Στην πίστα η Red Bull RB18

Οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της Formula 1 ξεκίνησαν και η Red Bull RB18 αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά στην πληρότητά της και διαθέτει μερικές πολύ ενδιαφέρουσες τεχνικές λεπτομέρειες.

Στην πίστα η Red Bull RB18

Οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της Formula 1 ξεκίνησαν και η Red Bull RB18 αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά στην πληρότητά της και διαθέτει μερικές πολύ ενδιαφέρουσες τεχνικές λεπτομέρειες.

Ο λόγος για τον οποίο η Red Bull προσπαθούσε τόσο επιμελώς να συγκαλύψει το φετινό της μονοθέσιο πιθανότατα αποκαλύφθηκε μόλις το καινούργιο μονοθέσιο της αυστριακής ομάδας εξήλθε από τα pits για πρώτη φορά σήμερα.

Ο τομέας που προκαλεί άμεσα εντύπωση στην καινούργια RB18 είναι τα ψυγεία. Η Red Bull έχει υιοθετήσει φιλοσοφία παρόμοια με αυτήν της Aston Martin και της Alfa Romeo, καθώς τα ψυγεία είναι τοποθετημένα παράλληλα με το έδαφος. Ωστόσο, η λύση της Red Bull διαφέρει σημαντικά από αυτές τις δύο προαναφερθέντων ομάδων, καθώς η διάταξη δείχνει να είναι λιγότερο ογκώδης.

Οι εισαγωγές αέρα των ψυγείων είναι επίσης πρωτοποριακές με το κάτω χείλος να προεκτείνεται αρκετά, για να διαχωρίζει τη ροή του αέρα που κατευθύνεται εντός του μονοθεσίου και κάτω από τα ψυγεία. Η εσοχή κάτω από τις εισαγωγές αέρα είναι η μεγαλύτερη που έχουμε δει σε φετινό μονοθέσιο, καθώς η προεξοχή στα πλαϊνά του κάτω μέρους ξεκινάει περίπου στο επίπεδο του αεραγωγού του κινητήρα. O σχεδιασμός της Red Bull, μαζί με αυτόν της Mercedes, είναι οι πιο εντυπωσιακοί του grid.

Τα καλύμματα των ψυγείων χαμηλώνουν στο πίσω μέρος, κατευθύνοντας τον αέρα που περνάει επάνω από αυτά προς το επάνω χείλος του διαχύτη, μαζί φυσικά με τον όγκο αέρα που περνάει κάτω από τα ψυγεία. Το κάλυμμα του κινητήρα γίνεται πιο πλατύ στο πίσω μέρος του, διοχετεύοντας θερμό αέρα στα κάτω πτερύγια της πίσω αεροτομής, τα οποία έχουν ξεχωριστό σχεδιασμό. Τα πίσω πτερύγια μοιάζουν με δύο ημικύκλια, που καλύπτονται από τα πιο ευθύγραμμα εμπρός. Το υποστήριγμα της πίσω αεροτομής είναι μονό, με ενσωματωμένο το μηχανισμό του DRS.

Στον τομέα των αναρτήσεων, η Red Bull ακολούθησε την ίδια φιλοσοφία με τη McLaren, αντιστρέφοντας τη γεωμετρία σε αμφότερους τους άξονες. Συνεπώς, στην εμπρός ανάρτηση συναντάμε pull rod και στην πίσω ανάρτηση, η RB18 διαθέτει push rod.

To λεπτό ρύγχος εκτείνεται μέχρι το δεύτερο πτερύγιο της εμπρός αεροτομής, η οποία παράγει περισσότερη αρνητική άντωση από το κεντρικό της τμήμα. Το εμπρός πτερύγιο παρουσιάζει το γνώριμο πλέον από άλλα μονοθέσια βύθισμα στην περιοχή γύρω από το ρύγχος.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!