To αγωνιστικό πρωτότυπο της Alpine για το 2024

Το αγωνιστικό πρωτότυπο Alpine A424_ß θα κάνει το ντεμπούτο του στις πίστες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) το 2024 και θα αγωνιστεί στις 24 Ώρες του Le Mans.

To αγωνιστικό πρωτότυπο της Alpine για το 2024

Το αγωνιστικό πρωτότυπο Alpine A424_ß θα κάνει το ντεμπούτο του στις πίστες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) το 2024 και θα αγωνιστεί στις 24 Ώρες του Le Mans.

Η Alpine A424_ß αποτελεί ένα concept που σύντομα θα γίνει πραγματικότητα, σηματοδοτώντας την επιστροφή της γαλλικής μάρκας στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής. Όταν βγει στην πίστα του χρόνου, θα αγωνιστεί στην κατηγορία LMDh του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) της FIA. Το πρώτο «4» του ονόματος παραπέμπει στη Renault Alpine A442B που πήρε την τελευταία νίκη της μάρκας στη γενική κατάταξη το 1978 στις 24 Ώρες του Le Mans, ενώ το «24» παραπέμπει τόσο στη διάρκεια του αγώνα, όσο και στη χρονιά που το πρωτότυπο θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στις πίστες.

Για την κατασκευή του πλαισίου, η Alpine θα συνεργαστεί με την Oreca, η οποία είναι ένας από τους τέσσερις εγκεκριμένους κατασκευαστές στην κατηγορία LMDh, ενώ τη συμμετοχή της ομάδας θα διαχειρίζεται η Signatech. Η Alpine συνεργάζονται με την εν λόγω ομάδα εδώ και πολλά χρόνια, έχοντας κατακτήσει δύο τίτλους στο Πρωτάθλημα WEC (το 2016, 2018 και 2019 στην κατηγορία LMP2), καθώς και την 3η θέση στη γενική κατάταξη των 24 Ωρών του Le Mans πέρυσι.

Η ισχύς θα προέρχεται επίσης από γαλλική κατασκευή, με την Mechachrome να εξελίσσει έναν turbo V6 κινητήρα 3,4 λίτρων μαζί με τους μηχανολόγους της Renault από το τμήμα μονάδων ισχύος της Formula 1 στο Viry-Chatillon της Γαλλίας. Ενώ το ανώτατο όριο εξόδων της F1 έχει μειώσει το χρόνο που οι μονάδες ισχύος μπορούν να δοκιμάζονται στους στατικούς πάγκους δοκιμών, ο επικεφαλής μηχανολόγος της Alpine Hypercar, Christophe Chapelain, δήλωσε ότι ο περιορισμός «απελευθερώνει ώρες δυναμομέτρου», για τις δοκιμές της μονάδας της Mecachrome.

Οι μηχανολόγοι της F1 συμμετείχαν στην εξέλιξη του V6 από την αρχή, γεγονός που τους επέτρεψε να «συντάξουν προδιαγραφές, να καθορίσουν την αρχιτεκτονική και να τον βαθμονομήσουν για το επιθυμητό εύρος επιδόσεων. Σύμφωνα με τους κανονισμούς LMDh, η μονάδα V6 συνδυάζεται με το στάνταρ κιβώτιο ταχυτήτων Getrag, το υβριδικό σύστημα της Bosch και μια μπαταρία Williams.

Αυτοί οι κανονισμοί επιτρέπουν επίσης μεγάλη ελευθερία στον εξωτερικό σχεδιασμό, κάτι που επέτρεψε στην Alpine να προβάλει την ταυτότητα της μάρκας στο αμάξωμα του πρωτότυπου. Περίπλοκοι προβολείς LED βρίσκονται στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, ενώ τα πίσω φώτα εμφανίζουν την υπογραφή A-Arrow της γαλλικής μάρκας.

Το πρωτότυπο Alpine Alpenglow, που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά πέρυσι, δανείζει μεγάλο μέρος του συνολικού σχήματος, αλλά ιδιαίτερα τις λεπτομέρειες κατά μήκος των πλευρών του A424. Ένα κεντρικό πτερύγιο (sharkfin) εκτείνεται από την εισαγωγή αέρα που είναι τοποθετημένη στην οροφή μέχρι την τεράστια πίσω αεροτομή.

Η τοποθέτηση του A424_ß στην κατηγορία LMDh θα το θέσει σε άμεσο ανταγωνισμό με τις υφιστάμενες συμμετοχές των Porsche, Cadillac, ΒΜW και Acura (Honda), ενώ η Lamborghini σκοπεύει επίσης να εισέλθει στην κατηγορία το 2024.

Επιπλέον, την φέρνει αντιμέτωπη με την περυσινή Πρωταθλήτρια του WEC Toyota, και τις Ferrari, Peugeot και Vanwall, οι οποίες συμμετέχουν στην κατηγορία LMH. Οι κανονισμοί Balance of Performance επιτρέπει ανταγωνισμό σε παρόμοια επίπεδα απόδοσης, παρά τις διαφορετικές τεχνικές προδιαγραφές, αν και πολλές φορές αποτελούν σημείο διαμάχης.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!