F1: Mercedes, Honda και Audi απέρριψαν την πρόωρη έλευση των V10

Στη συνεδρίαση που διοργάνωσε η FIA με τους κατασκευαστές μονάδων ισχύος της Formula 1, οι Mercedes, Honda και Audi αντιτέθηκαν στην παρουσίαση V10 κινητήρων νωρίτερα από το 2030.

F1: Mercedes, Honda και Audi απέρριψαν την πρόωρη έλευση των V10

Στη συνεδρίαση που διοργάνωσε η FIA με τους κατασκευαστές μονάδων ισχύος της Formula 1, οι Mercedes, Honda και Audi αντιτέθηκαν στην παρουσίαση V10 κινητήρων νωρίτερα από το 2030.

Η FIA διοργάνωσε μία συνεδρίαση με εκπροσώπους των κατασκευαστών μονάδων ισχύος της Formula 1 στα πλαίσια του Grand Prix Μπαχρέιν. Θέμα συζήτησης ήταν η παρουσίαση ατμοσφαιρικών V10 κινητήρων πριν από το 2030, που λήγει η προβλεπόμενη περίοδος για τους απλοποιημένους υβριδικούς V6 που θα χρησιμοποιούνται από το 2026.

Ωστόσο, η συνάντηση στο Ritz-Carlton Hotel της Maname διήρκεσε μόλις 70 λεπτά, καθώς οι εκπρόσωποι των Mercedes, Honda και Audi ήταν αντίθετοι σε οποιαδήποτε αλλαγή. Άλλωστε, οι κανονισμοί μονάδων ισχύος του 2026 ήταν αυτό που τράβηξε την Audi και την Honda στη Formula 1 για την επόμενη χρονιά.

O CEO της Mercedes-Benz, Ola Kallenius δήλωσε ότι η γερμανική εταιρεία είναι ανοιχτή σε οποιαδήποτε πρόταση, αλλά με προκαθορισμένο χρόνο προειδοποίησης. Φημολογείται ότι όλη αυτή την υπόθεση προώθησαν οι κατασκευαστές που δεν είναι ευχαριστημένοι με την πρόοδο της εξέλιξης των V6 μονάδων τους για το 2026 δηλαδή οι Ferrari και Red Bull Powertrains (που συνεργάζεται με τη Ford), μαζί με την Cadillac, που αναμένεται να κατασκευάσει δικό της κινητήρα για το 2028.

Ωστόσο, αυτοί οι κατασκευαστές ίσως πέτυχαν μία μικρότερη νίκη, καθώς ζήτησαν να χαλαρώσουν τα πολύ αυστηρά μέτρα παγώματος της εξέλιξης συγκεκριμένων εξαρτημάτων των μονάδων ισχύος. Αυτοί οι περιορισμοί σημαίνουν ότι αυτοί που έχουν μείνει πίσω σε εξέλιξη, δεν έχουν τη δυνατότητα να ανακάμψουν.

Οι μονάδες ισχύος που θα χρησιμοποιούνται του χρόνου θα χρησιμοποιούν 100% βιώσιμα καύσιμα, με τη μισή περίπου (45%) από τη συνολική ιπποδύναμη να παράγεται από τον ηλεκτροκινητήρα του υβριδικού συστήματος, αλλά δεν θα έχουν MGU-H. Η αναλογία ισχύος μεταξύ θερμικού κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα μπορεί να αλλάξει μόνο από το 2029 και έπειτα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!