F1: Τελευταίο GP του Laurent Mekies με τη Ferrari

Εκτός μεγάλου απροόπτου, το GP Μ. Βρετανίας θα είναι ο τελευταίος αγώνας του Laurent Mekies ως αγωνιστικού διευθυντή της Ferrari, πριν από τη μετάβασή του στην AlphaTauri.

F1: Τελευταίο GP του Laurent Mekies με τη Ferrari

Εκτός μεγάλου απροόπτου, το GP Μ. Βρετανίας θα είναι ο τελευταίος αγώνας του Laurent Mekies ως αγωνιστικού διευθυντή της Ferrari, πριν από τη μετάβασή του στην AlphaTauri.

Έχουμε αναφέρει εδώ και καιρό ότι η Ferrari διαπραγματευόταν με τη Red Bull όσον αφορά την αποδέσμευση του αγωνιστικού διευθυντή Laurent Mekies από το Maranello. O Γάλλος θα γίνει του χρόνου επικεφαλής της ομάδας της AlphaTauri, αντικαθιστώντας τον Αυστριακό Franz Tost. Ως αντάλλαγμα, η Ferrari ζητούσε από τη Red Bull την ταχύτερη αποδέσμευση προσωπικού από το Milton Keynes που θα προσχωρήσει στο τεχνικό τμήμα του Maranello τον επόμενο καιρό.

Οι διαπραγματεύσεις φαίνεται ότι οδήγησαν σε συμφωνία. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Formu1a.uno, το GP Μ. Βρετανίας θα πρέπει να είναι ο τελευταίος αγώνας του Laurent Mekies δίπλα στον Frederic Vasseur στο pit wall της Ferrari. Εδώ και αρκετές εβδομάδες, ο Γάλλος δεν συμμετέχει πλέον στις μελλοντικές τεχνικές αποφάσεις και δεν έχει πρόσβαση στις «ευαίσθητες» περιοχές του τεχνικού τμήματος του Maranello.

Ο Mekies θα αποδεσμευθεί στα μέσα Ιουλίου και εκτίσει 6μηνη περίοδο εκτός εργασίας, πριν επιστρέψει στην ομάδα της Faenza, η οποία θα αλλάξει όνομα του χρόνου, και θα το προσφέρει σε όποιον προσφέρει τα περισσότερα χρήματα. O νέος CEO της μικρής ιταλικής ομάδας, Peter Bayer, δήλωσε ότι η βάση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων της (γραφεία σχεδιαστών, τμήματα παραγωγής, μάρκετινγκ, οικονομικών και ανθρώπινου δυναμικού) θα παραμείνει στη Faenza.

Ωστόσο, τα αρχικά σχέδια επέκτασης του ιταλικού εργοστασίου παραμένουν σε αναμονή, εκτρέποντας τους πόρους στις εγκαταστάσεις του Bicester (Αγγλία), όπου εδρεύει το τμήμα απόδοσης οχήματος και της αεροδυναμικής. Η μικρή ομάδα θα παραμείνει θυγατρική της Red Bull, η οποία την υποστηρίξει στην εύρεση χορηγών και μηχανολόγων. Όσον αφορά την πιθανότητα της Alfa Romeo να προσεγγίσει την AlphaTauri, εκπρόσωπος Τύπου της Stellantis διέψευσε στο GPblog τις φήμες ότι υπάρχει επικοινωνία μεταξύ τους.

Απώλειες στο τμήμα κινητήρων του Maranello

Επιστρέφοντας στο στρατόπεδο της Ferrari, στο GP Αυστρίας είδαμε επίσης τον Diego Ioverno -ο οποίος αναμένεται να αναλάβει ορισμένα από τα καθήκοντα του Laurent Mekies- να παίρνει θέση στο pit wall του Cavallino Rampante και να εκπροσωπεί την ομάδα σε δύο συναντήσεις με τους αγωνοδίκες της FIA. Όσον αφορά το τεχνικό τμήμα του Maranello, σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο επικεφαλής της Scuderia, Frederic Vasseur έχει δώσει πλήρη εξουσία στον Enrico Cardile, o οποίος ενεργεί ουσιαστικά ως τεχνικός διευθυντής, παρότι δεν έχει τον τίτλο αυτό.

Στον τμήμα μονάδων ισχύος του Maranello υπήρξαν δύο απώλειες, με τον Emanuele Guidotti, ειδικό σε θέματα turbo και προσομοιώσεων, να αφήνει τη Ferrari έπειτα από 9 χρόνια καθώς δέχθηκε την πρόταση της Mercedes HPP, έπειτα από προτροπή του Lorenzo Sassi που εργάζεται μία πενταετία πλέον στο Brixworth. O Guidotti ολοκλήρωσε την περίοδο «κηπουρικής» (εκτός εργασίας) και εργάζεται στη Mercedes εδώ και ένα μήνα περίπου.

Παράλληλα, ο Angelo Rosetti, ειδικός ρευστοδυναμικής και ανάφλεξης του τμήματος έρευνας και εξέλιξης κινητήρων του Maranello, δέχθηκε πρόταση τόσο από τη Mercedes HPP όσο και από τη Red Bull Powertrains. Ο Rosetti αποδέχθηκε την πρόταση της δεύτερης, για να τη βοηθήσει στο δύσκολο έργο προετοιμασίας της πρώτης μονάδας ισχύος της Red Bull, αφήνοντας τη Ferrari έπειτα από 12 χρόνια.

Όσον αφορά τα συμβόλαια των δύο οδηγών, ο πρόεδρος της Ferrari, John Elkann, δήλωσε ότι «υπάρχουν άλλες προτεραιότητες να επικεντρωθούμε». Ωστόσο, ο Carlos Sainz ανέφερε: «Δεν θα πω ψέματα: δεν μου αρέσει να κατευθύνομαι προς την τελευταία χρονιά του συμβολαίου μου (2024), χωρίς να γνωρίζω που θα αγωνίζομαι την επόμενη χρονιά. Θέλω να ξέρω τι με περιμένει μακροπρόθεσμα».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!