F1: Η Mercedes κοιτάζει ήδη προς το 2023

Η Mercedes θέλει να παλέψει με τη Ferrari για τη 2η θέση στο φετινό Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αλλά τα μάτια της είναι ήδη στραμμένα προς το 2023, όπου θέλει να διεκδικεί τον τίτλο.

F1: Η Mercedes κοιτάζει ήδη προς το 2023

Η Mercedes θέλει να παλέψει με τη Ferrari για τη 2η θέση στο φετινό Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αλλά τα μάτια της είναι ήδη στραμμένα προς το 2023, όπου θέλει να διεκδικεί τον τίτλο.

H Mercedes βρίσκεται 35 βαθμούς πίσω από τη Ferrari αυτή τη στιγμή στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών της Formula 1 και διατηρεί ελπίδες να παλέψει με την ιταλική ομάδα για τη 2η θέση, παρότι δεν έχει καταφέρει να κατακτήσει νίκη μέχρι στιγμής φέτος, έναντι των τεσσάρων της Scuderia. Με σταθερά αποτελέσματα, καλή αξιοπιστία και βελτίωση μέσω της καλύτερης κατανόησης της λειτουργίας της W13, η Mercedes ήταν πολύ πιο αποτελεσματική από τη Ferrari στη συγκομιδή βαθμών, δεδομένης της ανταγωνιστικότητάς της.

Ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff για το ενδεχόμενο να καταφέρει η γερμανική ομάδα να αποσπάσει τη 2η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών από τη Ferrari: «Νομίζω ότι όλα είναι ανοικτά. Απλά πρέπει να κάνουμε το καλύτερο δυνατό κάθε Σαββατοκύριακο και να δούμε αν θα βγούμε δεύτεροι. Είναι ένα καλό κίνητρο για την ομάδα. Αλλά τα μάτια μου είναι στραμμένα προς την επόμενη χρονιά».

Ο τεχνικός διευθυντής της γερμανικής ομάδας, Mike Elliott, συμπλήρωσε: «Θέλουμε να προσπαθήσουμε να παλέψουμε με τη Ferrari για τη 2η θέση. Θέλουμε να κερδίσουμε έναν αγώνα φέτος ή ιδανικά πολλούς αγώνες, αλλά πάνω από όλα θέλουμε να επανέλθουμε σε τροχιά ώστε να παλεύουμε κανονικά για το Πρωτάθλημα του χρόνου».

Ο Lewis Hamilton δήλωσε ότι η Mercedes θα χρειαστεί να έχει την τύχη με το μέρος της για να κατακτήσει μία νίκη φέτος: «Πρέπει να είμαστε ρεαλιστικοί, αυτή η Red Bull είναι σχεδόν ανίκητη. Θα χρειαστεί πραγματική προσπάθεια για να κερδίσουμε αυτό το μονοθέσιο. Από πλευράς επιδόσεων είναι μπροστά από όλους».

«Δεν τους έχουμε πιάσει, δεν έχουμε αναβαθμίσεις που έρχονται για να τους προσπεράσουμε. Και έτσι θα χρειαστεί η τύχη να είναι με το μέρος μας. Δεν είναι αδύνατο, γιατί θα μπορούσαμε ενδεχομένως να τους είχαμε κερδίσει στη Βουδαπέστη. Αλλά ο Verstappen είναι γενικά χαλαρός μπροστά, οπότε ποτέ δεν ξέρεις τον πραγματικό τους ρυθμό».

Ο Mike Elliott ανέφερε: «Νομίζω ότι είναι μία αρκετά απογοητευτική σεζόν, όχι μόνο σε επίπεδο γενικών επιδόσεων σε σύγκριση με που βρισκόμασταν τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και αυτό το roller-coaster από αγώνα σε αγώνα, που βλέπουμε την απόδοσή μας να πηγαίνει πάνω-κάτω. Εργαζόμαστε σκληρά για να βελτιώσουμε την απόδοση και το έχουμε κάνει αυτό σταδιακά κατά τη διάρκεια της σεζόν. Αλλά έχουμε προσπαθήσει να κατανοήσουμε γιατί ορισμένες πίστες είναι καλές για εμάς και άλλες όχι».

«Η δουλειά που έχει βγει από αυτό μας έχει δώσει ένα εργαλείο που μας επιτρέπει να προβλέψουμε που θα βρισκόμαστε. Οπότε, γνωρίζαμε πηγαίνοντας στη Monza ότι θα είναι μία προκλητική πίστα για εμάς. Αυτό που είναι ενθαρρυντικό για εμένα είναι ότι η κατανόηση που έρχεται από την εργασία που κάνουμε στις προσομοιώσεις και στην αεροδυναμική σήραγγα, μας επιτρέπει να διαπιστώσουμε γιατί η απόδοσή μας παρουσιάζει διακυμάνσεις και τι χρειάζεται να κάνουμε το χειμώνα για να επιστρέψουμε στη μάχη της κορυφής».

Όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα που περιμένει να επιδείξει η Mercedes στον επόμενο αγώνα της χρονιάς, το GP Σιγκαπούρης, ο Elliott σχολίασε: «Περιμένουμε ότι στη Σιγκαπούρη θα είναι λίγο περισσότερο προς αυτό που είδαμε στην Ουγγαρία και στο Zandvoort. Έχει ανομοιόμορφη άσφαλτο, κάτι το οποίο θα δημιουργήσει τις προκλήσεις του. Ωστόσο, όσον αφορά τη φύση των στροφών, πιστεύουμε ότι θα είναι λίγο καλύτερη για το μονοθέσιό μας».

Η W13 είναι πολύ ανταγωνιστική στις αργές στροφές. Ωστόσο, αν η Mercedes αναγκαστεί να ανυψώσει υπερβολικά το μονοθέσιο από το έδαφος για να διαχειριστεί τις ανομοιομορφίες, ίσως χάσει ανταγωνιστικότητα. Άλλωστε, η αεροδυναμική της χαρτογράφηση απαιτεί μικρές αποστάσεις από το έδαφος. Όπως δήλωσε ο George Russell: «Νομίζω ότι, θεωρητικά, η Σιγκαπούρη θα πρέπει να ταιριάζει στο μονοθέσιό μας. Αλλά αν κοιτάξουμε στα σιρκουί πόλης του Μονακό και του Αζερμπαϊτζάν, το αυτοκίνητό μας δεν τα πάει πολύ καλά με τις ανομοιομορφίες. Έτσι, δεν είμαστε πολύ σίγουροι πως θα εξελιχθεί».

Ο Mike Elliott έριξε περισσότερο φως επίσης στους λόγους για τους οποίους ο Lewis Hamilton απολογήθηκε στην ομάδα για τη ζημιά στον ασύρματο μετά το GP Ιταλίας: «Νομίζω ότι ο Lewis αναφερόταν σε αυτό που είχε συμβεί στο Spa, όπου συγκρούστηκε με τον Alonso στην αρχή του αγώνα. Έθεσε τον εαυτό του εκτός μάχης, αλλά και προκαλώντας ζημιά στη μονάδα ισχύος, την οποία προσπαθούμε ακόμα να επιδιορθώσουμε και θα μας επιτρέψει να την επαναφέρουμε αργότερα στη σεζόν».

«Αλλά ο χρόνος που χρειάζεται για να επισκευαστεί, σήμαινε ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε μία παλαιότερη μονάδα στο Zandvoort και στην Ιταλία έπρεπε να φέρουμε μία καινούργια μονάδα στο ‘στόλο’. Αυτή η νέα μονάδα σήμαινε ότι έπρεπε να πάρουμε ποινή και ο Lewis έπρεπε να ξεκινήσει από το πίσω μέρος της σειράς εκκίνησης».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!