Το FP2 είναι η μοναδική περίοδος ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Άμπου Ντάμπι, το οποίο ολοκληρώνει τη φετινή σεζόν της Formula 1, που διεξάγεται σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες και κατά συνέπεια είναι η πιο σημαντική από τις τρεις. Σε αυτήν, οι δύο οδηγοί της McLaren σημείωσαν τους δύο ταχύτερους χρόνους.
Ο Lando Norris ήταν ο ταχύτερος οδηγός με διαφορά 0,234 δλ. από τον team-mate του, Oscar Piastri, με τη McLaren να κυριαρχεί. Οι δύο οδηγοί είχαν εξόδους από την πίστα προσπαθώντας να πιέσουν περισσότερο είχαν εξόδους από την πίστα, χωρίς συνέπειες. Αυτό το Σαββατοκύριακο, η McLaren διεκδικεί τον πρώτο της τίτλο στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών από το 1998.
O CEO της McLaren, Zak Brown περιμένει τη Ferrari να είναι πολύ καλή στην πίστα της Yas Marina, ωστόσο η βρετανική ομάδα έχει προβάδισμα 21 βαθμών στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, ενώ ο Charles Leclerc θα εκτίσει ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης. Ο Brown δήλωσε ότι η McLaren αποδίδει καλύτερα με πιο σκληρά ελαστικά από τις τρεις πιο μαλακές γόμες που έχει φέρει η Pirelli στο Άμπου Ντάμπι.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Άμπου Ντάμπι
Ο Αμερικανός ανέφερε επίσης ότι η McLaren είναι καλύτερη στις γρήγορες στροφές, ενώ η Yas Marina έχει πολύ περισσότερες πιο αργές. Ωστόσο, ο ρυθμός της McLaren στις προσομοιώσεις αγώνα ήταν πολύ καλός, ιδίως στην αρχή του stint, αλλά οι χρόνοι ανέβηκαν αρκετά στη συνέχεια. O Norris ανέφερε ότι η McLaren έπρεπε να βρει καλύτερο συμβιβασμό μεταξύ ταχύτητας και καταπόνησης ελαστικών στα μεγάλα stint, ενώ ανέφερε ότι η McLaren είχε πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος.
Αντιθέτως, στις προσομοιώσει αγώνα η Ferrari, ξεκίνησε το stint πιο συντηρητικά, αλλά είχε καλύτερους χρόνους προς το τέλος. Ο Leclerc όμως ανέφερε ότι ίσως η Ferrari είχε κάνει υπερβολικά πολλούς γύρους με το σετ μέσης γόμας πριν από τις προσομοιώσεις αγώνα.
Την έκπληξη κατάφερε να κάνει ο Nico Hulkenberg με τη Haas, ο οποίος σημείωσε τον 3ο ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας, έχοντας όμως κάνει την προσπάθειά του λίγο αργότερα από τους περισσότερους κορυφαίους οδηγούς. Παραμένει όμως μία εντυπωσιακή επίδοση για την αμερικανική ομάδα.
Ο Carlos Sainz με τη Ferrari βρέθηκε στην 4η θέση, 0,582 δλ. μακριά από την κορυφή και σχολίασε ότι το 1ο και το 3ο sector της γρήγορης προσπάθειάς του δεν ήταν καλά, έχοντας συναντήσει πιο αργούς συνδυασμούς και έχοντας εμφανή υπερστροφή στην τελική στροφή. Ο Charles Leclerc (6ος) ανέφερε ότι η προετοιμασία της γρήγορης προσπάθειάς του δεν ήταν καθόλου καλή και βρήκε πολλά αργά μονοθέσια στην πίστα ιδίως κοντά στην περιοχή που βρίσκονται οι ζώνες DRS.
Σε αμφότερα τα μονοθέσια της Scuderia χρησιμοποιήθηκε στο FP2 το δάπεδο της Monza (και όχι το πειραματικό του Λας Βέγκας) και έγιναν αλλαγές στο αεροδυναμικό στήσιμο, με μονό πτερύγιο στο κάτω μέρος της πίσω αεροτομής. Ωστόσο, οι αλλαγές δεν φάνηκε να λειτουργούν. O Leclerc, ταχύτερος στο FP1, σχολίασε για τους χρόνους στις προσομοιώσεις αγώνα της McLaren ότι είναι πολύ γρήγορες.
Μεταξύ των δύο οδηγών της Ferrari τοποθέτησε τη Mercedes o Lewis Hamilton, στον τελευταίο του αγώνα με τη γερμανική ομάδα. O George Russell βρέθηκε στη 13η θέση, αλλά έκανε παράπονα για κραδασμούς στο τιμόνι στην αρχή της διαδικασίας και επανέλαβε τα παράπονα από το FP1 για υψηλές θερμοκρασίες εντός του cockpit. Στις προσομοιώσεις αγώνα, ο Russell ανέφερε ότι το πίσω μέρος της Mercedes γλιστρούσε πολύ. Ωστόσο, ο ρυθμός αγώνα του Hamilton ήταν πολύ καλός.
Ο Valtteri Bottas αποτέλεσε άλλη μία έκπληξη, γράφοντας τον 7ο χρόνο με τη Sauber. O Kevin Magnussen συμπλήρωσε με την 8η θέση που κατέλαβε την καλή εικόνα της Haas, ενώ ο Alex Albon βρέθηκε με τη Williams στην 9η θέση. Τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Yuki Tsunoda με τη Racing Bulls, εμπρός από τον team-mate του, Liam Lawson.
Ο Franco Colapinto βγήκε άτσαλα εκτός πίστας πριν από το μέσο της διαδικασίας και τραυμάτισε το δάπεδο της Williams, το οποίο οι μηχανικοί της ομάδας «μπάλωσαν» με ταινία, αλλά δεν κατάφεραν να στείλουν τον Αργεντίνο έξω ξανά. Περισσότερα προβλήματα περίμεναν τη Williams, καθώς ο πίσω δεξιός τροχός Alex Albon του παρουσίασε πρόβλημα, βγάζοντας καπνούς 15 λεπτά πριν από το τέλος του FP1.
Πολύ πίσω βρέθηκαν οι οδηγοί της Red Bull, με τον Sergio Perez στη 14η θέση και τον Max Verstappen 17ο. Ο Μεξικανός είχε κάπως ενθαρρυντικό ρυθμό στις προσομοιώσεις αγώνα, αλλά ο Verstappen είχε πολλά παράπονα από τη συμπεριφορά της RB20. Ο Ολλανδός ανέφερε στα πρώτα λεπτά του FP2 ότι ο κινητήρας δεν είχε ισχύ στις χαμηλές στροφές και ότι η υποστροφή του μονοθεσίου της Red Bull ήταν «γελοία». Λίγο αργότερα σχολίασε ότι το πρόβλημα ήταν δικό του, αλλά ο εμπρός άξονας δεν λειτουργούσε καθόλου.
Στις συνεντεύξεις μετά το FP2, o Verstappen ανέφερε ότι το μονοθέσιο δεν είχε «συνδεδεμένη» συμπεριφορά από την είσοδο έως την κορυφή των στροφών, αλλά τόνισε ότι πρέπει να γίνουν βελτιώσεις στο στήσιμο έως αύριο. Αντίστοιχα ήταν και τα σχόλια του Perez, ο οποίος όμως σχολίασε ότι ο ρυθμός στις προσομοιώσεις αγώνα είναι καλός.