To οβάλ Superspeedway της Talladega στην Αλαμπάμα των ΗΠΑ, φημίζεται για τα μεγάλα ατυχήματα που έχουν συμβεί εκεί ανά τα χρόνια στην ιστορία του NASCAR. Άλλωστε, το 2002, στην μικρότερη κατηγορία του θεσμού, που τότε ονομαζόταν Busch Series (νυν Xfinity), είχε συμβεί καραμπόλα 30 αυτοκινήτων!
Την Κυριακή, στον αγώνα 500 μιλίων της Talladega, τον 31ο αγώνα από τη μαραθώνια σεζόν 36 αγώνων του NASCAR, που βρίσκεται ήδη στα playoff για τον τίτλο, μόλις 5 γύρους (από τους 188 συνολικά) πριν από την καρό σημαία, προκλήθηκε η μεγαλύτερη καραμπόλα στη σύγχρονη ιστορία της ανώτερης κατηγορίας του θεσμού, του NASCAR Cup.
Αρχικά, το NBC ανέφερε ότι ενεπλάκησαν 28 αυτοκίνητα, αλλά η επίσημη ανακοίνωση του NASCAR ανέφερε ότι επρόκειτο για 23 αυτοκίνητα συνολικά. Το ατύχημα προκλήθηκε καθώς όλα τα αυτοκίνητα βρίσκονταν κοντά μεταξύ τους και όπως συμβαίνει συχνά, κάποιοι άρχισαν να σπρώχνουν τους προπορευόμενους ομόσταυλούς τους για να τους δώσουν ώθηση.
Στην εσωτερική γραμμή αυτοκινήτων, όπου βρίσκονταν οι οδηγοί το «σπρώξιμο» ξεκίνησε από τον Chase Briscoe με τη Ford Mustang #14 να σπρώχνει το #21 του Harrison Burton, αυτός με τη σειρά του να σπρώχνει το #22 του Joey Logano, ο οποίος έδωσε ώθηση στον Brad Keselowski με το #6. Αυτός είχε αρκετά μεγάλο κενό έως τον Austin Cindric με το #2 που ήταν επικεφαλής.
Αυτό το τελευταίο σπρώξιμο έκανε τον Cindric να χάσει το πίσω μέρος του Ford Mustang, και να έχει επαφή με το Chevrolet Camaro #47 του Ricky Stenhouse Jr, ο οποίος όμως κατάφερε να συνεχίσει. Με τη Mustang του Cindric να έχει γυρίσει, επακολούθησε το χάος. Λόγω του ατυχήματος, ελαττώθηκαν και οι ελπίδες του Cindric για το φετινό τίτλο.
Ο Logano έριξε το φταίξιμο στη μορφή αγώνων του NASCAR: «Το #2 είχε λίγο μεγαλύτερο προβάδισμα από πριν. Το #21 με έσπρωξε και το μετέφερα στο #6. Δεν μπορείς να δεις τι είναι μπροστά σου από εκεί. Έφτασε στο #2 με αρκετή φόρα. Δεν φταίει κανείς, δεν φταίει ο Brad, δεν φταίει κανείς. Είναι το προϊόν των αγώνων που έχουμε. Όλοι γίνονται ολοένα και πιο επιθετικοί καθώς οι γύροι τελειώνουν. Συμβαίνει συχνά».
Ο αγώνας επεφύλασσε επίσης και ένα δραματικό φινάλε, με ένα photo finish μεταξύ τριών αυτοκινήτων. Εντέλει, τη νίκη πανηγύρισε ο Ricky Stenhouse Jr, με διαφορά μόλις 0,006 δλ. από τον Brad Keselowski, με τον William Byron να συμπληρώνει το βάθρο, μόλις 0,027 δλ. πίσω από το νικητή με το Chevrolet Camaro #24.