Όπως είχε κάνει και στο FP2, η McLaren σημείωσε τους ταχύτερους χρόνους της τελευταίας περιόδου ελεύθερων δοκιμών της φετινής χρονιάς στη Formula 1, καθώς θέτει τις βάσεις για να κατακτήσει το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο Grand Prix Άμπου Ντάμπι, το φινάλε της σεζόν. Ωστόσο, αυτή τη φορά o Oscar Piastri ήταν ο ταχύτερος εκ των δύο οδηγών της βρετανικής ομάδας, έχοντας κινηθεί 0,193 δλ. ταχύτερα από τον Lando Norris.
O CEO της McLaren, Zak Brown, ανέφερε ότι πριν από τις τελικές τους προσπάθειες, οι οδηγοί της βρετανικής ομάδας δεν ήταν ευχαριστημένοι από τη συμπεριφορά του μονοθεσίου, καθώς είχαν αρκετή υπερστροφή, έχοντας προσπαθήσει να καταπολεμήσει τη χθεσινή υποστροφή στις προσομοιώσεις αγώνα. Ωστόσο, οι υψηλότερες θερμοκρασίες που επικρατούσαν στο FP3, σε σχέση με τις κατατακτήριες δοκιμές που θα διεξαχθούν αργότερα, χωρίς ηλιοφάνεια, κάνουν τα μονοθέσια να παρουσιάζουν περισσότερη υπερστροφή.
Στη δεύτερη προσπάθειά του με το δεύτερο σετ μαλακής γόμας ελαστικών, ο Norris βγήκε εκτός πίστας δύο φορές, πιέζοντας στο όριο, με αρκετή υπερστροφή. Στην 3η θέση του πίνακα των χρόνων βρέθηκε ο Lewis Hamilton με τη Mercedes, 0,39 δλ. μακριά από την κορυφή. Ο Βρετανός ήταν ένας από τους λίγους οδηγούς που κατάφεραν να βελτιώσουν την επίδοσή τους στη δεύτερη προσπάθειά του με τη μαλακή γόμα ελαστικών.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Άμπου Ντάμπι
Στην 4η θέση πλασαρίστηκε ο Max Verstappen με τη Red Bull, μόλις 0,021 δλ. πίσω από τον Hamilton. O Ολλανδός, έχοντας χρησιμοποιήσει 3 σετ ελαστικών μαλακής γόμας την Παρασκευή, ξεκίνησε το FP3 με τη μέση γόμα, όπως και ο Carlos Sainz (5ος). Ο Verstappen δεν ήταν απόλυτα ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά της Red Bull. Έπειτα από την πρώτη του προσπάθεια με τα μαλακά ελαστικά, ο Verstappen ανέφερε ότι τα φρένα του δεν λειτουργούσαν όπως θα ήθελε, καθώς τα εμπρός δεν «δάγκωναν».
Ο Sainz κατάφερε να βρεθεί στην 5η θέση, μόλις 0,017 δλ. πίσω από τον Verstappen. Οι Ferrari ήταν ρυθμισμένες με πολύ μικρή απόσταση από το έδαφος, καθώς η σανίδα νομιμότητας στο κέντρο του δαπέδου δημιουργούσε σύννεφα… ρητίνης, ξύνοντας την άσφαλτο ιδίως στις ανομοιομορφίες του 1ου sector.
Ο George Russell με την άλλη Mercedes ήταν 6ος, 0,2 δλ. πίσω από τον Sainz. Στο μέσο της διαδικασίας, ο Russell ανέφερε ότι ενώ η αίσθηση της Mercedes ήταν καλή, το μονοθέσιο ήταν πολύ αργό και δεν κατανοούσε γιατί συνέβαινε αυτό. Στο τέλος της πρώτης του γρήγορης προσπάθειας με το δεύτερο σετ μαλακής γόμας, ο Βρετανός σχολίασε ότι τα πίσω ελαστικά είχαν υπερθερμανθεί.
Τις πολύ καλές εμφανίσεις στις ελεύθερες δοκιμές του GP Άμπου Ντάμπι συνέχισαν οι δύο οδηγοί της Haas, με τον Nico Hulkenberg 7ο και τον Kevin Magnussen 8ο, εμπρός από τον Charles Leclerc, ο οποίος έχει να εκτίσει ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του αγώνα της Κυριακής, λόγω τοποθέτησης επιπλέον μπαταρίας ERS στη φετινή σεζόν έπειτα από τα χθεσινά προβλήματα που αντιμετώπισε στο FP1. Ο Leclerc, άλλος ένας οδηγός που βελτίωσε στη δεύτερη προσπάθειά του ανέφερε μετά τον πρώτο του γύρο με το δεύτερο σετ μαλακής γόμας ότι η Ferrari δεν βρίσκεται «πουθενά».
O Sergio Perez με τη Red Bull συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα με την άλλη Red Bull. Οι οδηγοί της Alpine βρέθηκεαν στη 13η και 14η θέση, με τον Jack Doohan, που κάνει το ντεμπούτο του στην F1 αυτό το Σαββατοκύριακο, δεν έχει στη διάθεσή του το καινούργιο ρύγχος και εμπρός αεροτομή που παρουσίασε η γαλλική ομάδα στο Κατάρ, να δείχνει ενθαρρυντικά σημάδια, όντας μόλις 0,016 δλ. πίσω από τον Pierre Gasly.