F1 – GP Άμπου Ντάμπι FP2: Ο Max Verstappen επικεφαλής

O Max Verstappen ήταν ο ταχύτερος οδηγός της μοναδικής αντιπροσωπευτικής περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Άμπου Ντάμπι, εμπρός από τους George Russell και Charles Leclerc.

F1 – GP Άμπου Ντάμπι FP2: Ο Max Verstappen επικεφαλής

O Max Verstappen ήταν ο ταχύτερος οδηγός της μοναδικής αντιπροσωπευτικής περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Άμπου Ντάμπι, εμπρός από τους George Russell και Charles Leclerc.

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της μοναδικής περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Άμπου Ντάμπι η οποία διεξάγεται σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες, με διαφορά σχεδόν 3,5 δέκατων του δευτερολέπτου από όλους τους υπόλοιπους, στην πρώτη του επαφή με το μονοθέσιο της Red Bull αυτό το τριήμερο, καθώς το είχε παραχωρήσει σε νεαρό οδηγό στο FP1.

O Verstappen ήταν ο πρώτος από τους κορυφαίους οδηγούς που χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα, λίγο μετά τη συμπλήρωση του πρώτου 15λεπτου της διαδικασίας. Ο Ολλανδός δεν ήταν ευχαριστημένος από την πρόσφυση που του παρείχε το μονοθέσιο με τα μαλακά ελαστικά, αλλά κατάφερε να βελτιώσει την επίδοσή του στη 2η προσπάθειά του και κανείς δεν κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από τον Πρωταθλητή.

Ο Verstappen χρησιμοποίησε και δεύτερο καινούργιο σετ μαλακής γόμας (πέραν αυτού μέσης γόμας), για να βελτιώσει κατά 2 περαιτέρω δέκατα του δλ. το χρόνο του, για να απομακρυνθεί σχεδόν 3,5 δέκατα του δλ. από όλους τους υπόλοιπους.

Ο George Russell ήταν ο οδηγός που σημείωσε τη δεύτερη ταχύτερη επίδοση του FP2, παρότι ο Βρετανός οδηγός της Mercedes βρήκε πολλά μονοθέσια που κινούνταν εξαιρετικά αργά στο τελικό sector της γρήγορης προσπάθειάς του, στις αργές στροφές ανάποδης κλίσης. Στο ίδιο sector έχασε πολύ χρόνο ο team-mate του, Lewis Hamilton, που κατετάγη στην 4η θέση.

Ο Russell ανέφερε επίσης ότι ένιωθε το σύστημα ERS να μεταβαίνει σε λειτουργία ανάκτησης ενέργειας στο τέλος των ευθειών καθώς και ότι η Mercedes αναπηδούσε έντονα στη γρήγορη στροφή 3. Μεταξύ των δύο Mercedes, στην 3η θέση, περίπου 1 δέκατο του δλ. πίσω από τον Russell, βρέθηκε ο Charles Leclerc.

O έτερος οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, βρέθηκε στην 6η θέση (πίσω από τον Sergio Perez), έχοντας αναγκαστεί να εγκαταλείψει την πρώτη του γρήγορη προσπάθεια, όταν συνάντησε τη Haas του Kevin Magnussen στην προσέγγιση της 6ης στροφής, μετά τη μεγάλη ευθεία, με τον Δανό να μην κάνει εγκαίρως στην άκρη. Επίσης, σε pit stop του Ισπανού, ένας από τους μηχανικούς αφαίρεσε το χέρι του επάνω από το δεξιό εμπρός ελαστικό την τελευταία στιγμή, ευτυχώς χωρίς συνέπειες.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο οδηγοί της Alpine, με τον Esteban Ocon εμπρός από τον Fernando Alonso, με τον Daniel Ricciardo να αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα με τη McLaren του να βγάζει καπνούς και ο Αυστραλός δεν κατάφερε να κάνει προσομοιώσεις αγώνα. Πίσω από τον Ricciardo βρέθηκε ο Valtteri Bottas με την Alfa Romeo, μεταξύ των δύο McLaren.

Στις προσομοιώσεις αγώνα, η Red Bull έδειχνε πολύ γρήγορη, αλλά πολύ καλό ήταν και το stint του Russell με τη μέση γόμα, ενώ πιο πίσω έδειχνε να βρίσκεται η Ferrari, με τον μηχανολόγο αγώνα του Leclerc, Xavier Marcos Padros, να τον ενημερώνει ότι το ιταλικό μονοθέσιο ήταν περίπου 2 δέκατα του δλ. πιο αργό από τις Red Bull και Mercedes.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!