F1: Απληστία πίσω από την αρνητικότητα απέναντι στην Andretti/Cadillac

O Michael Andretti δήλωσε ότι η αντίσταση στα σχέδια της ομάδας του να εισέλθει στη Formula 1 σε συνεργασία με την Cadillac, οφείλεται σε απληστία.

F1: Απληστία πίσω από την αρνητικότητα απέναντι στην Andretti/Cadillac

O Michael Andretti δήλωσε ότι η αντίσταση στα σχέδια της ομάδας του να εισέλθει στη Formula 1 σε συνεργασία με την Cadillac, οφείλεται σε απληστία.

Ο Michael Andretti είναι ιδιοκτήτης αμερικανικής αγωνιστικής ομάδας η οποία ανακοίνωσε ότι θα συνάψει συνεργασία με την Cadillac (θυγατρική μάρκα του ομίλου της General Motors), με σκοπό να εισέλθουν μαζί στη Formula 1. Η ανακοίνωση ήρθε λίγο αφότου ο πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem ανέφερε ότι η Διεθνής Ομοσπονδία θα ξεκινήσει διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για νέες ομάδες στην F1.

Ωστόσο, προς το παρόν τα σχέδια της Andretti/Cadillac έχουν βρει ελάχιστη υποστήριξη από τις αντίπαλες ομάδες και την ίδια την F1, γεγονός που έχει προκαλέσει την έκπληξη του Ben Sulayem, o οποίος είναι ο μοναδικός παράγοντας του σπορ που είναι θετικός προς τα σχέδια της αμερικανικής ομάδας, καθώς πιστεύει ότι θα προσθέσει αξία στο θεσμό.

Όπως έχουμε αναφέρει, υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους οι υπόλοιπες ομάδες προβάλλουν αντίσταση στα σχέδια της Andretti/Cadillac: οικονομικοί και πολιτικοί, καθώς αρκετοί δεν είναι ευχαριστημένοι με τον τρόπο που η αμερικανική ομάδα έχει δημοσιοποιήσει τις προθέσεις της και την πίεση που ασκεί στη FIA. Ωστόσο, ο Michael Andretti, μιλώντας στο Forbes, άσκησε κριτική στη στάση των ομάδων και της F1. O Αμερικανός πιστεύει ότι ο κύριος λόγος αντίσταση είναι η απληστία.

Ο Andretti δήλωσε: «Όλα γίνονται για τα χρήματα. Πρώτον, πιστεύουν ότι μειωθεί το 1/10 του χρηματικού τους επάθλου, αλλά γίνονται επίσης πολύ άπληστοι, σκεπτόμενοι ότι θα πάρουμε και όλους τους Αμερικανούς σπόνσορες. Όλα έχουν να κάνουν με την απληστία και ότι κοιτάζουν μόνο τον εαυτό τους και όχι το τι είναι καλύτερο για τη συνολική ανάπτυξη του θεσμού».

«Δεν εκπλήσσομαι. Στην F1, οι ιδιοκτήτες κοιτάζουν τον εαυτό τους, όχι τι είναι καλύτερο για το θεσμό. Αυτή είναι η διαφορά μεταξύ της θέσης του προέδρου Mohammed και της θέσης των ιδιοκτητών των ομάδων. Ο πρόεδρος Mohammed φροντίζει για το μέλλον του αθλήματος. Ο Mohammed το καταλαβαίνει. Είναι οδηγός αγώνων και καταλαβαίνει ότι το Πρωτάθλημα πρέπει να έχει 1-2 ακόμη ομάδες. Είναι ένα Πρωτάθλημα της FIA και κρατάει τα περισσότερα χαρτιά για να ξεκινήσει η εκδήλωση ενδιαφέροντος».

Ο Andretti δήλωσε ότι αντί να αποθαρρύνεται από την αρνητικότητα της F1, στην πραγματικότητα του δίνει κίνητρο: «Πρέπει να μείνεις συγκεντρωμένος στη δουλειά σου και να μην ακούς τους αρνητές. Στην πραγματικότητα χρησιμοποιώ τους αρνητές ως κίνητρο. Είναι πάντα διασκεδαστικό να τους βουλώνεις το στόμα».

Οι υπόλοιπες ομάδες πιστεύουν ότι η συμφωνία μεταξύ Andretti και Cadillac είναι καθαρά εμπορική και η αμερικανική ομάδα σκοπεύει να προμηθευτεί μονάδες ισχύος της Renault και απλά να τοποθετήσει επάνω τους το λογότυπο της μάρκας της GM. Ωστόσο, ο Michael Andretti το αρνείται αυτό, δηλώνοντας ότι η Cadillac θα συμμετέχει ενεργά στον τεχνικό τομέα.

Όσον αφορά τη μετονομασία των κινητήρων της Renault, ο Michael Andretti δήλωσε: «Είναι απλά μια φήμη, δεν είναι αλήθεια. Η Cadillac θα συμμετέχει σε μεγάλο βαθμό στην κατασκευή του μονοθεσίου. Αν εισέλθουμε, το 2025 δεν θα υπάρχει ακόμα νέος κινητήρας, οπότε θα πρέπει να πάμε με τη φόρμουλα που χρησιμοποιείται τώρα. Αλλά το 2026, υπάρχουν διάφορα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε με έναν άλλο κατασκευαστή κινητήρων. Δεν θα είναι ένας κινητήρας με διαφορετικό λογότυπο, επειδή θα υπάρχει πνευματική ιδιοκτησία από την Cadillac σε αυτόν τον κινητήρα».

IndyCar - Colton Herta (Andretti), 2022

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!