F1-GP Μαϊάμι: Συνεχίζει το σερί των pole του Max Verstappen

O Max Verstappen θα συνεχίσει να εκκινεί κάθε αγώνα του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1 από την pole position, συνεχίζοντας το σερί του και στο GP Μαϊάμι, όπου θα παραταχθεί εμπρός από τις δύο Ferrari.

F1-GP Μαϊάμι: Συνεχίζει το σερί των pole του Max Verstappen

O Max Verstappen θα συνεχίσει να εκκινεί κάθε αγώνα του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1 από την pole position, συνεχίζοντας το σερί του και στο GP Μαϊάμι, όπου θα παραταχθεί εμπρός από τις δύο Ferrari.

Ο Max Verstappen είναι ο για πρώτη φορά ο poleman του GP Μαϊάμι της Formula 1, για να συνεχίσει το φετινό σερί του με 6 pole position, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά από το 1993 με τον Alain Prost και τη Williams, που είχε ξεκινήσει τη σεζόν με 7. O Ολλανδός Πρωταθλητής θα εκκινήσει εμπρός από τις δύο Ferrari τον κυριακάτικο αγώνα.

Όπως και στην αντίστοιχη διαδικασία του σπριντ, ήταν δύσκολο για τους οδηγούς να διατηρήσουν τα ελαστικά τους στο ιδανικό πλαίσιο θερμοκρασίας και να μην τα υπερθερμάνουν στο τέλος του γύρου, πλαγιολισθαίνοντας. Η Red Bull έχασε τα στοιχεία τηλεμετρίας του Verstappen στο ξεκίνημα του Q3, αλλά αυτό δεν σταμάτησε τον Ολλανδό να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο.

Οι πρώτοι τρεις οδηγοί δεν κατάφεραν να βελτιώσουν την επίδοσή τους στην τελική τους προσπάθεια. Ο Charles Leclerc θα βρεθεί -όπως και στο σπριντ- στην πρώτη σειρά εκκίνησης, με επίδοση μόλις 0,14 δλ. μακριά από την κορυφή, ενώ ο έτερος οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, κατάφερε να πάρει την 3η θέση για μόλις 0,005 δλ. από τον Sergio Perez με τη δεύτερη Red Bull.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τις κατατακτήριες δοκιμές του GP Μαϊάμι

Ο Sainz ήταν ένας από τους λίγους οδηγούς που δεν χρησιμοποίησε καινούργιο σετ ελαστικών μαλακής γόμας στο Q1. O Ισπανός εμπόδισε τον Hulkenberg στο Q3, αλλά δεν έγινε έρευνα από τους αγωνοδίκες. Ο Perez αντιμετώπιζε υποστροφή στην πρώτη του προσπάθεια στο Q3, αλλά ήταν ένας από τους ελάχιστους οδηγούς που κατάφεραν να βελτιώσουν στη δεύτερη προσπάθειά τους, αν και αυτό συνέβη και διότι η πρώτη του δεν ήταν τόσο καλή.

Πίσω από τον Μεξικανό θα παραταχθούν οι δύο McLaren. Όπως είχε κάνει και στη δεύτερη προσπάθειά του στο Q2, ο Lando Norris ξεκίνησε το τελευταίο σκέλος της διαδικασίας με τη μέση γόμα, η οποία είχε λειτουργήσει καλύτερα για τη McLaren στις κατατακτήριες δοκιμές του σπριντ. Ωστόσο, στην τελική του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, ο Βρετανός δεν κατάφερε να πλησιάσει τους προπορευόμενους και περιορίστηκε στην 5η θέση.

O Norris δήλωσε ότι με τις αλλαγές που πραγματοποίησε στο στήσιμο πήγε προς τη λάθος κατεύθυνση. Πίσω του θα εκκινήσει ο Oscar Piastri με την άλλη McLaren. Ο Αυστραλός χρησιμοποιεί το μισό από το πακέτο εκτεταμένων αναβαθμίσεων που χρησιμοποιεί ο team-mate του, αλλά βρέθηκε πολύ πιο κοντά από τα 0,2 δλ. πλεονέκτημα που εκτιμάται ότι έχει το μονοθέσιο με όλες τις βελτιώσεις. Οπότε, ο Piastri ήταν ευχαριστημένος από την εμφάνισή του την οποία την αποκάλεσε την πιο ολοκληρωμένη για φέτος, αν και ανέφερε ότι η McLaren περίμενε να βρίσκεται πιο κοντά στις Ferrari.

Πίσω από τις McLaren θα παραταχθούν στη σειρά εκκίνησης οι δύο Mercedes. O George Russell ήταν ταχύτερος από τον Lewis Hamilton για μόλις 0,04 δλ. Η Mercedes αποφάσισε να στείλει τους οδηγούς της στην πίστα για την τελική τους προσπάθεια στο Q3 με τη μέση γόμα ελαστικών. Ο Russell δεν κατάφερε να βελτιώσει την επίδοσή του στην τελική προσπάθεια, ενώ ο Hamilton αντιμετώπισε προβλήματα έλλειψης πρόσφυσης στον πίσω άξονα στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, καθώς τα ελαστικά του υπερθερμαίνονταν προς το τέλος του γύρου.

Ο Βρετανός 7 φορές Πρωταθλητής κατάφερε να βελτιώσει ελάχιστα την επίδοσή του με τη μέση γόμα, λόγω του κακού χρόνου που είχε σημειώσει με τα μαλακά ελαστικά. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Nico Hulkenberg, σε άλλη μία εμφάνιση στο Q3, παρότι δεν λειτουργούσε το DRS της Haas στη δεύτερη προσπάθειά του στο δεύτερο σκέλος, και ο Yuki Tsunoda με το μονοθέσιο της Racing Bulls, o οποίος αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα στο Q3, που στην αρχή νόμιζε ότι ήταν αστοχία ελαστικού.

Ο Lance Stroll, έπειτα από το ατύχημα της 1ης στροφής του σπριντ, είχε επισκευασμένο μονοθέσιο από τους μηχανικούς της Aston Martin, αλλά έχασε την πρόκριση στο Q3 για μόλις 0,022 δλ. από τον Nico Hulkenberg. Ωστόσο, κινήθηκε ταχύτερα από τον team-mate του για δεύτερη φορά φέτος.

Οι δύο Alpine θα παραταχθούν αύριο πίσω από τον Καναδό, με τον Pierre Gasly, που χρησιμοποιεί καινούργιο κιβώτιο, το τρίτο φετινό για το μονοθέσιό του, να εκκινεί για πρώτη φορά φέτος εμπρός από τον team-mate του, Esteban Ocon. Το γαλλικό μονοθέσιο παρουσιάζει βελτίωση καθώς για πρώτη φορά φέτος βρίσκεται στο όριο βάρους των 798 κιλών.

Ο Alex Albon δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τη 14η θέση με τη Williams, η οποία έχει υψηλή ταχύτητα στις ευθείες, αλλά κατέστρεφε τα ελαστικά της πριν από το τέλος του γύρου. O πιο απογοητευτικός οδηγός του Q2 ήταν ο Fernando Alonso, που δεν προάχθηκε στο Q3 για πρώτη φορά φέτος και κατέληξε στην 15η θέση, καθώς δεν είχε καλό πέρασμα από τις στροφές 15/16. Oι αλλαγές που έκανε στο στήσιμο η Aston Martin φάνηκε να μη λειτουργούν.

O Alonso είχε απώλεια πίεσης σε ένα από τα ελαστικά του στο Q1, αλλά κατάφερε να προκριθεί με διαφορά μόλις 0,010 δλ. από τον Valtteri Bottas (Sauber), που στην τελική του προσπάθεια πλησίασε υπερβολικά το προπορευόμενο μονοθέσιο και έχανε απόδοση. O Tsunoda εμπόδισε τον Logan Sargeant (Williams) στη στροφή 17 στην προτελευταία προσπάθεια του Αμερικανού στο Q1. Ωστόσο, ούτε η τελική προσπάθεια του Sargeant, δεν ήταν αρκετή για να τον φέρει πάνω από τη 17η θέση.

Έπειτα από την εντυπωσιακή επίδοση του Daniel Ricciardo στο σπριντ, ο Αυστραλός κατέληξε 18ος στις κατατακτήριες δοκιμές (και θα εκκινήσει τελευταίος λόγω της ποινής 3 θέσεων που δέχθηκε στο GP Κίνας), με μία εντυπωσιακή, πλην όμως χρονοβόρα πλαγιολίσθηση ισχύος στην έξοδο της στροφής 17, εκεί που ο Kevin Magnussen (Haas) συνάντησε πολλά αργά μονοθέσια και έχασε χρόνο για να βρεθεί προτελευταίος, εμπρός από τον Guanyu Zhou. O Κινέζος οδηγός της Sauber βρίσκεται επίσης υπό έρευνα, διότι πάτησε τη γραμμή στην έξοδο του pit lane.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!