WEC-Portimao: 5 κατασκευαστές στην κορυφή

Η Toyota συνέχισε το σερί νικών της και στο δεύτερο αγώνα του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής, στο Portimao, όπου αυτοκίνητα πέντε διαφορετικών κατασκευαστών τερμάτισαν στις πέντε πρώτες θέσεις.

Το πλήρωμα #8 της Toyota, αποτελούμενο από τους Sebastien Buemi, Ryo Hirakawa και Brendon Hartley είχε κατακτήσει την pole position για τον δεύτερο φετινό αγώνα του Πρωταθλήματος WEC, τις 6 Ώρες του Portimao στην Πορτογαλία. Ωστόσο, στην εκκίνηση, ήταν το πλήρωμα #7 της ιαπωνικής εταιρείας με τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez που τέθηκε επικεφαλής για το μεγαλύτερο μέρος της πρώτης ώρας.

Το πλήρωμα #8 της Toyota έπεσε στην 3η θέση στον πρώτο γύρο, πίσω από τη Ferrari #51, αλλά στο τέλος της πρώτης ώρας είχε περάσει στην πρωτοπορία. Παράλληλα, το πλήρωμα #7 της Toyota δέχθηκε μαύρη/πορτοκαλί σημαία και αναγκάστηκε να επισκεφθεί τα pits για αντικατάσταση ενός αισθητήρα, στάση που κόστισε 7 γύρους και οποιαδήποτε ελπίδα για νίκη.

Το πλήρωμα #8 δεν απειλήθηκε στη συνέχεια και όδευσε ανενόχλητο για τη νίκη. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε το πλήρωμα #50 της Ferrari, με τους Antonio Fuoco, Miguel Molina και Nicklas Nielsen να ανεβαίνουν και πάλι στο βάθρο. Το δεύτερο hypercar της Ferrari αντιμετώπισε προβλήματα υπερθέρμανσης των εμπρός φρένων και το πλήρωμα #51 αναγκάστηκε να ελαττώσει το ρυθμό του, γεγονός που το έριξε στην 6η θέση.

Αυτό επέτρεψε στο πλήρωμα #6 της Porsche Penske, με τους Kevin Estre, Andree Lotterer και Laurens Vanthoor να συμπληρώνουν το βάθρο, στο οποίο για πρώτη φορά υπήρχε ένα αυτοκίνητο LMDh. Η Cadillac, της οποίας τη συμμετοχή διαχειρίζεται η Chip Ganassi Racing, τερμάτισε και πάλι στην 4η θέση, με το πλήρωμα #2, που αποτελείται από τους Earl Bamber, Alex Lynn και Richard Westbrook.

Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε το πλήρωμα #94 της Peugeot, με τους Loic Duval, Gustavo Menezes και Nico Muller, στο καλύτερο αποτέλεσμα της γαλλικής εταιρείας από την επιστροφή της στο θεσμό. Η Vanwall αντιμετώπισε πρόβλημα με το εμπρός δεξιό φρένο να παίρνει φωτιά περίπου μία ώρα πριν από το τέλος, όταν ο Jacques Villeneuve, Πρωταθλητής της Formula 1 το 1997, βρισκόταν πίσω από το τιμόνι. Το ατύχημα του Καναδού επέφερε τη μοναδική επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Στην κατηγορία LMP2, η United Autosports του Zak Brown (CEO της McLaren Racing), έκανε το «1-2», με το πλήρωμα #23 (Oliver Jarvis, Josh Pierson και Giedo van der Garde), να ανεβαίνουν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Στην κατηγορία GTE Am, η Corvette σημείωσε τη δεύτερη νίκη της σε δύο αγώνες, με το πλήρωμα #33 των Nick Catsburg, Ben Keating και Nicolas Varrone να επικρατεί.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!