Αμφότερες οι γρήγορες προσπάθειες που πραγματοποίησε ο Max Verstappen στο Q3 θα του έδιναν την pole position, με τη Red Bull να κυριαρχεί στη διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών του τελευταίου αγώνα της σεζόν, καθώς έτερος οδηγός της αυστριακής ομάδας, Sergio Perez, βρέθηκε στη 2η θέση, «κλειδώνοντας» την πρώτη σειρά εκκίνησης.
Ο Perez δέχθηκε μια μικρή βοήθεια από τον Verstappen στο Q3, που έδωσε slipstream στη μεγάλη ευθεία στην τελική τους προσπάθεια. Αυτή είναι η 7η φετινή pole position του Verstappen, ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα με την πρόσφυση των πίσω ελαστικών στο Q2. O Perez δήλωσε ότι έκανε ένα λάθος στην πρώτη στροφή του τελικού του γύρου που του κόστισε λίγο χρόνο.
Ο Verstappen αντιμετώπισε ένα πρόβλημα πριν βγει στην πίστα για την πρώτη του προσπάθεια στο Q3, καθώς έσβησε το μονοθέσιό του, αλλά η Red Bull κατάφερε να το επαναφέρει άμεσα, χωρίς να χαθεί χρόνος. Ωστόσο, ο Verstappen δεν είχε τη δυνατότητα να βοηθήσει τον Perez στην πρώτη προσπάθεια του τελικού σκέλους.
Στη δεύτερη σειρά εκκίνησης του GP Άμπου Ντάμπι θα παραταχθούν οι δύο Ferrari, με τον Charles Leclerc, που βρέθηκε στην 3η θέση, να μάχεται με τον Perez για τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών. Ο Μονεγάσκος ανέφερε ότι μπλόκαρε τα φρένα του στη στροφή 6, και παρά τη διαφορά μόλις 40 χλστ. του δλ. από τον Perez, o Leclerc δήλωσε ότι οι Red Bull είχαν μεγάλο προβάδισμα, το οποίο εκτιμάται ότι θα γίνει ακόμα μεγαλύτερο σε ρυθμό αγώνα.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών του GP Άμπου Ντάμπι.
Ο Carlοs Sainz (4ος) έδειχνε ταχύτερος από τον team-mate του στα δύο πρώτα σκέλη της διαδικασίας, αλλά ο δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του στην τελική του προσπάθεια στο Q3. Στην 3η σειρά εκκίνησης θα παραταχθούν οι δύο Mercedes, με τον Lewis Hamilton να εκκινεί 5ος, εμπρός από τον team-mate του, George Russell. O 7 φορές Πρωταθλητής, που γλίτωσε οποιαδήποτε ποινή για το γεγονός ότι προσπέρασε δύο μονοθέσια στο FP3 υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας, έχασε λίγο χρόνο στη στροφή 14 του ταχύτερου γύρου του, με μία μικρή αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους.
Ο Hamilton ανέφερε ότι αντιμετώπιζε ξανά προβλήματα με διαφορετική θερμοκρασία στα εμπρός δισκόφρενα, με αποτέλεσμα το μονοθέσιο να «τραβάει» προς τη μία πλευρά κατά τη διαδικασία της πέδησης. Επίσης, ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε ότι η γερμανική ομάδα επέλεξε να υιοθετήσει αεροδυναμικές ρυθμίσεις με υψηλότερο φορτίο, γεγονός που έπληξε την ταχύτητά τους στις ευθείες, αλλά θα προστατεύσει καλύτερα τα ελαστικά στον αγώνα.
Ο Hamilton δήλωσε ότι έχανε 6 δέκατα του δλ. στις ευθείες, ενώ ανέφερε επίσης ότι επέστρεψαν και οι αναπηδήσεις στην W13. Πρώτος από τους υπόλοιπους, και 3ος Βρετανός στη σειρά, θα είναι ο Lando Norris (7ος), ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την καλή ταχύτητα της McLaren στις κατατακτήριες δοκιμές, για να τοποθετηθεί εμπρός από τον Esteban Ocon με την Alpine.
Ο εκπληκτικός Sebastian Vettel, κατάφερε στον τελευταίο αγώνα του στη Formula 1 να προκριθεί στο Q3 με την Aston Martin και κατετάγη στην 9η θέση, εμπρός από τον Daniel Ricciardo, ο οποίος έχει δεχθεί ποινή 3 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, λόγω της σύγκρουσής του με τον Kevin Magnussen στο GP Σάο Πάολο, συνεπώς θα εκκινήσει 13ος.
O Fernando Alonso ήταν πρώτος μεταξύ αυτών που αποκλείστηκαν από τη συνέχεια της διαδικασίας στο Q2, εμπρός από τον Yuki Tsunoda (AlphaTauri), που μπλόκαρε τα φρένα του στη στροφή 6 στην τελική του προσπάθεια και απολογήθηκε στην ομάδα για το λάθος αυτό. Πίσω από τον Ιάπωνα θα παραταχθούν οι Mick Schumacher (Haas), Lance Stroll (Aston Martin) και Guanyu Zhou.
O poleman του GP Σάο Πάολο, Kevin Magnussen, ήταν ο ταχύτερος εξ αυτών που αποκλείστηκαν από τη διαδικασία στο τέλος του πρώτου σκέλους, έχοντας χάσει την πρόκριση από τον Alonso για 52 χλστ. του δλ. Πίσω από τον Δανό βρέθηκε ο Pierre Gasly, με απογοητευτική επίδοση (καθώς ο team-mate του στην AlphaTauri, Yuki Tsunoda ήταν 10ος στο Q1), όπως ήταν και αυτή του Valtteri Bottas με την Alfa Romeo.
Ο Φινλανδός ανέφερε στον ασύρματο ότι με την ουρά μονοθεσίων που βρήκε στο τέλος του γύρου προετοιμασίας του, έπεσαν οι θερμοκρασίες των ελαστικών του, που δεν λειτουργούσαν στο πρώτο τμήμα της πίστας. Οι οδηγοί της Williams βρέθηκαν στις δύο τελευταίες θέσεις.