Alpine Alpenglow: Σμιλεμένο από το… μέλλον

Αν και σχεδιαστικά η έμπνευση προέρχεται από το ιστορικό αγωνιστικό Α 220 του μακρινού 1968, το Alpenglow concept της Alpine αναλαμβάνει να συστήσει το μέλλον τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά, φιλοξενώντας στην αθέατη πλευρά του ένα σύνολο εσωτερικής καύσης με υδρογόνο

Alpine Alpenglow: Σμιλεμένο από το… μέλλον

Αν και σχεδιαστικά η έμπνευση προέρχεται από το ιστορικό αγωνιστικό Α 220 του μακρινού 1968, το Alpenglow concept της Alpine αναλαμβάνει να συστήσει το μέλλον τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά, φιλοξενώντας στην αθέατη πλευρά του ένα σύνολο εσωτερικής καύσης με υδρογόνο

Η Alpine έχει ήδη ανακοινώσει ότι από το 2025 σκοπεύει να περάσει σε αμιγώς ηλεκτροκίνητο «mode» ωστόσο, όπως οφείλει κάθε φίρμα του status των επιδόσεων που θέλει να εκπροσωπεί η γαλλική μάρκα, δεν αυτοπεριορίζεται στο ηλεκτρικό μοτίβο. Περίτρανη απόδειξη το Alpenglow ένα επιβλητικό πρωτότυπο με σαφείς αγωνιστικές καταβολές, το οποίο θα δώσει το παρών στην επικείμενη διεθνή γαλλική έκθεση συστήνοντας το σχεδιαστικό και όχι μόνο, μέλλον της Alpine.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τη διατύπωση της Alpine το Alpenglow «αποτελεί το εφαλτήριο για όλα όσα θα προκύψουν στο μέλλον, στην γκάμα της γαλλικής φίρμα σε σχεδιαστικό και τεχνολογικό επίπεδο».

Σε ό,τι αφορά το αντίκρισμα του Alpenglow στον πραγματικό κόσμο, προφανώς συνδέεται περισσότερο με το ηλεκτρικό sportscar μοντέλο που θα λειτουργήσει ως διάδοχος της A110 παρά με το SUV GTX-Over, πολλώ μάλλον δε με την έκδοση επιδόσεων του Renault 5 που θα αποτελέσουν, αρχικά, την νέα ηλεκτρική γκάμα της Alpine.

Έτσι παρά τις αναμφισβήτητες δόσεις υπερβολής στην σχεδίαση που κάνει το Alpenglow να θυμίζει κάποιο υπερβατικό αγωνιστικό πρωτότυπο με προορισμό το Le Mans, σύμφωνα με τις συστάσεις, στοιχεία όπως η περίπλοκη δομή των φωτιστικών σωμάτων θα βρει διέξοδο στα παραπάνω μοντέλα παραγωγής της γαλλικής φίρμας.

Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, το πρωτότυπο έχει μήκος σχεδόν 5,0 μέτρα πλάτος 2,0 μέτρα και ύψος μόλις 1,0 μέτρο, ανήκοντας στην σπάνια όσο και αμιγώς αγωνιστική κατηγορία των μονοθεσίων. Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά μακριά πτερύγια στο πίσω τμήμα τα οποία αποτελούν αναφορά στο αγωνιστικό παρελθόν και στο Α 220 της δεκαετίας του ’60.

Η θέση του οδηγού τοποθετείται ανάμεσα σε δύο δεξαμενές υδρογόνου υπό πίεση 700 bar, με την Alpine να σημειώνει ότι η συγκεκριμένη επιλογή καυσίμου αντικατοπτρίζει την πρόθεσή της να μην περιοριστεί στην ηλεκτροκίνηση σε ό,τι αφορά τα μελλοντικά της μοντέλα.

Οι εν λόγω δεξαμενές αναλαμβάνουν να τροφοδοτούν ένα υβριδικό σύνολο με κινητήρα εσωτερικής καύσης ο οποίος περιγράφεται από την Alpine ως «φιλικός προς το περιβάλλον και ταυτόχρονα ως η επιτομή της οδηγικής ευχαρίστησης χάρη στην καινοτομία της τεχνολογίας του».

Προς το παρόν η Alpine δεν δίνει περαιτέρω στοιχεία για τη διαμόρφωση ή τα μεγέθη  επιδόσεων του συνόλου χωρίς να αποκλείεται να το πράξει κατά την επίσημη πρεμιέρα του στη διεθνή γαλλική έκθεση, δίνοντας μια γεύση των στόχων της για το μέλλον των εναλλακτικών επιδόσεων.

Αναλόγως εξωτική είναι και η διαμόρφωση του εσωτερικού το οποίο θυμίζει ακόμα περισσότερο την κατηγορία LMP1 ενσωματώνοντας πολυάριθμα χειριστήρια για διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου καθώς και μια πρισματική είσοδο για το «κλειδί» που ακολουθώντας, το περίπλοκο μοτίβο των εξωτερικών φωτιστικών σωμάτων, «πυροδοτεί» μια φαντασμαγορική φωτεινή αλληλουχία εντός και εκτός. 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!