F1-GP Μ. Βρετανίας FP2: «1-2» της McLaren

O Lando Norris ήταν και πάλι επικεφαλής στον πίνακα των χρόνων σε μία περίοδο ελεύθερων δοκιμών με περίεργη κατάταξη, αλλά τη McLaren σταθερά στην κορυφή για το GP Μ. Βρετανίας της Formula 1.

F1-GP Μ. Βρετανίας FP2: «1-2» της McLaren

O Lando Norris ήταν και πάλι επικεφαλής στον πίνακα των χρόνων σε μία περίοδο ελεύθερων δοκιμών με περίεργη κατάταξη, αλλά τη McLaren σταθερά στην κορυφή για το GP Μ. Βρετανίας της Formula 1.

Μία… ανακατεμένη κατάταξη επεφύλασσε η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Μ. Βρετανίας, 12ου γύρου του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1, ωστόσο, η McLaren παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων, με τον Lando Norris να είναι ταχύτερος, όπως και στο FP1. O Βρετανός οδηγός ήταν 0,331 δλ. ταχύτερος από τον team-mate του, Oscar Piastri.

H McLaren, έχοντας αποφύγει να χρησιμοποιήσει τη μέση γόμα στο FP1, ίσως έχει ένα επιπλέον φρέσκο σετ για τον αγώνα την Κυριακή. Ο Norris ανέφερε ότι η μεγάλη διαφορά από τους αντιπάλους του ήταν επειδή η McLaren είχε επιλέξει πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος και το βρετανικό μονοθέσιο ήταν λίγο νευρικό ιδίως στη στροφή 3. Εντέλει, το πρόβλημα του Piastri στο FP1 αφορούσε το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου.

Υπό την απειλή της βροχής στο τέλος του FP2, οι ομάδες επέσπευσαν τις διαδικασίες, για να προλάβουν να κάνουν προσομοιώσεις αγώνα. Ο Max Verstappen ήταν ο πρώτος οδηγός που χρησιμοποίησε τα μαλακά ελαστικά στο 15ο μόλις λεπτό, κερδίζοντας 0,6 δλ. σε σύγκριση με την επίδοσή του με τη μέση γόμα, με την οποία ξεκίνησαν όλες οι κορυφαίες ομάδες. Ίσως αυτό συνέβαλε στην κακή του θέση (7ος).

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Μ. Βρετανίας

Ωστόσο, ο team-mate του Ολλανδού στη Red Bull, Sergio Perez, ήταν από τους τελευταίους που βγήκαν στην πίστα με τη μαλακή γόμα, και κατάφερε να γράψει τον 3ο χρόνο, μόλις 0,007 δλ. εμπρός από τον Nico Hulkenberg με την αναβαθμισμένη Haas, η οποία στοχεύει να είναι πιο φιλική προς τους οδηγούς της με το νέο δάπεδο που διαθέτει.

Ο Hulkenberg ήταν ταχύτερος από τις Ferrari, με τον Charles Leclerc να βρίσκεται στην 5η θέση, 0,6 δλ. μακριά από την κορυφή. O Μονεγάσκος ανέφερε από την αρχή της διαδικασίας ότι είχε μεγάλη δυσκολία στις γρήγορες στροφές, έχοντας βγει εκτός πίστας στην Chapel, με τη Ferrari να βρίσκεται στην κόψη του ξυραφιού, με νευρικό πίσω άξονα. Η Ferrari ήταν καλύτερη όμως στο τελευταίο sector του Silverstone, με τις πιο αργές στροφές.

Η Mercedes ήταν επίσης μία από τις ομάδες που έστειλε πολύ νωρίς τους οδηγούς της στην πίστα με τη μαλακή γόμα , και ο Lewis Hamilton βρέθηκε στην 6η θέση, μόλις 0,031 δλ. μπροστά από τον Verstappen. H διαφορά του Ολλανδού από τον 8ο, Carlos Sainz ήταν περίπου η μισή από αυτό, ενώ ο Lance Stroll με την Aston Martin και ο George Russell με την άλλη Mercedes να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Με τον Fernando Alonso στην 11η θέση, η Aston Martin φαίνεται να βρίσκεται σε καλύτερη φόρμα από τους τελευταίους αγώνες, αλλά πολύ κοντά του βρέθηκε και ο Valtteri Bottas με τη Sauber. Ο Sainz ανέφερε ότι με τις υψηλότερες θερμοκρασίες από το FP1 (30 βαθμοί Κελσίου), η πίστα είχε γίνει πιο αργή.

H βροχή κατέφθασε τελικά στα τελευταία πέντε λεπτά της διαδικασίας, με όλους τους οδηγούς να επιστρέφουν στα pits πριν από την καρό σημαία. Ορισμένοι οδηγοί βγήκαν ξανά στην πίστα με τα ενδιάμεσα ελαστικά, για να πραγματοποιήσουν έναν αναγνωριστικό γύρο και μία δοκιμαστική εκκίνηση, καθώς υπάρχει πιθανότητα βροχής για την Κυριακή.

Υπενθυμίζουμε ότι ο Pierre Gasly με την Alpine, θα εκκινήσει τον αγώνα από το πίσω μέρος του grid χρησιμοποιώντας την 5η μονάδα ισχύος της Renault. Παράλληλα, με προειδοποίηση και πρόστιμο (15.000 ευρώ) τη γλίτωσε ο Lance Stroll έχοντας εμποδίσει τον Leclerc στο FP1, όπως και ο νεαρός Γάλλος Isack Hadjar που οδηγούσε τη Red Bull για το περιστατικό με τον Norris, για το οποίο επιβλήθηκε πρόστιμο 20.000 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!