H έντονη βραδινή βροχή είχε ξεπλύνει τη γόμα από την αγωνιστική γραμμή για το FP3 του Grand Prix Σιγκαπούρης της Formula 1, το οποίο, όπως και το FP1, δεν διεξάγεται σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες, αλλά σε υψηλότερες θερμοκρασίες. Εχθές, στο FP2, οι Mercedes και Red Bull είχαν δυσκολία να αναπτύξουν κατάλληλες θερμοκρασίες στα ελαστικά. Οι οδηγοί αυτών των ομάδων δεν ήταν ευχαριστημένοι εχθές. Ίσως είχαν επιλέξει πολύ μαλακές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις και μάλλον επέλεξαν ένα πιο σκληρό στήσιμο σήμερα.
Ο Lando Norris συνέχισε την πολύ καλή φόρμα του από τη χθεσινή ημέρα και το FP2, όπου ήταν και πάλι ταχύτερος. Ωστόσο, ο Βρετανός οδηγός της McLaren σήμερα δεν είχε ουσιαστικά αντίπαλο στο FP3, καθώς ήταν 0,48 δλ. ταχύτερος από τον George Russell, που κατετάγη 2ος με τη Mercedes. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Oscar Piastri με την άλλη McLaren. Ήδη από τον πρώτο του γύρο στο FP3, o Αυστραλός ανέφερε στον ασύρματο ότι η ισορροπία του μονοθεσίου του ήταν καλύτερη από χθες, αλλά βρέθηκε και πάλι πολύ πίσω (0,785 δλ.) από τον team-mate του.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Σιγκαπούρης
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Στην 4η θέση του πίνακα των χρόνων ήταν ο Max Verstappen με τη Red Bull, που φαινόταν να αντιδρά πολύ καλύτερα στις εντολές του οδηγού της από χθες. Ο Ολλανδός όμως βρέθηκε σχεδόν 0,9 δλ. μακριά από την κορυφή με τη μαλακή γόμα. Ο Verstappen είχε ανέβει στην κορυφή των χρόνων με την πρώτη του προσπάθεια με τη μέση γόμα, αναφέροντας στον ασύρματο της Red Bull ότι η συμπεριφορά του μονοθεσίου ήταν πολύ καλύτερη από χθες με τις αλλαγές που πραγματοποίησε η ομάδα στο στήσιμο.
Ωστόσο, λίγο αργότερα, ο Verstappen ανέφερε ότι κάθε φορά που έστριβε τέρμα το τιμόνι στην είσοδο των στροφών, έχανε το πίσω μέρος της RB20. Στον πρώτο του γύρο με τη μαλακή γόμα, ο Verstappen έκανε μερικά λάθη στο τέλος του γύρου, χάνοντας κάποιες κορυφές στροφών, γεγονός που ίσως υποδηλώνει ότι υπερθέρμαινε τα πίσω ελαστικά του στο 3o sector και το πίσω μέρος γινόταν πιο νευρικό.
Πίσω από τον Verstappen βρέθηκαν οι δύο οδηγοί της Ferrari, η οποία δεν έδειχνε το ίδιο δυνατή με χθες. Ο Charles Leclerc ανέφερε ότι η ισορροπία ήταν πολύ κακή και ήταν πολύ αργός, συμβουλεύοντας τη Ferrari να μην ασχολείται με την προετοιμασία των ελαστικών (έκανε δύο αργούς γύρους πριν από τη γρήγορη προσπάθεια), αλλά με την απόδοση και τη συμπεριφορά του μονοθεσίου.
Ο Μονεγάσκος ανέφερε ότι δεν είχε καθόλου πρόσφυση και επέστρεψε στα pits, με τους μηχανικούς της Ferrari να αλλάζουν τις πιέσεις των ελαστικών στο pit lane. Ωστόσο, αυτό δεν έγινε σύμφωνα με τις υποδείξεις της FIA (μέσα στο γκαράζ της ομάδας) και το θέμα προωθήθηκε στους αγωνοδίκες. Στην τελευταία του προσπάθεια, ο Leclerc βελτίωσε την επίδοσή του, αλλά βρισκόταν και αυτός πολύ μακριά από την κορυφή. Στον πρώτο του γύρο με τη μαλακή γόμα, ο Carlos Sainz δεν είχε τη δυνατότητα να γράψει ανταγωνιστικό χρόνο, καθώς η Ferrari ήταν αρκετά νευρική.
Ο Lewis Hamilton, που έγραψε τον 7ο χρόνο, ανέφερε στον ασύρματο ότι η διαφορά του μονοθεσίου της Mercedes από χθες ήταν μέρα με νύχτα. Ωστόσο, ήταν εμφανές ότι δεν ήταν αρκετά ικανοποιημένος από την ισορροπία του μονοθεσίου, σίγουρα όχι όσο ο Rusell, που είχε διαφορετικό στήσιμο. Πίσω από τον Hamilton βρέθηκαν οι δύο Williams. Λίγο πριν από το μέσο της διαδικασίας, ο Alex Albon χτύπησε τον τοίχο στη στροφή 4 και αστόχησε το εμπρός αριστερό ελαστικό μέσης γόμας του μονοθεσίου. Ο Fernando Alonso με την Aston Martin συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα, ενώ ο Sergio Perez με την άλλη Red Bull βρέθηκε στη 15η θέση.
Οι τέσσερις κορυφαίες ομάδες ξεκίνησαν το FP3 με ελαστικά μέσης γόμας, που σημαίνει ότι οι οδηγοί τους θα έχουν στη διάθεσή τους ένα σετ σκληρής και ένα σετ μέσης γόμας για τον αγώνα, εξοικονομώντας πέντε σετ μαλακών ελαστικών για τις πολύ σημαντικές κατατακτήριες δοκιμές.
Το FP3 ξεκίνησε με την εμφάνιση μιας… σαύρας στην πίστα, κάτι που έχουμε δει και άλλες χρονιές στη Σιγκαπούρη. Αυτό οδήγησε στη διακοπή της διαδικασίας με κόκκινη σημαία λίγο πριν από τη συμπλήρωση των πρώτων 10 λεπτών. Στη συνέχεια, είδαμε δύο ανθρώπους της πίστας να κυνηγούν τη σαύρα…