Αποκάλυψη για το ηλεκτρικό θηρίο της Audi στο Ράλλυ Ντακάρ

Το φουτουριστικό αγωνιστικό, ισχύος 680 ίππων, έχει αρχίσει ήδη δοκιμές ενόψει του αγώνα που θα διεξαχθεί τον Ιανουάριο του 2022

Αποκάλυψη για το ηλεκτρικό θηρίο της Audi στο Ράλλυ Ντακάρ

Το φουτουριστικό αγωνιστικό, ισχύος 680 ίππων, έχει αρχίσει ήδη δοκιμές ενόψει του αγώνα που θα διεξαχθεί τον Ιανουάριο του 2022

Μπορεί ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό να διεκδικήσει την νίκη στο Ράλλυ Ντακάρ, όπου κάθε ειδική διαδρομή έχει μήκος αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα; Η Audi απαντά καταφατικά και φέρνει την επανάσταση στο δυσκολότερο αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με το RS Q e-tron.

Η φουτουριστική του σχεδίαση ταιριάζει «γάντι» με την τεχνολογία του. Τα ηλεκτρικά του μοτέρ αποδίδουν συνδυαστικά έως 680 ίππους, όμως η μέγιστη διαθέσιμη ισχύς θα καθοριστεί από τους διοργανωτές του Ράλλυ Ντακάρ. Η τεχνολογία του Audi RS Q e-tron επιτρέπει τον ακριβή έλεγχο των ηλεκτρικών μοτέρ, προσφέροντας επανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Τα τρία πληρώματα της Audi στο Ράλλυ Ντακάρ

Τα χαρακτηριστικά του Ράλλυ Ντακάρ αποτελούν μία μεγάλη πρόκληση για τους μηχανικούς της Audi. Ο αγώνας διαρκεί δύο εβδομάδες και κάθε μέρα τα πληρώματα καλούνται να διανύσουν αποστάσεις έως 800 χλμ. «Αυτό που επιχειρούμε δεν έχει ξαναγίνει», σχολίασε ο Andreas Roos, υπεύθυνος στην Audi Sport για το project συμμετοχής στο Ντακάρ.

Πράγματι, καθώς στην έρημο δεν υπάρχει δυνατότητα επαναφόρτισης της μπαταρίας, την αποστολή αυτή αναλαμβάνει ένας αγωνιστικός TFSI κινητήρας από τη συμμετοχή της Audi στο DTM. Αποτελεί μέρος του μετατροπέα ενέργειας που αναλαμβάνει να φορτίζει την μπαταρία βάρους 370 κιλών και χωρητικότητας 50 kWh, ενώ το RS Q e-tron είναι εν κινήσει. Σε κάθε άξονα υπάρχει μία μονάδα MGU, όμοια με αυτή του ηλεκτρικού μονοθεσίου της Audi στη Formula E. Μία τρίτη MGU (motor-generator unit) αποτελεί μέρος του συστήματος μετατροπής της ενέργειας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!