Παρά τα προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετώπισε με τη μονάδα ισχύος η Ferrari, δεν είχε κανένα πρόβλημα υπερθέρμανσης, όπως συνέβαινε με τις πελατειακές ομάδες που χρησιμοποιούσαν την ιταλική μονάδα ισχύος. Αυτό συνέβη διότι οι τεχνικοί του Maranello αποφάσισαν να είναι επιφυλακτικοί, ώστε να μην έχουν να αντιμετωπίσουν προβλήματα και σε αυτό τον τομέα.
Συνεπώς, τα ψυγεία του περυσινού μονοθεσίου ήταν επίτηδες πιο μεγάλα από όσο χρειαζόταν. Όπως έχουμε αναφέρει, η Ferrari στοχεύει να έχει ένα μονοθέσιο που θα βρίσκεται κάτω του ορίου βάρους 796 κιλών την επόμενη χρονιά. Αυτό θα επιτρέψει τη χρήση έρματος για την καλύτερη κατανομή βαρών. Σε αυτό το στόχο θα συμβάλει και η μείωση του όγκου των ψυγείων, που αναμένεται να διατηρήσουν την ίδια κλίση.
Η τελευταία θα επιτρέψει επίσης και την (ελάχιστη) μείωση του πλάτους των καλυμμάτων των ψυγείων. Αυτό αναμένεται να βοηθήσει την μείωση των τιμών οπισθέλκουσας του καινούργιου μονοθεσίου, το οποίο έχει την εσωτερική ονομασία 675. Αναφέρεται ότι οι εισαγωγές αέρα των ψυγείων θα διατηρήσουν τον ίδιο σχεδιασμό, αν και ενδέχεται να είναι λίγο πιο ψηλά τοποθετημένες τοποθετηθούν λίγο πιο ψηλά, προς βελτίωση της ροής αέρα στη μετωπική περιοχής των ψυγείων και του επάνω μέρους του δαπέδου.
H Ferrari ανακοίνωσε επίσης ότι θα έχει δύο καινούργιους σπόνσορες, την αμερικανική εταιρία λογισμικού Genesys και την εταιρεία ηλεκτρονικών ήχου Harman, η οποία ανήκει στη Samsung και θα συνεργαστεί και με την αυτοκινητοβιομηχανία του Maranello.