F1-GP Ιαπωνίας FP3: Ξανά «1-2» για τη Red Bull

Οι δύο οδηγοί της Red Bull βρέθηκαν στην κορυφή του πίνακα των χρόνων της τελευταίας περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Ιαπωνίας, όπως είχε συμβεί και στο FP1, με το Max Verstappen και πάλι επικεφαλής.

F1-GP Ιαπωνίας FP3: Ξανά «1-2» για τη Red Bull

Οι δύο οδηγοί της Red Bull βρέθηκαν στην κορυφή του πίνακα των χρόνων της τελευταίας περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Ιαπωνίας, όπως είχε συμβεί και στο FP1, με το Max Verstappen και πάλι επικεφαλής.

Με τη βροχή να έχει ελαχιστοποιήσει τη δράση στο FP2 του GP Ιαπωνίας της Formula 1, οι ομάδες ακολούθησαν διαφορετικό πρόγραμμα από το συνηθισμένο, για την τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών στη Suzuka. Συνήθως, σε αυτή τη διαδικασία, οι οδηγοί επικεντρώνονται στην απόδοση στον ένα γύρο, καθώς προετοιμάζονται για τις κατατακτήριες δοκιμές.

Ωστόσο, οι ομάδες έδωσαν προτεραιότητα αυτή τη φορά στις προσομοιώσεις αγώνα τις οποίες δεν είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν στο FP2. O Max Verstappen σημείωσε -όπως και στο FP1– τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας, όντας 0,27 δλ. ταχύτερος από τον team-mate του στη Red Bull, Sergio Perez.

O Verstappen παραπονέθηκε για υποστροφή στις προσομοιώσεις αγώνα καθώς και για το γεγονός ότι ο δεξιός καθρέπτης της RB20 παρουσίαζε έντονες δονήσεις. Όταν ο Ολλανδός έβαλε τη μαλακή γόμα ελαστικών για να σημειώσει την ταχύτερη επίδοσή του, ανέφερε ότι η ποιότητα κύλισης της Red Bull έγινε ξαφνικά χειρότερη. Παράπονα για τον αριστερό καθρέπτη του έκανε και ο Sergio Perez.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Ιαπωνίας

Η απόδοση της Mercedes επιβεβαίωσε την πολύ καλή αίσθηση που είχαν οι οδηγοί της πίσω από το τιμόνι από εχθές. Ο Lewis Hamilton είχε αποκαλέσει τη χθεσινή ημέρα την καλύτερη της Mercedes σε ελεύθερες δοκιμές φέτος, καθώς η ομάδα εργάστηκε σκληρά στην ανάπτυξη ίδιων θερμοκρασιών μεταξύ των ελαστικών των δύο αξόνων και κατάφερε να βρει μία ισορροπία που δίνει προβλέψιμη συμπεριφορά στους οδηγούς και τους επιτρέπει να πιέζουν στο όριο.

O George Russell πέρασε αρκετό χρόνο στο γκαράζ της Mercedes, καθώς οι μηχανικοί της γερμανικής ομάδας εργάζονταν στο δάπεδο του μονοθεσίου του. Ο Βρετανός έκανε έναν πολύ καλό γύρο, στον οποίο σημείωσε το ταχύτερο πέρασμα από το δεύτερο sector, αλλά έχασε χρόνο στο 3ο. Από την πλευρά του, ο Hamilton δεν έκανε καλό χρόνο στο 1ο sector. Παρά ταύτα, οι δύο οδηγοί της Mercedes βρέθηκαν στην 3η και 4η θέση.

Ο Fernando Alonso κατετάγη 5ος στον πίνακα των χρόνων, καθώς εφαρμόστηκαν και στο δικό του μονοθέσιο οι εκτεταμένες αναβαθμίσεις που παρουσίασε στη Suzuka η Aston Martin. Ο Lando Norris βρέθηκε στην 6η θέση, αλλά ίσως είχε τη δυνατότητα να αντλήσει κάτι παραπάνω από τη McLaren. O Βρετανός είχε ξεκινήσει έναν καλό γύρο με τη μαλακή γόμα στα τελικά στάδια της διαδικασίας, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο sector, αλλά βγήκε εκτός ορίων πίστας στην έξοδο της 2ης Degner. Όταν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του, τα ελαστικά δε βρίσκονταν στην ιδανική τους κατάσταση.

Ο Carlos Sainz κατετάγη στην 7η θέση, μεταξύ των δύο McLaren και 0,6 δλ. μακριά από την κορυφή. Οι Oscar Piastri, Yuki Tsunoda (RB) και ο Charles Leclerc ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα. Η Ferrari είχε πολύ καλό ρυθμό στις προσομοιώσεις αγώνα, αλλά δεν κατάφερε να φέρει τα ελαστικά στις ιδανικές θερμοκρασίες στον ένα γρήγορο γύρο. Ο Leclerc είχε παράπονα από το ιταλικό pit wall για τη στιγμή που τον έστειλε η ομάδα στην πίστα ενώ είχε μόνο δύο γρήγορους γύρους στη διάθεσή του με τη μαλακή γόμα ελαστικών.

Η Alpine τοποθέτησε νέα μονάδα ισχύος στο μονοθέσιο του Pierre Gasly, με όλα τα εξαρτήματα να είναι το 2o φετινό δείγμα, εκτός από τη μονάδα ηλεκτρονικών ελέγχου για το ERS, που είναι η 3η φετινή που χρησιμοποιεί ο Γάλλος. Επίσης, το δεύτερο φετινό τους κιβώτιο (από τα 5 που επιτρέπονται χωρίς ποινή κατά τη διάρκεια της σεζόν), χρησιμοποιούν πλέον οι Leclerc, Sargeant, Bottas και Hulkenberg.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!