F1-GP Αυστραλίας FP2: Ο Charles Leclerc στην κορυφή

Ο Charles Leclerc με τη Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστραλίας, με σημαντική διαφορά 0,38 δλ. από το Max Verstappen, ο οποίος κατάφερε να τοποθετηθεί μεταξύ των δύο Ferrari.

F1-GP Αυστραλίας FP2: Ο Charles Leclerc στην κορυφή

Ο Charles Leclerc με τη Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστραλίας, με σημαντική διαφορά 0,38 δλ. από το Max Verstappen, ο οποίος κατάφερε να τοποθετηθεί μεταξύ των δύο Ferrari.

H ομάδα της Ferrari ήταν ιδιαίτερα αισιόδοξη και επιθετική όσον αφορά τις προσδοκίες της από το GP Αυστραλίας, τον τρίτο γύρο της φετινής σεζόν της Formula 1. H ιταλική ομάδα πιστεύει ότι η πίστα του Albert Park στη Μελβούρνη ταιριάζει στα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου της, και φαίνεται να έχει δίκιο από τις αρχικές ενδείξεις, αν και φαίνεται να χρησιμοποίησε πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος. O Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας και ο ρυθμός της Ferrari ήταν καλός και στις προσομοιώσεις αγώνα. Η ιταλική ομάδα έχει παρουσιάσει μία πολύ μικρή αναβάθμιση στην SF-24, με την προσθήκη μικρών πτερυγίων στα πλαϊνά της εξάτμισης.

Η Red Bull αναγκάστηκε να αντικαταστήσει το δάπεδο στο μονοθέσιο του Max Verstappen, καθώς είχε υποστεί μικρές ζημιές (όπως και το πλαίσιο), έπειτα από μία έξοδο από την πίστα στο FP1. Η επισκευή του μονοθεσίου κόστισε στον Ολλανδό περίπου 20 λεπτά στο FP2 και κατά συνέπεια, καθυστέρησε να κάνει τους δύο γρήγορους γύρους του με τη μαλακή γόμα. Θεωρητικά βρήκε την πίστα σε καλύτερη κατάσταση, με την αγωνιστική γραμμή να έχει στρωθεί με περισσότερη γόμα. Ωστόσο, ο Verstappen δεν κατάφερε να πλησιάσει το Leclerc πιο κοντά από τα 0,38 δλ., καθώς ο Μονεγάσκος είχε σημειώσει έναν πολύ ανταγωνιστικό χρόνο και η Red Bull δεν έχει βρει ακόμα το ιδανικό στήσιμο.

Στην 3η θέση βρέθηκε ο Carlos Sainz με την άλλη Ferrari, παρότι ο Ισπανός δεν έχει ακόμα αναρρώσει 100% από την επέμβαση αφαίρεσης σκωληκοειδούς απόφυσης στην οποία υποβλήθηκε κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου του GP Σαουδικής Αραβίας. Πολύ δυνατή επίδοση σημείωσαν αμφότεροι οι οδηγοί της Aston Martin, με το Lance Stroll (που είχε μερικές εξόδους από την πίστα) να πλησιάζει στα 0,1 δλ. το Sainz και να ακολουθείται από τον team-mate του, Fernando Alonso, με πανομοιότυπη διαφορά. Η Aston Martin διαθέτει τροποποιήσεις στη μορφή των flap της εμπρός αεροτομής.

Όπως και η Ferrari, η Aston Martin έχει εξελίξει φέτος ένα πολύ αποδοτικό DRS, το οποίο της δίνει ένα καλό προβάδισμα στις κατατακτήριες δοκιμές σε σχέση με το ρυθμό αγώνα. Στην 6η θέση κατετάγη ο George Russell με τη Mercedes. H γερμανική ομάδα αποφάσισε να επιστρέψει στο δάπεδο που χρησιμοποιούσε στο τεστ προετοιμασίας του Μπαχρέιν και όχι τις μικρές αναβαθμίσεις που παρουσίασε στον πρώτο αγώνα της σεζόν.

Πολύ πιο δύσκολα ήταν τα πράγματα για το Lewis Hamilton, που άλλαξε δραστικά το στήσιμο του μονοθεσίου καθώς η ομάδα πειραματίζεται για να αντλήσει περισσότερη απόδοση, αλλά στην προκειμένη περίπτωση αυτό οδήγησε σε λάθος κατεύθυνση. Ο Hamilton ανέφερε στον ασύρματο ότι τα πράγματα δεν ήταν καλά ούτε στις προσομοιώσεις αγώνα. Η Mercedes φαίνεται να είναι πιο δυνατή στον ένα γρήγορο γύρο, από ό,τι σε ρυθμό αγώνα.

Ο Oscar Piastri βρέθηκε στην 7η θέση του πίνακα των χρόνων του FP2, με τη McLaren, η οποία φαίνεται να έχει πολύ καλό ρυθμό αγώνα και επίσης αρκετά υψηλή μέγιστη ταχύτητα στις ευθείες. Ο νεαρός Αυστραλός κατάφερε να βρεθεί εμπρός από το Sergio Perez με τη δεύτερη Red Bull, τον οποίο ακολούθησε ο έτερος οδηγός της McLaren, Lando Norris, ο οποίος ήταν ταχύτερος στο FP1, όπου οι 9 πρώτοι βρέθηκαν εντός 0,2 δλ. Την πρώτη δεκάδα του FP2 συμπλήρωσε ο Yuki Tsunoda με το μονοθέσιο της Racing Bulls.

Έπειτα από ένα ατύχημα στο FP1, ο Alex Albon δεν είχε τη δυνατότητα να συμμετάσχει στο FP2, και η Williams επιβεβαίωσε ότι προκλήθηκε ζημιά στο πλαίσιο και η βρεατνική ομάδα δε διαθέτει ακόμα εφεδρικό. H Williams ευελπιστεί ότι θα μπορεί να επισκευάσει το πλαίσιο, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα καταφέρει να το κάνει, και ίσως αναγκαστεί να επιλέξει ποιος από τους δύο οδηγούς της θα αγωνιστεί αυτό το τριήμερο.

To ατύχημα του Alex Albon στο FP1

Η Williams είχε τοποθετήσει το δεύτερο φετινό κιβώτιο στο μονοθέσιο του Albon (όπως έκανε και η Alpine με τον Pierre Gasly) και τη δεύτερη μπαταρία και μονάδα ηλεκτρονικών ελέγχου του υβριδικού συστήματος της μονάδας ισχύος στο μονοθέσιο του Αμερικανού Logan Sargeant. Η Sauber διαθέτει μία καινούργια εμπρός αεροτομή και η RB νέα πίσω αεροτομή.

Με ένα βήμα πιο μαλακά ελαστικά φέτος, παρουσιάστηκε graining στις προσομοιώσεις αγώνα με τη μέση γόμα. Σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές, που η ιδανική στρατηγική ήταν ξεκάθαρα ενός pit stop, φέτος τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα και ίσως χρειαστούν δύο επισκέψεις στα pits.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!