, Η Ferrari είχε προειδοποιήσει μετά το GP Αυστρίας ότι οι γρήγορες στροφές του Silverstone αποτελούν αδύναμο σημείο για την ίδια. Παράλληλα, η SF-23 είναι πολύ ευαίσθητη στις ριπές ανέμου και δεν είχε καλή πρόσφυση στην έξοδο από τις αργές στροφές.
Ο Carlos Sainz δήλωσε: «Με πολύ άνεμο, το μονοθέσιο ήταν ξανά πολύ δύσκολο στην οδήγηση. Ήταν πολύ δύσκολο να είμαι σταθερός σε αυτές τις συνθήκες. Σίγουρα δυσκολευόμασταν πολύ με την πρόσφυση στην έξοδο από τις αργές στροφές με τον ούριο άνεμο. Δεν μπορούσαμε να πάμε στο γκάζι νωρίς και επίσης τα πιο σκληρά ελαστικά έκαναν τις μάχες και τα πάντα πολύ δύσκολα.
«Ξέρουμε ότι είναι η αδυναμία μας, ξέρουμε πού είναι. Το βλέπουμε στην αεροδυναμική σήραγγα, το βλέπουμε στο μονοθέσιο, το βλέπουμε στην οδήγηση, στην αίσθηση. Οπότε, είναι απλά θέμα εξέλιξης. Τουλάχιστον έχουμε κάνει κάποια πρόοδο. Αλλά και πάλι, το Silverstone μας έφερε ξανά σε μια θέση όπου ξέρουμε ότι πρέπει να βελτιώσουμε το μονοθέσιο».
«Δεν είναι καλό για εμάς, επειδή εξαρτόμαστε πολύ από τον άνεμο, τις συνθήκες της πίστας και τη θερμοκρασία για την απόδοσή μας, γεγονός που μας αφήνει λίγο εκτεθειμένους σε κάποια Σαββατοκύριακα. Σαφώς η καταπόνηση και η ενέργεια των ελαστικών, η ευαισθησία στον άνεμο, το απρόβλεπτο μονοθέσιο, σε έναν γύρο ήμουν 0,3-0,4 δευτερόλεπτα ταχύτερος από άλλους μόνο και μόνο λόγω μιας ριπής ανέμου, οπότε πρέπει ακόμα να επικεντρωθούμε σε αυτό».
Ο Charles Leclerc συμπλήρωσε: «Στο πρώτο stint δεν είχαμε τόσο μεγάλη καταπόνηση ελαστικών, αλλά ούτε και καλό ρυθμό. Στη συνέχεια σταματήσαμε λίγο νωρίς, ίσως για να προλάβουμε το pit stop του Russell, ο οποίος διαφορετικά θα είχε εισέλθει αν είχαμε μείνει στην πίστα. Αν ήταν έτσι, καταλαβαίνω γιατί σταματήσαμε νωρίς. Στη συνέχεια, ήμασταν επίσης άτυχοι με το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να μας προσπεράσουν πολλά μονοθέσια».
«Υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος να διανύσουμε, διότι προς το παρόν, φαινόμαστε ακόμη πολύ ευαίσθητοι στην αλλαγή συνθηκών. Όταν λέω αλλαγή των συνθηκών, εννοώ κυρίως τον άνεμο. Όταν έχουμε αλλαγή του ανέμου, το μονοθέσιο γίνεται εξαιρετικά δύσκολο. Σε αυτό τον τομέα, έχουμε κάνει βήματα προς τα εμπρός, αλλά υπάρχουν ακόμη αρκετά μεγάλα βήματα που πρέπει να γίνουν».
«Το βασικό πρόβλημα είναι ο ρυθμός αγώνα. Γνωρίζαμε ότι αυτή η πίστα θα ήταν μία από τις χειρότερες για εμάς. Ακριβώς λόγω των γρήγορων στροφών, αυτή είναι μία από τις αδυναμίες του μονοθεσίου. Πιστεύω ότι ξέρουμε γιατί αγωνιζόμαστε. Είναι ξεκάθαρο για εμάς ότι πιέζουμε πολύ στην εξέλιξη, ειδικά για τις γρήγορες στροφές».
Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Frederic Vasseur, δήλωσε: «Νομίζω ότι τα πρώτα προβλήματα για εμάς ήρθαν την Παρασκευή, όταν δεν μπορούσαμε να κάνουμε προσομοίωση αγώνα με τον Charles και δοκιμάσαμε μόνο τα μαλακά ελαστικά. Φοβηθήκαμε λίγο από την καταπόνηση που είχαμε την Παρασκευή, οπότε αποφασίσαμε να πάμε με τη μέση και τη σκληρή γόμα».
«Ακόμα και με αυτές τις γόμες δεν πιέσαμε, ήμασταν πολύ συντηρητικοί και η καταπόνηση ήταν πολύ πιο μικρή από ό,τι περιμέναμε. Χάσαμε πολύ έδαφος, ο Charles νομίζω ότι θα μπορούσε να τα είχε πάει πολύ καλύτερα πριν από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Στη συνέχεια είχαμε κακή τύχη με το αυτοκίνητο ασφαλείας, χάνοντας μερικές θέσεις. Αλλά το κύριο πρόβλημα ήταν ο ρυθμός, ο οποίος ήταν πολύ συντηρητικός από την πλευρά μας».
«Νομίζω ότι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει πολύ καλύτερη δουλειά με το πακέτο που είχαμε. Μίλησα με τον Charles και είχε την αίσθηση ότι δεν υπήρχε καταπόνηση. Αποφασίσαμε να είμαστε λίγο συντηρητικοί και δεν ήταν η σωστή επιλογή. Όταν τοποθετήσαμε τη σκληρή γόμα στο μονοθέσιο του Charles, ήταν απλά για να πετύχουμε τον στόχο που είχαμε θέσει στον εαυτό μας, αλλά δεν ήταν καλός στόχος».
«Το Σάββατο, αν τα είχαμε συνδυάσει όλα, θα είχαμε βρεθεί στην πρώτη σειρά εκκίνησης. Αυτό που είδαμε σήμερα ήταν μάλλον η συνέπεια της έναρξης της σεζόν, επειδή φοβηθήκαμε την καταπόνηση ελαστικών και ήμασταν πολύ συντηρητικοί. Θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε το μονοθέσιο, θα φέρουμε σύντομα νέα εξαρτήματα, αλλά είμαστε τόσο κοντά από τη 2η έως τη 10η θέση, που ένα μικρό λάθος κοστίζει μια περιουσία».
«Είναι αλήθεια ότι αν κοιτάξουμε τους τελευταίους αγώνες, μπορείς να βρεθείς πολύ εύκολα από τη 2η στη 10η θέση και το αντίστροφο. Ξέρουμε ότι είναι θέμα βελτιστοποίησης, γιατί είναι ζήτημα 1-2 δέκατων στο γύρο. Θεωρητικά, το Silverstone δεν ήταν η καλύτερη πίστα για εμάς, αλλά και πάλι δεν εκμεταλλευτήκαμε στο έπακρο το πακέτο που διαθέτουμε και πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά την επόμενη φορά».