H Mercedes κατάφερε να σημειώσει τους δύο ταχύτερους χρόνους του FP2 του GP Ιαπωνίας, που όπως και το FP1, διεξήχθη σε βρεγμένη πίστα. Ο George Russell κινήθηκε 0,235 δλ. ταχύτερα από τον team-mate του, Lewis Hamilton. Μάλιστα, η διαφορά του Russell από τις δύο Red Bull ξεπερνούσε τα 8 δέκατα του δλ.
Ενώ σε βρεγμένες συνθήκες η Mercedes συνήθως αντιμετωπίζει δυσκολίες να φέρει τα ελαστικά της στις κατάλληλες θερμοκρασίες λειτουργίας, αυτό ίσως λειτούργησε υπέρ της στη Suzuka και τη βοήθησε να διατηρήσει τα ελαστικά στο κατάλληλο πλαίσιο θερμοκρασίας λειτουργίας καθ’ όλη τη διάρκεια του γύρου, ενώ ο Max Verstappen (3ος), ανέφερε ότι τα δικά του ελαστικά υπερθερμαίνονταν στο τέλος του γύρου. Ο Sergio Perez (4ος) είχε μία έξοδο από την πίστα στη φουρκέτα (στροφή 11).
Ο Kevin Magnussen κατάφερε με τη Haas να σημειώσει τον 5ο χρόνο στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, που η πίστα είχε στεγνώσει ξανά, έπειτα από μία βροχή λίγο μετά τη συμπλήρωση της πρώτης ώρας από τα 90 λεπτά. Πίσω από τον Δανό, που την περασμένη Τετάρτη γιόρτασε τα 30ά του γενέθλια, βρέθηκε ο Carlos Sainz. H Ferrari παρουσίασε ένα καινούργιο δάπεδο στην F1-75 με διαφορετική γεωμετρία στο εμπρός και το πίσω μέρος του.
Ο Charles Leclerc είχε μια έξοδο στη φουρκέτα αρκετά νωρίς στη διαδικασία, έχοντας μπλοκάρει τα φρένα του, κάνοντας στη συνέχει παράπονα στον ασύρματο για το εμπρός αριστερό ελαστικό, από το σετ ενδιάμεσων που είχε χρησιμοποιήσει και στο FP1. Τελικά, όταν ο Μονεγάσκος επέστρεψε στα pits οι μηχανικοί του εργάστηκαν στο σύστημα πέδησης του μονοθεσίου του. Παρά τις προσπάθειές τους, ο Leclerc είχε και πάλι παράπονα όταν επέστρεψε στην πίστα, αναφέροντας ότι κάτι δεν είναι σωστό, έπειτα από μερικούς γύρους. Ο Μονεγάσκος βρέθηκε 1,5 δλ. πίσω από τον team-mate του, στην 11η θέση.
O Christian Horner δήλωσε ότι η Red Bull χρησιμοποίησε μόνο ένα σετ ενδιάμεσων ελαστικών, ενώ η Mercedes χρησιμοποίησε 3 σετ στο FP2 του GP Ιαπωνίας. Ανέφερε επίσης ότι ένα καινούργιο σετ φέρνει μεγάλο πλεονέκτημα απόδοσης στο 1o sector της πίστας. #F1
— Fabrizio Lazakis (@FabrizioLazakis) October 7, 2022
Αμφότερα τα μονοθέσια των Alpine και Alfa Romeo βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα. Η Alfa Romeo παρουσίασε μία καινούργια εμπρός αεροτομή στη Suzuka, η οποία πιστεύει ότι θα βελτιώσει σημαντικά την απόδοση του μονοθεσίου της. Πίσω από τον Leclerc βρέθηκαν οι δύο Williams, ενώ η McLaren ολοκλήρωσε πολύ νωρίς το δικό της πρόγραμμα.
Λόγω της βρεγμένης πίστας, ακυρώθηκε η αξιολόγηση των σλικ ελαστικών του 2023, αλλά η διάρκεια του FP2 παρέμεινε 90 λεπτά. Επειδή ακυρώθηκε το τεστ στη Suzuka, θα παραταθεί η διάρκεια του FP2 σε 90 λεπτά στο GP Μεξικού, πέραν από το GP ΗΠΑ. Ωστόσο, εκεί θα χρησιμοποιούνται οι πιο μαλακές γόμες ελαστικών και όχι οι πιο σκληρές, που χρησιμοποιούνται στη Suzuka.
Η Haas αναγκάστηκε να αντικαταστήσει το πλαίσιο του Mick Schumacher έπειτα από το ατύχημα του Γερμανού στο FP1, το οποίο συνέβη μετά το τέλος της διαδικασίας, αφότου είχε κάνει δοκιμαστική εκκίνηση. Ένα από τα ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης εισχώρησε στο monocoque. Συνεπώς, ο Schumacher δεν συμμετείχε στο FP2.
Saying it like it is 😂@LandoNorris‘ latest weather update 🌧️#JapaneseGP #F1 pic.twitter.com/fmLIUgsgoy
— Formula 1 (@F1) October 7, 2022
Oops 😬#JapaneseGP #F1 pic.twitter.com/WxXC4ZDeGR
— Formula 1 (@F1) October 7, 2022
Diving into the gravel 😬
Charles Leclerc finished in P11 for FP2 ⏱️#JapaneseGP #F1 pic.twitter.com/ytA8XpeB2v
— Formula 1 (@F1) October 7, 2022