F1- GP Μ. Βρετανίας FP3: Ο Charles Leclerc 1ος πριν από τη βροχή

Ο Charles Leclerc με τη Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο μισό της τελικής περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Μ. Βρετανίας, όπου η πίστα ήταν στεγνή. Ο Alex Albon με τη Williams συνέχισε τις καταπληκτικές εμφανίσεις σημειώνοντας το 2ο χρόνο.

F1- GP Μ. Βρετανίας FP3: Ο Charles Leclerc 1ος πριν από τη βροχή

Ο Charles Leclerc με τη Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο μισό της τελικής περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Μ. Βρετανίας, όπου η πίστα ήταν στεγνή. Ο Alex Albon με τη Williams συνέχισε τις καταπληκτικές εμφανίσεις σημειώνοντας το 2ο χρόνο.

Παρά τα προβλήματα ηλεκτρικών που αντιμετώπισε εχθές και δεν του επέτρεψαν να συμμετάσχει στο FP2, ο Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στο GP Μ. Βρετανίας. H Ferrari αναγκάστηκε να σπάσει την απαγόρευση παρουσίας μηχανικών στα pits το βράδυ, χρησιμοποιώντας έναν τζόκερ, για να διασφαλίσει ότι το μονοθέσιο του Leclerc θα λειτουργεί σωστά, έπειτα από τα προβλήματα που αντιμετώπισε εχθές.

H Ferrari φαινόταν να έχει αφαιρέσει λίγο φτερό από το μονοθέσιό της, για να πετύχει υψηλότερες τελικές ταχύτητες στις ευθείες. Ο Leclerc βγήκε στην πίστα από την αρχή με τη μαλακή γόμα και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο λίγο πριν το μέσο της διαδικασίας, που ξεκίνησε να βρέχει αρκετά δυνατά, ιδίως στο τελευταίο sector.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Μ. Βρετανίας

Ο Leclerc παρέμεινε λίγο στην πίστα με τα σλικ ελαστικά για να συλλέξει πληροφορίες οι οποίες ίσως αποδειχθούν χρήσιμες στο υπόλοιπο Σαββατοκύριακο. O Μονεγάσκος ολοκλήρωσε το FP3 με ένα μικρό τετ-α-κέ 360 μοιρών. H Ferrari τοποθέτησε την 3η φετινή MGU-K (από τις 4 που επιτρέπονται ανά οδηγό κατά τη διάρκεια της σεζόν χωρίς ποινή) σε αμφότερα τα μονοθέσιά της.

H ομάδα της Williams, που πρωταγωνίστησε την Παρασκευή αντιμετώπισε ένα πρόβλημα ηλεκτρικών στο μονοθέσιο του Alex Albon, ο οποίος έχασε τα πρώτα 12 λεπτά του FP3. O Ταϊλανδός οδηγός όμως κατάφερε να γράψει το 2ο χρόνο του FP3 λίγες στιγμές πριν αρχίσει να βρέχει. Την πολύ καλή εμφάνιση της Williams συμπλήρωσε ο Logan Sargeant, ο οποίος βρέθηκε στην 7η θέση.

Ο Fernando Alonso κατετάγη 3ος με την Aston Martin, 0,365 δλ. μακριά από την κορυφή, ενώ ο Pierre Gasly ήταν 4ος, 0,474 πίσω από τον Leclerc. Η Alpine τοποθέτησε το 4ο φετινό κιβώτιο στο μονοθέσιο του Γάλλου από τα 4 που επιτρέπονται ανά οδηγό κατά τη διάρκεια της σεζόν χωρίς ποινή. Στην 5η θέση βρέθηκε ο Lewis Hamilton, με τη Mercedes να χάνει χρόνο στις ευθείες.

Ωστόσο, ο Hamilton κατάφερε να βρεθεί εμπρός από τη δεύτερη Ferrari (του Carlos Sainz), καθώς και τον επικεφαλής των FP1 και FP2, Max Verstappen (8ος). Ωστόσο, ο Ολλανδός Πρωταθλητής έγραψε τον ταχύτερο χρόνο του με τη μέση γόμα ελαστικών και δεν χρησιμοποίησε τη μαλακή. Η Red Bull τοποθέτησε το 4ο φετινό κιβώτιο στο μονοθέσιο του Verstappen από τα 4 που επιτρέπονται ανά μονοθέσιο κατά τη διάρκεια της σεζόν χωρίς ποινή.

Στην 9η θέση βρέθηκε ο George Russell με τη δεύτερη Mercedes και την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Yuki Tsunoda, με την αναβαθμισμένη AlphaTauri, εμπρός από τον team-mate του, Nyck de Vries. O Sergio Perez βρέθηκε στη 14η θέση, έχοντας χρησιμοποιήσει μόνο τη μέση γόμα στο στεγνό, ενώ ο Esteba Ocon ήταν 16ος, έχοντας αναφέρει ότι η Alpine του ακουμπούσε έντονα στο έδαφος και ορισμένα πλάνα έδειχναν ότι παρουσίαζε porpoising στην ταχύτητατη Copse.

Στην αρχή της διαδικασίας, ο Lando Norris πήγε να βγει από τα pits, αλλά η McLaren είχε ξεχάσει έναν ανεμιστήρα ψύξης στην εξάτμιση του μονοθεσίου του. O Βρετανός σταμάτησεμετά το τέλος του pit lane και ένας μηχανικός της ομάδας κατέφθασε για να πάρει τον ανεμιστήρα. Ωστόσο, οι αγωνοδίκες διερεύνησαν το συμβάν, καθώς απαγορεύεται στους μηχανικούς να περνούν τη γραμμή που οριοθετεί το τέλος του pit lane και να ακουμπήσουν το μονοθέσιο. Ο μηχανικός δεν ακούμπησε το μονοθέσιο, μόνο τον ανεμιστήρα. Εντέλει η McLaren δέχθηκε πρόστιμο 1.000 ευρώ.

O Guanyu Zhou ήταν ο μοναδικός οδηγός που δεν σημείωσε χρόνο, έχοντας αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα στην Alfa Romeo του με την MGU-H της μονάδας ισχύος της Ferrari, η οποία δεν έστελνε ενέργεια στη μπαταρία. H Alfa Romeo τοποθέτησε το 3ο φετινό κιβώτιο στο μονοθέσιό του Valtteri Bottas.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!