Ο Max Verstappen θα εκκινήσει με τη Red Bull το σπριντ του Grand Prix Μαϊάμι της Formula 1 από την pole position, παρότι δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος από την ταχύτερη επίδοσή του στο SQ3. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull είχε μία χρονοβόρα στιγμή υπερστροφής στο chicane των στροφών 14/15. Ωστόσο, ήταν πολύ δύσκολο για τους οδηγούς να φέρουν τα ελαστικά τους στις ιδανικές θερμοκρασίες λειτουργίας για την τελική προσπάθεια.
Όταν ο Verstappen ενημερώθηκε στον ασύρματο ότι είχε σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο ήταν έκπληκτος και αναρωτήθηκε τι συνέβη στους αντιπάλους του. Ωστόσο, η διαφορά του από τον δεύτερο, Charles Leclerc, ήταν μόλις 0,1 δλ. Ο Μονεγάσκος οδηγός πραγματοποίησε μία εντυπωσιακή ανάκαμψη από το FP1, το οποίο έχασε ουσιαστικά λόγω οδηγικού λάθους.
Στην 3η θέση θα παραταχθεί στην εκκίνηση του σπριντ ο Sergio Perez με τη δεύτερη Red Bull, έχοντας γράψει χρόνο 0,235 δλ. μακριά από την κορυφή. Τη μεγάλη έκπληξη έκανε με μία εντυπωσιακή επίδοση ο Daniel Ricciardo, ο οποίος με το μονοθέσιο της Racing Bulls ανέβηκε στην 4η θέση, εμπρός από τον Carlos Sainz με τη δεύτερη Ferrari. Ο Ισπανός είχε αναγκαστεί να ανοίξει πολύ τη γραμμή του στη στροφή 17, χάνοντας χρόνο, καθώς δυσκολεύτηκε να βρει πρόσφυση στις κατατακτήριες δοκιμές του σπριντ, σε αντίθεση με το FP1.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών για το σπριντ του GP Μαϊάμι
Η Ferrari ήταν καλύτερη στο τελικό σκέλος της διαδικασίας, καθώς κατάφερε να ενεργοποιήσει τα ελαστικά καλύτερα από τους αντιπάλους της και ήταν αποδοτική στις αργές στροφές (αν και όχι τόσο ανταγωνιστική στις γρήγορες). Σε αντίθεση, η McLaren, που κυριάρχησε στα πρώτα δύο σκέλη με τη μέση γόμα, δεν κατάφερε να αναπτύξει τις κατάλληλες θερμοκρασίες στο SQ3 με τη μαλακή γόμα ελαστικών.
Ο Oscar Piastri, παρότι διαθέτει μόνο το μισό από το μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων της McLaren και θεωρητικά έχει ένα μονοθέσιο 0,2 δλ. πιο αργό στο γύρο, ήταν ο ταχύτερος οδηγός της βρετανικής ομάδας και βρέθηκε στην 6η θέση, παρότι είχε αποσταθεροποιήσεις στις πρώτες γρήγορες στροφές (1 και 4).
Πίσω από το νεαρό Αυστραλό θα παραταχθούν αύριο οι δύο Aston Martin, με τον Lance Stroll με ένα μεταχειρισμένο σετ ελαστικών που είχε κάνει 8 γύρους να είναι ταχύτερος από τον Fernando Alonso (για μόλις 0,044 δλ.), που είχε φρέσκο σετ μαλακής γόμας. Στην 9η θέση βρέθηκε ο Lando Norris, ο οποίος είχε γράψει τον ταχύτερο χρόνο στο SQ1 και το SQ2, με την αναβαθμισμένη McLaren να είναι πολύ καλή στις γρήγορες στροφές και να έχει υψηλή τελική ταχύτητα, χωρίς να χάνει πολύ στις αργές στροφές.
Ωστόσο, ο Norris δυσκολεύτηκε με τη μαλακή γόμα: είχε μία αποσταθεροποίηση στο γρήγορο γύρο του στη στροφή 7 και αναγκάστηκε να ανοίξει υπερβολικά τη γραμμή του στη στροφή 11, χάνοντας χρόνο, για να γράψει επίδοση πιο αργή από τα δύο πρώτα σκέλη… Ο Βρετανός παραδέχθηκε ότι διέπραξε λάθη πιέζοντας υπερβολικά. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο εντυπωσιακός Nico Hulkenberg με τη Haas.
Το σοκ του δεύτερου σκέλους ήταν το γεγονός ότι αμφότερες οι Mercedes αποκλείστηκαν από τη συνέχεια της διαδικασίας (παρά τις αναβαθμίσεις σε εμπρός αεροτομή και δάπεδο), καθώς δεν κατάφεραν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στην τελική τους προσπάθεια, με το Lewis Hamilton να χτυπάει τον τοίχο στην εξωτερικής της στροφής 16.
Οι αγωνοδίκες θα ερευνήσουν το γεγονός ότι όταν ο Hamilton επισκέφθηκε τα pits, οι μηχανικοί της Mercedes δεν φορούσαν κράνη όπως υποχρεούνται να κάνουν. Από τη συνέχεια της διαδικασίας αποκλείστηκαν επίσης στο SQ2 ο Esteban Ocon (Alpine) και ο Kevin Magnussen (Haas).
#MiamiGP🇺🇸: Ricciardo hits the wall.
#F1 #Formula1 #VisaCashAppRB pic.twitter.com/uKrjexOCMq— 🪐🏎️ (@plutoformula1) May 3, 2024
Τον τοίχο της στροφής 16 χτύπησε και ο Ricciardo στο SQ2, ο οποίος όμως κατάφερε να προκριθεί, σε αντίθεση με τον team-mate του, Yuki Tsunoda (15ος), του οποίου ο χρόνος διαγράφηκε για υπέρβαση ορίων πίστας στις πρώτες στροφές. Τον ταχύτερο χρόνο του SQ2, που αποδείχθηκε και ο ταχύτερος της διαδικασίας, σημείωσε o Norris, που ήταν ταχύτερος και στο SQ1.
Από το πρώτο σκέλος της διαδικασίας αποκλείστηκαν οι δύο Williams (με τον Logan Sargeant να παρακάμπτει το chicane, οι δύο Sauber και ο Pierre Gasly. Οι αγωνοδίκες θα εξέταζαν ένα περιστατικό του SQ1, όπου στην 1η στροφή ο Valtteri Bottas εμπόδισε τον Piastri και παραλίγο να συγκρουστούν. Μία Sauber εμπόδισε και τον Kevin Magnussen.
#MiamiGP🇺🇸: Incident between Oscar and Valtteri.#F1 #Formula1 #McLarenF1 #SauberF1 pic.twitter.com/0Z4ibS4nIt
— 🪐🏎️ (@plutoformula1) May 3, 2024
Ο Alonso χτύπησε τον τοίχο στην εξωτερική της στροφής 16 με το πίσω δεξί τροχό στην πρώτη του προσπάθεια στο SQ1, ενώ το ίδιο έκανε και ο Leclerc στο τέλος της διαδικασίας, που είχε χάσει το FP1. Ο Μονεγάσκος είχε αναγκαστεί να εγκαταλείψει τον πρώτο του γρήγορο γύρο, καθώς βγήκε εκτός πίστας στη στροφή 7, εκεί που είχε ατύχημα στις κατατακτήριες δοκιμές πέρυσι. Οι δύο McLaren βρέθηκαν στην κορυφή του πίνακα των χρόνων στο SQ1.
Safe to say, Max didn’t expect that one 😅#F1Sprint #MiamiGP pic.twitter.com/fCcs4APvOW
— Formula 1 (@F1) May 3, 2024