Στον 12ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA, το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης η Hyundai Motorsport αντιμετώπισε 18 διαδρομές σε Τσεχία, Αυστρία και Γερμανία και με τα τρία Πρωταθλήματα (οδηγών, συνοδηγών και κατασκευαστών) να μην έχουν αποφασιστεί ακόμα, η συγκομιδή βαθμών ήταν κρίσιμη.
Οι Andreas Mikkelsen και Torstein Eriksen συμμετείχαν στον πρώτο τους αγώνα μετά το Ράλλυ Πολωνίας για να συμβάλλουν στους βαθμούς του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών της Hyundai Shell Mobis World Rally Team. Μαζί τους, τα κανονικά πληρώματα των Thierry Neuville/Martjn Wydaeghe και Ott Tanak/Martin Jarveoja, πρώτοι και δεύτεροι αντίστοιχα στο πρωτάθλημα οδηγών/συνοδηγών.
Η Παρασκευή κύλησε σύμφωνα με το σχέδιο: ο Neuville ήταν επικεφαλής μετά τις πρώτες 8 ειδικές διαδρομές, εξασφαλίζοντας 2 νίκες σε αυτές και 6 τερματισμούς στις 3 πρώτες θέσεις. Αυτό συνέβη παρά τη ζημιά στο αμάξωμα που απέκτησε κατά τη διάρκεια της ΕΔ2 και το πλήρωμα χρειάστηκε να ολοκληρώσει τη μέρα με ένα κολλημένο με ταινία θόλο τροχού.
Ο Tanak έμεινε μόλις 7,8 δευτερόλεπτα πίσω από το ρυθμό του Βέλγου και συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα, ενώ ο Mikkelsen είχε ατύχημα κατά τη διάρκεια της ΕΔ5 και ανακτούσε έδαφος κοίταξε το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο για ανάκτηση του εδάφους.
Οι 6 ειδικές διαδρομές του Σαββάτου ξεκίνησαν στην πατρίδα της Hyundai Motorsport, τη Βαυαρία, πριν περάσουν τα σύνορα στην Αυστρία. Οι στενοί, φιδίσιοι γερμανικοί δρόμοι ήρθαν σε αντίθεση με τις γρήγορες διαδρομές της Τσεχίας και είδαν μια στενή μάχη στην κορυφή της βαθμολογίας.
Οι συνθήκες υγρασίας και ομίχλης καθόρισαν την κατάσταση στον αγώνα: Ο Ott Tanak αντάλλαξε πάλευε με τον Sebastien Ogier και κατέκτησε 2 νίκες σε ειδικές διαδρομές και είχε 5 τερματισμούς στις 3 πρώτες θέσεις. Στην ΕΔ11, ο Tanak κέρδισε 3 δευτερόλεπτα και βρισκόταν μόλις 1,1 δλ. μακριά από την κορυφή της γενικής κατάταξης.
Ο Mikkelsen είχε κάτι να αποδείξει το Σάββατο. Επέστρεψε από επιτυχημένες επισκευές στο Hyundai i20 N Rally1 Hybrid και είχε μια ημέρα χωρίς προβλήματα. Με εξαίρεση ένα μικρό τετ-α-κέ στην ΕΔ13, ο Νορβηγός ήταν έτοιμος να διεκδικήσει βαθμούς την Κυριακή.
Το Σάββατο των Neuville και Wydaeghe δεν ήταν τόσο απλό. Το βελγικό πλήρωμα είχε δύο εξόδους από το δρόμο κατά τη διάρκεια της ΕΔ11, ως αποτέλεσμα ανακριβών σημειώσεων, και έχασε 35 δευτερόλεπτα, πέφτοντας στην 4η θέση της γενικής κατάταξης. Παρ’ όλα αυτά, εξασφαλίστηκαν 10 κρίσιμοι βαθμοί και το πλήρωμα θα ανέκαμπτε την τελευταία ημέρα.
Οι 4 τελευταίες ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης πραγματοποιήθηκαν σε γερμανική άσφαλτο, με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες να καθιστούν τις επιλογές των ελαστικών δύσκολες, αλλά και κρίσιμες για την επιτυχία. Η θέση στο δρόμο ήταν απίστευτα σημαντική και οι συνθήκες του οδοστρώματος χειροτέρευαν με κάθε διερχόμενο αυτοκίνητο.
Το εσθονικό πλήρωμα των Tanak και Jarveoja ξεκίνησε την Κυριακή 5,2 δλ. πίσω από τον Ogier, αλλά απέκτησε την προσωρινή πρωτοπορία έπειτα από ένα λάθος του γαλλικού πληρώματος στην ΕΔ15.
Ο Tanak πίεσε στις υπόλοιπες ειδικές διαδρομές για να εδραιώσει το προβάδισμά του, αλλά μετά την εγκατάλειψη του Ogier στην ΕΔ17, η επικράτηση ήταν εξασφαλισμένη. Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη των Tanak και Jarveoja φέτος, με την πρώτη να έχει έρθει στο Ράλλυ Σαρδηνίας.
Ο Neuville προσέγγισε την Κυριακή με προσοχή και διατηρούσε μια άνετη 4η θέση μέχρι την εγκατάλειψη του Ogier, που τον ανέβασε στην 3η θέση της γενικής κατάταξης. Η 4η θέση στην Power Stage εξασφάλισε επιπλέον βαθμούς για τον Βέλγο και του έδωσε προβάδισμα 25 βαθμών έναντι του team mate του και νικητή του ράλλυ, Tanak.
Ο Mikkelsen είχε ένα κλατάρισμα ελαστικού στην ΕΔ15 και προβλήματα με το υβριδικό σύστημα στην ΕΔ16 σήμαιναν ότι το Σαββατοκύριακό του θα τελείωνε με άσχημο τρόπο. Ωστόσο, ο Νορβηγός τα έδωσε όλα στην Power Stage για να τερματίσει 2ος και να εξασφαλίσει 4 πολύτιμους βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.