Η στιγμή που το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 θα ξεκινήσει και τα ελληνικά βουνά θα πλημμυρίσουν από θεατές και τον ήχο των αγωνιστικών κατασκευών βρίσκεται προ των πυλών.
Εβδομήντα δύο πληρώματα θα περάσουν τη ράμπα της αφετηρίας που θα στηθεί στη Λαμία την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου και ανάμεσα τους φιγουράρει η συμμετοχή της Gallo S.A. με το 208 Rally4.
Για 4η συνεχή χρονιά, ο πρώην Πρωταθλητής F2 Σάββας Λευκαδίτης θα ξεκινήσει την ακροπολική περιπέτεια με τον έμπειρο Βαγγέλη Ακράτο στο δεξί του μπάκετ, έχοντας ένα και μοναδικό στόχο. Την κατάκτηση της νίκης στην ανταγωνιστική κατηγορία RC4.
Το πλήρωμα της Gallo S.A. θεωρείται ένα από τα κορυφαία στη χώρα μας στην κατηγορία των αγωνιστικών κατασκευών με κίνηση στους δύο τροχούς. Με το 208 προδιαγραφών Rally4 μετρούν σημαντικές νίκες τα τελευταία χρόνια στους Ελληνικούς Αγώνες, ενώ πέρσι κατάφεραν να κερδίσουν την κατηγορία RC4 και στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ο φετινός μαραθώνιος του εθνικού μας αγώνα αποτελεί μία νέα πρόκληση, την οποία το ελληνικό πλήρωμα είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει.
Ο πάντα αισιόδοξος Σάββας Λευκαδίτης δεν κρύβει τον ενθουσιασμό και την ανυπομονησία του για την 11η συμμετοχή του στον εθνικό μας αγώνα: «Σίγουρα, είμαστε ενθουσιασμένοι και περιμένουμε τη στιγμή που θα βρεθούμε στη ράμπα της εκκίνησης. Βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο των προετοιμασιών, απομένουν οι αναγνωρίσεις των ειδικών, ενώ τις τελευταίες ρυθμίσεις στο Peugeot 208 Rally4 θα τις πραγματοποιήσουμε στο shakedown.»
Το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι ιδιαίτερο, αφού η χάραξη είναι διαφορετική σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και κρύβει δυσκολίες: «Ο αγώνας είναι διαφορετικός σε σχέση με πέρσι, αφού την Παρασκευή θα κινηθούμε στις ειδικές της Λαμίας και το Σάββατο θα βρεθούμε σε αυτές της Κορίνθου. Κατά τη γνώμη μου, η δεύτερη μέρα είναι η πιο απαιτητική, αφού δεν θα υπάρχει ενδιάμεσο σέρβις. Αυτό κάνει ακόμα πιο δύσκολο το δεύτερο σκέλος, απαιτώντας διαφορετική προσέγγιση.»
Όσον αφορά τις ειδικές διαδρομές, σύμφωνα με τον Σάββα αποτελούν πρόκληση: «Οι ειδικές είναι κλασσικές ακροπολικές, αλλά η ιδιαιτερότητα του φετινού αγώνα είναι ότι αποτελεί ένα κράμα νέων, παλαιών και με ανάποδη φορά διαδρομών! Αυτό καθιστά τη φετινή εκδοχή του Ακρόπολις ακόμα πιο απαιτητική.»
Μετά την περσινή επιτυχία, κατακτώντας τη νίκη στην κατηγορία RC4, ο στόχος για φέτος είναι ξεκάθαρος: «Η προσέγγιση μας είναι ξεκάθαρη. Θέλουμε να κινηθούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε και μας επιτρέψουν οι συνθήκες, να ακολουθήσουμε το ρυθμό μας και να επικρατήσουμε στην κατηγορία μας. Και φυσικά, θέλουμε να ευχαριστήσουμε την Gallo S.A. που μας εμπιστεύεται για 4η συνεχόμενη χρονιά, αλλά και τους χορηγούς μας, με των οποίων τη βοήθεια θα βρεθούμε για ακόμα μία χρονιά στη ράμπα της αφετηρίας διεκδικώντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.»
Όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, ο Σάββας Λευκαδίτης θα έχει στο δεξί του μπάκετ τον έμπειρο και ενθουσιώδη Βαγγέλη Ακράτο. Γνωρίζοντας πολύ καλά τα Ακρόπολις των τελευταίων ετών, αναγνωρίζει ότι η φετινή εκδοχή είναι αρκετά διαφορετική. «Ο φετινός αγώνας έχει διαφοροποιηθεί σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και αναμφίβολα έχει μεγαλώσει ο βαθμός δυσκολίας, ειδικά για τα δικίνητα αυτοκίνητα, αλλά και για το πλήρωμα γενικότερα. Θα πραγματοποιήσομε πολλά χιλιόμετρα στο αγωνιστικό, τόσο στις ειδικές όσο και στις απλές διαδρομές, και μάλιστα χωρίς να υπάρχει ενδιάμεσο σέρβις το Σάββατο. Οι ώρες στο αυτοκίνητο θα είναι πολλές, αλλά μην ξεχνάμε ότι αγωνιζόμαστε στο Ράλλυ Ακρόπολις. Τον καλύτερο αγώνα του WRC.»
Όσον αφορά τις ειδικές διαδρομές; «Σίγουρα, οι ειδικές πάνω από τη Λαμία είναι υπέροχες. Δεν τίθεται αμφιβολία. Αντίθετα, αυτές της Κορινθίας έχουν γίνει πολύ σκληρές με την πάροδο του χρόνου. Σε κάθε περίπτωση είναι… ακροπολικές, με κάθε μία από αυτές να συνδυάζει διαφορετικά στοιχεία.»
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2024