Η Ferrari προετοιμάζεται για μία καινούργια αρχή, μία νέα εποχή που θα ξεκινήσει στις 9 Ιανουαρίου, όταν ο νέος επικεφαλής της Scuderia, Frederic Vasseur, αναλάβει καθήκοντα στο Maranello. Ο Vasseur έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Charles Leclerc σε Formula 2 και Formula 1 (στην ομάδα της Sauber το 2018) και είναι πρώην συνέταιρος του μάνατζερ του Μονεγάσκου, Nicolas Todt.
Συνεπώς, κάποιοι θεωρούν ότι αυτό θα ευνοήσει τον Leclerc, αν και ο ίδιος δεν πιστεύει ότι οι καλές σχέσεις που έχει με τον Vasseur θα επηρεάσουν τις αποφάσεις του Γάλλου. Παράλληλα, ο έτερος οδηγός της Scuderia, Carlos Sainz, είχε την πρώτη του επαφή με τον Vasseur έπειτα από την ανακοίνωση της πρόσληψής του: «Είχα την πρώτη μου επαφή μαζί του ως οδηγός της Ferrari, του τηλεφώνησα. Είναι μια αλλαγή που ελπίζουμε ότι θα είναι προς το καλύτερο». Κάθε φορά που ένα νέο άτομο μπαίνει στην ομάδα υπάρχει επιπλέον κίνητρο για να τα πάμε καλά και η ομάδα θα προσπαθήσει να κάνει ένα ακόμη βήμα μπροστά».
«Η Ferrari είναι ένας γίγαντας, υπάρχουν 1.300 άτομα και πρέπει να δώσουμε χρόνο στον Fred. Θα χρειαστεί χρόνο για να δει τι αλλαγές χρειάζεται η ομάδα, αλλά έχω ακούσει πολύ καλά πράγματα για αυτόν. Τον γνωρίζω προσωπικά γιατί ήθελε να υπογράψει μαζί μου για να πάω στη Renault. Είχαμε επαφή και διαπραγματεύσεις. Ξέρω ότι θα τα πάει καλά».
Ο κατάλογος πραγμάτων που θα πρέπει να διορθώσει στη Ferrari ο Vasseur, ο οποίος κληρονομεί ένα σχεδόν έτοιμο μονοθέσιο, γεγονός που μπορεί να αποτελέσει ευλογία, ή άλλοθι, σε περίπτωση που τα αποτελέσματα δεν είναι τα επιθυμητά. Θα πρέπει να ορίσει τεχνικό διευθυντή, να βελτιώσει τη στρατηγική προσέγγιση της ομάδας, να κλείσει τα επικοινωνιακά κενά και να αποκαταστήσει την πολιτική ισχύ της Ferrari. To πιο σημαντικό, είναι ότι θα πρέπει να προσδώσει νοοτροπία νικητή σε μία ομάδα που έχει να κατακτήσει τίτλο οδηγών 15 χρόνια.
Ο Vasseur είναι σχεδόν υπερβολικά ειλικρινής, έχει πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ και θα εστιάσει στα αρνητικά της ομάδας για να προσπαθήσει να τα βελτιώσει. Επίσης, έχει υψηλή αυτοπεποίθηση, καθώς μία από τις πρώτες κινήσεις που έκανε όταν ανέλαβε τα ηνία της Sauber το 2017, ήταν να ακυρώσει τη συμφωνία προμήθειας μονάδων ισχύος από την Honda, που είχε κλείσει η προκάτοχος της θέσης του, Monisha Kaltenborn, καθώς ήταν πεπεισμένος ότι επρόκειτο για κακή απόφαση.
Το ζήτημα είναι αν θα έχει ελευθερία κινήσεων ή όχι και αν θα εμπλακεί σε ένα πόλεμο εξουσιών. Το πρόβλημα είναι ότι η Ferrari είναι διαφορετική από όλες τις υπόλοιπες ομάδες και δυστυχώς διατηρεί μια αναχρονιστική νοοτροπία. Μπλέκουν πολλοί παραφουσκωμένοι εγωισμοί, και όταν κάποιος πετυχαίνει εντός της ομάδας, υπάρχουν πολλοί που θέλουν να τον μαχαιρώσουν πισώπλατα…