F1: Η Ferrari στοχεύει κάτω του ορίου βάρους για το 2023

Η Ferrari στοχεύει να βρεθεί κάτω του ορίου βάρους των κανονισμών της Formula 1 με το μονοθέσιο του 2023.

F1: Η Ferrari στοχεύει κάτω του ορίου βάρους για το 2023

Η Ferrari στοχεύει να βρεθεί κάτω του ορίου βάρους των κανονισμών της Formula 1 με το μονοθέσιο του 2023.

Όπως έχουμε αναφέρει η Red Bull στοχεύει να μειώσει το βάρος του μονοθεσίου της για το 2023, καθώς πέρυσι ξεκίνησε τη σεζόν όντας διψήφιο αριθμό κιλών υπέρβαρη. Από την πλευρά της, η Ferrari θέλει να βρεθεί κάτω από το όριο βάρους των μονοθεσίων για το 2023, το οποίο έχει μειωθεί κατά 2 κιλά από πέρυσι και θα είναι 796.

Η Ferrari θέλει να κατέβει κάτω από το όριο με το καινούργιο της μονοθέσιο, που θα παρουσιαστεί στις 14 Φεβρουαρίου, για να έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί έρμα, ώστε να βελτιστοποιεί την κατανομή βαρών. Αυτό θα βοηθήσει στη δημιουργία καλύτερης ισορροπίας πρόσφυσης μεταξύ των δύο αξόνων και τη διαχείριση των ελαστικών, ένας τομέας που αποτέλεσε αχίλλειο πτέρνα της ομάδας πέρυσι.

Στον τομέα της αεροδυναμικής, τα ογκώδη καλύμματα ψυγείων με τρισδιάστατο επάνω μέρος, τα οποία αποσκοπούν στην καλύτερη διαχείριση του αέρα και τη μείωση της οπισθέλκουσας, αναμένεται να διατηρηθούν. Παράλληλα, ιταλικές πηγές αναφέρουν ότι τροποποιήσεις θα εφαρμοστούν και στον τομέα του περιβλήματος του κιβωτίου και της πίσω ανάρτησης, με στόχο να βελτιωθεί η ροή αέρα προς την περιοχή του διαχύτη.

Άλλος ένας τομέας στον οποίο αποσκοπεί να δει βελτιώσεις η Ferrari είναι η μονάδα ισχύος. Στόχος του Maranello είναι να βελτιωθεί η αξιοπιστία του υβριδικού V6, έτσι ώστε να έχει τη δυνατότητα η ομάδα να αξιοποιήσει την ισχύ της μονάδας στην ολότητά της. Πέρυσι, λόγω των προβλημάτων αξιοπιστίας, η Ferrari είχε αναγκαστεί να υιοθετήσει πιο συντηρητικές ρυθμίσεις έπειτα από τους πρώτους αγώνες της χρονιάς.

Στον εμπορικό τομέα, η Ferrari διέκοψε τη συνεργασία της με δύο μεγάλους σπόνσορες, την εταιρεία κρυπτονομίσματος Velas και την εταιρεία επεξεργαστών Snapdragon, θυγατρική της Qualcomm, η οποία ενδέχεται να γίνει σπόνσορας της Mercedes. Αναφέρεται ότι η διακοπή αυτών των δύο χορηγιών θα «κοστίσει» στη Ferrari 55 εκατομμύρια δολάρια: 30 εκατ. $ από τη Velas και 25 εκατ. $ από τη Snapdragon.

Στο μέτωπο των οδηγών, o Carlos Sainz, σε πρόσφατες δηλώσεις του στο Ράλλυ Ντακάρ, όπου συμμετέχει ο πατέρας του, δήλωσε ότι η οικειότητα του νέου επικεφαλής της ομάδας, Frederic Vasseur με τον Charles Leclerc δεν πρόκειται να αποτελέσει πρόβλημα.

Ο Sainz δήλωσε: «Όλοι στο paddock τον γνωρίζουν και είμαι σίγουρος ότι θα τα πάει καλά. Θα υπάρξει μια περίοδος προσαρμογής, αλλά ο Fred γνωρίζει πολύ καλά τη Formula 1 και επίσης τη Ferrari. Τώρα θα υπάρξει αυτή η φάση προετοιμασίας για να αρχίσουμε στη συνέχεια να δουλεύουμε πλήρως μαζί του».

Όσον αφορά τη σχέση του με τον Vasseur, ο Sainz δήλωσε: «Δεν νομίζω ότι ξεκινάω από το μηδέν. Όπως είπα, είμαι σίγουρος ότι θα τα πάω καλά μαζί του και θα είναι ευχαριστημένος μαζί μου όταν με δει να δουλεύω, με τη σχέση μου με την ομάδα και με τον Charles. Νομίζω ότι η δοκιμασμένη σχέση του με τον Leclerc θα είναι πολύ χρήσιμη για όλους, επίσης για να επιταχυνθεί ο εγκλιματισμός του εδώ».

F1 - Carlos Sainz (Ferrari), GP Αζερμπαϊτζάν 2022

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!