F1: H Ferrari «έφαγε πόρτα» σε συνάντηση για τις μονάδες ισχύος

Αναφέρεται ότι δεν επετράπη η είσοδος στη Ferrari σε πρόσφατη συνάντηση της Συμβουλευτικής Επιτροπής Κινητήρων της Formula 1, πριν δηλώσει επίσημα συμμετοχή υπό τους κανονισμούς μονάδων ισχύος του 2026.

F1: H Ferrari «έφαγε πόρτα» σε συνάντηση για τις μονάδες ισχύος

Αναφέρεται ότι δεν επετράπη η είσοδος στη Ferrari σε πρόσφατη συνάντηση της Συμβουλευτικής Επιτροπής Κινητήρων της Formula 1, πριν δηλώσει επίσημα συμμετοχή υπό τους κανονισμούς μονάδων ισχύος του 2026.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, δεν επετράπη η είσοδος στους εκπροσώπους της Ferrari σε συνάντηση της Συμβουλευτικής Επιτροπής Κινητήρων της Formula 1 στις 15 Δεκεμβρίου, διότι η ιταλική ομάδα δεν έχει δεσμευτεί επίσημα ότι θα συμμετάσχει υπό τους καινούργιους τεχνικούς κανονισμούς μονάδων ισχύος που θα τεθούν σε ισχύ το 2026.

H πρώτη προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το 2026 από τους κατασκευαστές για τις μονάδες ισχύος έληγε στις 15 Οκτωβρίου, αλλά μόνο η Audi είχε καταθέσει εμπρόθεσμα τα απαιτούμενα έγγραφα στη FIA. Συνεπώς, η προθεσμία επεκτάθηκε έως τα τέλη Νοεμβρίου, με τις Renault, Mercedes HPP, Red Bull Powertrains και Honda Racing Corporation να εκδηλώνουν ενδιαφέρον.

Ωστόσο, η Ferrari δεν δήλωσε συμμετοχή, εκφράζοντας ανησυχίες για τον τρόπο με τον οποίο η Red Bull Powertrains θα αντιμετωπιστεί ως καινούργιος κατασκευαστής μονάδων ισχύος, έχοντας αποκτήσει πρόσβαση από πέρυσι και έως το 2025 στην πνευματική ιδιοκτησία της Honda. H Red Bull χρησιμοποιούσε τις ιαπωνικές μονάδες ισχύος φέτος, ωστόσο η Honda, ακριβώς για να προστατεύσει την πνευματική της ιδιοκτησία, έχει αναλάβει την κατασκευή, συντήρηση και συναρμολόγηση των μονάδων, επί πληρωμή.

Φαίνεται ότι οι δρόμοι της Red Bull και της Honda θα χωρίσουν το 2026. Άλλωστε, δεν είναι ακόμα δεδομένο ότι η Honda θα συνεχίσει να βρίσκεται στη Formula 1 το 2026, καθώς ο πρόεδρος του αγωνιστικού τμήματος της ιαπωνικής μάρκας, Koji Watanabe, δήλωσε ότι η κίνηση αυτή της επιτρέπει να συμμετέχει στη συζήτηση για τους νέους κανονισμούς.

Οι αντιρρήσεις της Ferrari στηρίζονται στο γεγονός ότι οι κατασκευαστές που θεωρούνται από τη FIA πρωτοεμφανιζόμενοι, έχουν υψηλότερο όριο εξόδων στα χρόνια προετοιμασίας έως το 2026 και το δικαίωμα περισσότερων ωρών μελέτης στους στατικούς πάγκους δοκιμών. Η Ferrari υποστηρίζει ότι η Red Bull Powertrains δεν θα πρέπει να θεωρηθεί καινούργιος κατασκευαστής και να της δοθούν αυτά τα πλεονεκτήματα.

Έπειτα από την άρνηση εισόδου στη συνέλευση της Συμβουλευτικής Επιτροπής Κινητήρων, σύμφωνα με τις πληροφορίες του RacingNews365, η Ferrari αναγκάστηκε να υποβάλει επίσημα τη συμμετοχή της υπό τους κανονισμούς μονάδων ισχύος που θα τεθούν σε ισχύ το 2026.

F1 - Charles Leclerc (Ferrari), GP Μεξικού 2022

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!