F1-GP Ιαπωνίας FP2: Η βροχή περιόρισε τη δράση

Οι ομάδες δεν είχαν τη δυνατότητα να συλλέξουν ουσιαστικά δεδομένα στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ιαπωνίας για τη Formula 1, λόγω της ψιλής βροχής που έπληξε την περιοχή. Ο Oscar Piastri ήταν ταχύτερος σε μία ασήμαντη διαδικασία.

F1-GP Ιαπωνίας FP2: Η βροχή περιόρισε τη δράση

Οι ομάδες δεν είχαν τη δυνατότητα να συλλέξουν ουσιαστικά δεδομένα στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ιαπωνίας για τη Formula 1, λόγω της ψιλής βροχής που έπληξε την περιοχή. Ο Oscar Piastri ήταν ταχύτερος σε μία ασήμαντη διαδικασία.

Στο μεσοδιάστημα μεταξύ των δύο περιόδων ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής του Grand Prix Ιαπωνίας της Formula 1 είχε βρέξει, συνεπώς οι ομάδες δεν ήταν πρόθυμες να βγουν στην πίστα στα αρχικά στάδια της διαδικασίας. Έπειτα από περίπου 12 λεπτά, δύο μονοθέσια βγήκαν στην πίστα, αλλά τότε ξεκίνησε να βρέχει ξανά, οπότε οι Lewis Hamilton και Daniel Ricciardo επέστρεψαν στα pits.

Στο μέσο της διαδικασίας, ο Oscar Piastri βγήκε ξανά στην πίστα με ενδιάμεσα ελαστικά αλλά επέστρεψε άμεσα στα pits, αναφέροντας στον ασύρματο ότι η πίστα δεν ήταν τόσο βρεγμένη για να συλλέξουν χρήσιμα δεδομένα. Στη συνέχεια βγήκαν στην πίστα οι Sauber και RB, ανασηκώνοντας ελάχιστο σπρέι νερού και κάνοντας λίγους γύρους.

Στο τελευταίο δεκάλεπτο, οι οδηγοί της Haas προσπάθησαν να βγουν στην πίστα με σλικ ελαστικά μαλακής γόμας, αλλά ο Kevin Magnussen ανέφερε ότι η πίστα ήταν πολύ βρεγμένη, οπότε επέστρεψε στα pits, αν και ο Alex Albon πίστευε ότι είχε στεγνώσει αρκετά. Μόλις τρία λεπτά πριν από την καρό σημαία, ο Oscar Piastri σημείωσε με τη McLaren εφοδιασμένη με σλικ ελαστικά μαλακής γόμας χρόνο 9 δλ. πιο αργό από την ταχύτερη επίδοση του FP1, επίδοση την οποία στη συνέχεια «κατέβασε» 2,5 δλ. και άλλα 2 δλ. στον τρίτο γρήγορο γύρο του.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Ιαπωνίας

Αρκετοί οδηγοί βγήκαν στην πίστα στα τελευταία δευτερόλεπτα και κάποιοι πρόλαβαν να ολοκληρώσουν γύρους, αλλά δεν είχαν προλάβει να φέρουν τα ελαστικά στις θερμοκρασίες που είχε αναπτύξει o Piastri. Στη συνέχεια, έκαναν μερικές δοκιμαστικές εκκινήσεις (αν και η ευθεία ήταν ένα από τα πιο βρεγμένα σημεία της πίστας), πριν επιστρέψουν στα pits.

Ο Logan Sargeant δε συμμετείχε στη διαδικασία, έπειτα από το ατύχημα που είχε στο FP1. Σε αυτό καταστράφηκαν οι νέες εμπρός και πίσω αεροτομές που είχε φέρει η Williams στη Suzuka, οι αναρτήσεις, ενώ το κιβώτιο παρουσίασε ρωγμή. Ωστόσο, το πλαίσιο δεν είχε υποστεί ζημιά. Η Williams θα προετοιμάσει το μονοθέσιο για το Σάββατο, καθώς δεν υπήρχε αρκετός χρόνος ώστε να ολοκληρώσουν τις επισκευές εγκαίρως για το FP2.

H έλλειψη δράσης θα αφήσει τις ομάδες χωρίς δεδομένα από προσομοιώσεις αγώνα, κάνοντας πιο προκλητική την επιλογή του σωστού στησίματος για τα μονοθέσιά τους.

F1 - GP Ιαπωνίας 2024, Χρόνοι FP2

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!