F1: Το εμπρός-πίσω στην εξέλιξη της Mercedes

Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes στη Formula 1, George Russell, αποκάλυψε ότι η Mercedes υπερέβαλε στην καταπολέμηση των προβλημάτων που αντιμετώπιζε πέρυσι και κατέληξε στο άλλο άκρο με τη φετινή W15.

F1: Το εμπρός-πίσω στην εξέλιξη της Mercedes

Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes στη Formula 1, George Russell, αποκάλυψε ότι η Mercedes υπερέβαλε στην καταπολέμηση των προβλημάτων που αντιμετώπιζε πέρυσι και κατέληξε στο άλλο άκρο με τη φετινή W15.

Έπειτα από άλλη μία απογοητευτική εμφάνιση της Mercedes στις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix Μαϊάμι της Formula 1, όπου αμφότεροι οι οδηγοί της βρέθηκαν 0,8 δλ. μακριά από την κορυφή, ο George Russell σχολίασε ότι η γερμανική ομάδα έχει βρεθεί με αντίθετα προβλήματα από αυτά που αντιμετώπιζε πέρυσι.

Σύμφωνα με το Βρετανό οδηγό, η Mercedes αντιστάθμισε υπερβολικά τα υστερήματα του περυσινού μονοθεσίου και βρέθηκε με αντίθετα προβλήματα φέτος. Η γερμανική ομάδα γνωρίζει τι πρέπει να κάνει για να βελτιωθεί, αλλά όπως εξήγησε ο Russell, χρειάζεται αρκετός χρόνος για να σχεδιαστούν και να κατασκευαστούν τα καινούργια εξαρτήματα που βοηθήσουν την κατάσταση.

Ο Russell δήλωσε: «Το γεγονός είναι ότι το χρονόμετρο δεν λέει ψέματα. Γνωρίζουμε ότι πιθανώς κάποιες από τις αλλαγές που κάναμε από το τέλος της περασμένης χρονιάς ίσως αντισταθμίστηκαν υπερβολικά με κάποια από τα στοιχεία εξέλιξης που φέραμε».

«Έχουμε περιορισμούς με το μονοθέσιο τώρα, οι οποίοι είναι εντελώς διαφορετικοί από αυτούς που είχαμε αυτό τον καιρό πριν από 12 μήνες. Κάναμε τόσο πολλή δουλειά για να λύσουμε τα προβλήματα και κάπως προχωρήσαμε πολύ προς αυτή την κατεύθυνση. Οπότε, ξέρουμε ότι πρέπει να βελτιωθούμε και πρέπει να βελτιωθούμε γρήγορα».

«Νομίζω ότι όταν εξετάζουμε τα δεδομένα, καταλαβαίνουμε γιατί βρισκόμαστε στη θέση που βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή. Πέρυσι, όταν κοιτάξαμε τα δεδομένα, καταλαβαίνουμε γιατί ήμασταν στην ίδια θέση και νομίζω ότι, δυστυχώς, πιθανώς υπερβάλαμε για να λύσουμε τα περσινά προβλήματα».

«Πήγαμε από το ένα άκρο στο άλλο τώρα, και πρέπει κατά κάποιον τρόπο να γυρίσουμε πίσω και να βρούμε τον εαυτό μας κάπως στα μισά του δρόμου. Αλλά οι εξελίξεις και οι αναβαθμίσεις χρειάζονται οκτώ εβδομάδες για να τοποθετηθούν στο μονοθέσιο. Μαθαίνεις αυτό το πρόβλημα στον πρώτο ή το δεύτερο αγώνα και δεν μπορείς να φέρεις αυτές τις αναβαθμίσεις στον επόμενο».

«Πρέπει να τις βάλεις στην αεροδυναμική σήραγγα. Κάποιος πρέπει να τα σχεδιάσει. Κάποιος πρέπει να το κατασκευάσει και μετά βρίσκεσαι στα μισά της σεζόν. Έτσι, νομίζω ότι για αυτό είναι τόσο δύσκολο όταν βρίσκεσαι πίσω, να κάνεις ξαφνικά αυτή την πρόοδο. Όλοι το περιμένουν αύριο και το θέλουμε αύριο, πιστέψτε με, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα της F1».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!