Ο θρίαμβος της Hyundai στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 και η σημασία του

Οι επιδόσεις και η αξιοπιστία του i20 N Rally1 Hybrid έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο εντυπωσιακό «1-2-3» της Hyundai στο πιο σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις των τελευταίων ετών.

Ο θρίαμβος της Hyundai στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 και η σημασία του

Οι επιδόσεις και η αξιοπιστία του i20 N Rally1 Hybrid έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο εντυπωσιακό «1-2-3» της Hyundai στο πιο σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις των τελευταίων ετών.

Δύο χρόνια μετά τον θρίαμβο του «1-2-3» στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, η Hyundai επανέλαβε τον άθλο της κατάκτησης των τριών πρώτων θέσεων στη γενική κατάσταση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024.

Με τους Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe στο ψηλότερο σκαλί και τους Dani Sordo/Cándido Carrera και Ott Tänak/Martin Järveoja να ολοκληρώνουν ένα βάθρο ντυμένο εξ ολοκλήρου στα χρώματα της Hyundai Shell Mobis!

Ο φετινός αγώνας ήταν μια πραγματική δοκιμασία για 70 πληρώματα, ένας εφιάλτης για τις εργοστασιακές ομάδες που διεκδικούσαν τη νίκη και ένα πεδίο μάχης για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

EKO ACROPOLISRALLY2024 PODIUM JK 0003 4 2

Η διάκριση στα σκληρά ελληνικά χώματα απαιτούσε τον ιδανικό συνδυασμό ταχύτητας, αξιοπιστίας και σωστής στρατηγικής. Ένα τρίπτυχο που, εκ του αποτελέσματος, φαίνεται πως είχε η Κορεατική ομάδα.

Η Hyundai δεν πανηγυρίζει μόνο για την απόλυτη επικράτηση στον ελληνικό αγώνα, αλλά και για τα οφέλη που έφερε αυτή η επίδοση στο κυνήγι των δύο παγκόσμιων τίτλων.

Μετά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, στις δύο πρώτες θέσεις της βαθμολογίας οδηγών βρίσκονται οι δύο οδηγοί της, με τον Neuville στην κορυφή και τον Tanak 34 βαθμούς πίσω του. Στην κατάταξη των κατασκευαστών, αντίστοιχα, η Hyundai Shell Mobis προηγείται 35 βαθμούς της Toyota Gazoo Racing, με τρεις αγώνες να απομένουν για τη λήξη του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

WRC Thierry Neuville (Hyundai), EKO Acropolis Rally 2024

Από το i20 N Rally1 Hybrid στο IONIQ 5 N

Τόσο το 2022 όσο και φέτος, το «1-2-3» στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις της Hyundai επιτεύχθηκε με το υβριδικό i20 N Rally1. To 2022 ήταν άλλωστε η πρώτη χρονιά που τα αγωνιστικά της κορυφαίας κατηγορίας στο WRC έγιναν υβριδικά, εκμεταλλευόμενα τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης τόσο για υψηλότερη απόδοση μέσα στις ειδικές όσο και για λιγότερη ρύπανση στις απλές διαδρομές και το service park.

Το υβριδικό σύστημα του i20 N Rally1 Hybrid φτάνει σε ισχύ τους 500 ίππους, απόδοση ικανή για να εξασφαλίσει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα μόλις 3 – 3,5 δλ..

Thierry Neuville, Martijn Wydaeghe

Νούμερα που είναι εντυπωσιακά για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, τα οποία όμως μπορεί κάποιος να απολαύσει και στο δρόμο. Πώς; Με το νέο Hyundai IONIQ 5 N.

Τα κοινά στοιχεία που έχουν τα δύο αυτά μοντέλα δεν περιορίζονται στις επιδόσεις τους, αλλά και στον τρόπο που αυτές προκύπτουν: ηλεκτρικά! Το IONIQ 5 N έχει φυσικά δεχτεί τη φροντίδα του τμήματος Hyundai N Performance, το οποίο έχει φυσικά στενή συνεργασία με το αγωνιστικό team της Hyundai Motorsport.

HYUNDAI IONIQ 5 N TEST 2024 FORNT 3-4

Η απόδοση του αμιγώς ηλεκτρικού σπορ μοντέλου φτάνει τους 650 ίππους, με το 0-100 χλμ/ώρα να είναι υπόθεση μόλις 3,4’’!

To Hyundai IONIQ 5 N έρχεται να απογειώσει το μύθο που δημιούργησαν τα i20 N και i30 N. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με το παράσημο “N” εξελίχθηκε στο Nürburgring και μπορεί κάλλιστα να ηγηθεί μιας εκστρατείας στην προσπάθεια να πείσει τους αμετανόητους, ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι μόνο γρήγορα, αλλά και διασκεδαστικά στην οδήγηση.

Είναι ίσως το πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα του πώς η προηγμένη τεχνολογία σε συνδυασμό με τη γνώση και την εμπειρία που προκύπτει από τους αγώνες συμβάλλουν στην εξέλιξη ενός κορυφαίου σπορ αυτοκινήτου που ενστερνίζεται πλήρως τις αρετές της ηλεκτροκίνησης και κάνει τη μετάβαση σε αυτή εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και απολαυστική!

Hyundai IONIQ 5 N(6)

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!