F1-GP Κατάρ: Σειρά εκκίνησης, στρατηγικές, ελαστικά

Στην pole position του GP Κατάρ της Formula 1 θα παραταχθεί ο George Russell έπειτα από την ποινή του Max Verstappen επειδή εμπόδισε τον Βρετανό οδηγό της Mercedes πηγαίνοντας πολύ αργά στις κατατακτήριες δοκιμές σε μία αμφιλεγόμενη ποινή.

F1-GP Κατάρ: Σειρά εκκίνησης, στρατηγικές, ελαστικά

Στην pole position του GP Κατάρ της Formula 1 θα παραταχθεί ο George Russell έπειτα από την ποινή του Max Verstappen επειδή εμπόδισε τον Βρετανό οδηγό της Mercedes πηγαίνοντας πολύ αργά στις κατατακτήριες δοκιμές σε μία αμφιλεγόμενη ποινή.

Μία αμφιλεγόμενη ποινή 1 θέσης για τον Max Verstappen έχει φέρει τον George Russell στην pole position του GP Κατάρ, του προτελευταίου αγώνα της φετινής σεζόν της Formula 1. O Ολλανδός Πρωταθλητής δεν ήταν ευχαριστημένος από την ποινή, την οποία προσπάθησε άλλωστε να εκμαιεύσει και ο Russell. Ωστόσο, είναι γεγονός ότι ο Verstappen πήγαινε πολύ αργά σε εκείνο το σημείο.

Η Mercedes δείχνει μαχητική και είναι πολύ πιθανό να έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει τη νίκη στο Κατάρ. Ο Verstappen είχε πολύ καλή αίσθηση από το μονοθέσιο στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά αυτό δημιουργεί ένα ερωτηματικό για το ρυθμό του στον αγώνα. Έχουμε δει κι άλλες φορές τη Red Bull να πετυχαίνει την απόδοση για το Σάββατο, αλλά να υστερεί στον αγώνα.

Από την άλλη, η McLaren, που είχε πιο απογοητευτική εικόνα από το αναμενόμενο στις κατατακτήριες δοκιμές, ίσως επέλεξε να θυσιάσει λίγο την απόδοση στον ένα γρήγορο γύρο για να κάνει τα ελαστικά να αντέξουν περισσότερο στον αγώνα, κάτι που μπορεί να αποδειχθεί κρίσιμο, καθώς η Pirelli προβλέπει ότι η στρατηγική ενός pit stop θα είναι η ταχύτερη σήμερα.

Είναι δεδομένο ότι η McLaren έχει επιλέξει ρυθμίσεις υψηλότερου αεροδυναμικού φορτίου από τους άμεσους αντιπάλους της και δεν θα έχει υψηλές ταχύτητες στις ευθείες. Αλλά με καλύτερη διαχείριση ελαστικών, αυτό δεν θα έχει σημασία. Άλλωστε, υπάρχει μεγάλη απώλεια χρόνου (26,4 δλ.) για επίσκεψη στα pits και αλλαγή ελαστικών, λόγω του μεγάλου μήκους του pit lane.

Αλλά δεν αποκλείεται να δούμε στρατηγικές δύο pit stop, πιθανώς με δύο stint με τη σκληρή γόμα. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στα διαθέσιμα σετ ελαστικών για κάθε οδηγό, και η εικόνα γίνεται ακόμη πιο θολή από το γεγονός ότι ορισμένοι οδηγοί έχουν απλά «πατήσει» λίγο ένα ή περισσότερα σετ μέσης γόμας, για να τα περάσουν από έναν θερμικό κύκλο και να τα κάνουν λίγο πιο σκληρά, για να αντέξουν περισσότερο στον αγώνα.

Ο στόχος της Ferrari θα είναι να επιτεθεί στη McLaren, αν και οι οδηγοί της ιταλικής ομάδας έχουν μεταξύ τους τον Lewis Hamilton, ο οποίος ίσως έχει ένα πολύ καλό μονοθέσιο από κάτω του για τον αγώνα. Αξίζει να αναφερθεί ότι η Ferrari αποφάσισε να διατηρήσει στο μονοθέσιο του Charles Leclerc το πειραματικό δάπεδο που παρουσίασε για τις ελεύθερες δοκιμές στο GP Λας Βέγκας, καθώς φαίνεται ότι απέδιδε καλύτερα.

F1 Οριστική σειρά εκκίνησης GP Κατάρ 2024

Τα προσπεράσματα δεν είναι απαραίτητα εύκολα στην πίστα του Lusail. Το μοναδικό ουσιαστικά σημείο που κάτι τέτοιο είναι εφικτό είναι η πρώτη στροφή, αλλά και εκεί είναι δύσκολο, καθώς και αυτή η στροφή, όπως και η τελευταία της χάραξης που οδηγεί στην ευθεία είναι αρκετά γρήγορες και δεν επιτρέπουν εύκολα στα μονοθέσια να ακολουθήσουν από κοντά το προπορευόμενο.

F1 Διαθέσιμα σετ ελαστικών ανά οδηγό GP Κατάρ 2024

Ο Sergio Perez έχει το πλεονέκτημα 2 φρέσκων σετ ελαστικών σκληρής και μέσης γόμας, ενώ οι οδηγοί της Ferrari έχουν μόνο ένα σετ σκληρής και 3 μεταχειρισμένα σετ μέσης γόμας, χάνοντας ίσως ένα μικρό πλεονέκτημα στην εκκίνηση και τον πρώτο γύρο. Επίσης, αν επιλέξουν στρατηγική δύο pit stop, οι οδηγοί της Scuderia θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν δύο σετ μέσης γόμας, καθώς δεν έχουν στη διάθεσή τους δεύτερο σκληρής.

F1 Προβλεπόμενες στρατηγικές GP Κατάρ 2024 F1 Πρόσφυση ελαστικών στην εκκίνηση GP Κατάρ 2024

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!