Μία ασυνήθιστη κατάσταση εκτυλίχθηκε στο FP2 του GP ΗΠΑ, όπου η προτεραιότητα των ομάδων ήταν η δοκιμή των πρωτότυπων ελαστικών της Pirelli για το 2023 και όχι η προετοιμασία για τον αγώνα, οπότε οι χρόνοι δεν είχαν πολύ μεγάλη σημασία. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του 90λεπτου τεστ, οι ομάδες δεν γνώριζαν πότε χρησιμοποιούσαν ποια από τις δύο διαθέσιμες γόμες χρησιμοποιούσαν.
Το φορτίο καυσίμου ήταν προκαθορισμένο υποχρεωτικά στα 20 κιλά για τα μικρά stint (διάρκειας 3 γύρων) και 100 κιλών για τα μεγαλύτερα stint (8 γύρων). Oι οδηγοί ήταν αναγκασμένοι τουλάχιστον να πιέζουν συνεχώς. Επιπλέον τα ελαστικά αυτά προθερμαίνονταν στις ηλεκτρικές κουβέρτες στους 50 βαθμούς Κελσίου και όχι στους 70, όπως τα φετινά.
Ωστόσο, οι οδηγοί που αντικαταστάθηκαν στο FP1 από νεαρούς οδηγούς (και δοκιμαστές), είχαν τη δυνατότητα να ξεκινήσουν τη διαδικασία κάνοντας το δικό τους πρόγραμμα, πριν ξεκινήσουν και αυτοί τις δοκιμές με τα ελαστικά του 2023. Αυτοί οι οδηγοί ήταν οι Charles Leclerc (Ferrari), Daniel Ricciardo (McLaren), Valtteri Bottas (Alfa Romeo), Kevin Magnussen (Haas) και Nicholas Latifi (Williams).
Για αυτό και στο πρώτο μισάωρο του FP2 οι τρεις πρώτοι οδηγοί στον πίνακα των χρόνων ήταν ο Leclerc (με τη μέση γόμα), ακολουθούμενος από τους Bottas και τον Ricciardo, που χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα για να σημειώσουν τους χρόνους τους.
ALO 📻: “Hamilton has no mirrors today. Unbelievable!”
Alonso wasn’t overly impressed with Hamilton in FP2 😳#USGP #F1 pic.twitter.com/yP997pk8WA
— Formula 1 (@F1) October 21, 2022
O Fernando Alonso είχε παράπονα ότι ο Lewis Hamilton δεν κοίταζε τους καθρέπτες του, καθώς o Ισπανός βρισκόταν πίσω από τη Mercedes και ήταν σαφώς ταχύτερος. Ο Lando Norris είχε μία θεαματική στιγμή υπερστροφής εισερχόμενος στο pit lane. Την ίδια αίσθηση είχε και ο Carlos Sainz με τη Ferrari, σχολιάζοντας στον ασύρματο ότι ένιωθε σαν να πρωταγωνιστεί στο «Tokyo Drift».
Ο Max Verstappen ολοκλήρωσε το πρόγραμμα αρκετά νωρίς, γεγονός που του έδωσε την ευκαιρία να έχει μια μικρή κουβέντα με τον Brad Pitt, ο οποίος βρισκόταν στα pits του Austin (και συναντήθηκε με τους επικεφαλής των ομάδων), καθώς προετοιμάζει μια ταινία με θέμα τη Formula 1 με τον Jerry Bruckheimer (επίσης παρών στην πίστα) παραγωγό.