F1 – GP Άμπου Ντάμπι FP3: «1-2» για τη Red Bull, με τον Perez μπροστά

Ο Sergio Perez σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην τελική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Άμπου Ντάμπι, εμπρός από τον team-mate του, Max Verstappen και τις δύο Mercedes.

F1 – GP Άμπου Ντάμπι FP3: «1-2» για τη Red Bull, με τον Perez μπροστά

Ο Sergio Perez σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην τελική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Άμπου Ντάμπι, εμπρός από τον team-mate του, Max Verstappen και τις δύο Mercedes.

Ο Sergio Perez σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της τελευταίας περιόδου ελεύθερων δοκιμών της Formula 1 για το 2022, στο GP Άμπου Ντάμπι καθώς κινήθηκε 0,15 δλ. ταχύτερα από τον team-mate του στη Red Bull, Max Verstappen. Ωστόσο, ο Ολλανδός βγήκε εκτός ορίων πίστας στην έξοδο της στροφής 5, γεγονός που του κόστισε χρόνο καθ’ όλη τη διάρκεια της μεγάλης ευθείας 1,2 χλμ. Ο Verstappen βγήκε εκτός πίστας και στην τελευταία στροφή στον ταχύτερο γύρο του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμα και ο δεύτερος ταχύτερος γύρος του Perez θα του εξασφάλιζε την πρώτη θέση στο FP3, του οποίου οι συνθήκες όμως δεν είναι αντιπροσωπευτικές, καθώς οι κατατακτήριες δοκιμές θα πραγματοποιηθούν σε πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες, μετά τη δύση του ηλίου.

Ο Lewis Hamilton, που βρέθηκε στην 3η θέση, 0,24 δλ. πίσω από τον Perez, αντιμετωπίζει τον κίνδυνο να δεχθεί ποινή, πριν από τις κατατακτήριες δοκιμές, επειδή προσπέρασε δύο μονοθέσια υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας.  Ο George Russell κατετάγη στην 4η θέση, πίσω από τον team-mate του στη Mercedes, έχοντας βγει εκτός πίστας στην έξοδο της τελευταίας στροφής του ταχύτερου γύρου του.

Πίσω από τις Mercedes βρέθηκε ο Lando Norris με τη McLaren, και παρά τα προβλήματα υπερθέρμανσης φρένων που αντιμετώπισε ο Βρετανός, κατάφερε να καταταγεί εμπρός από τις δύο Ferrari. Παρότι ο Charles Leclerc ήταν από τους τελευταίους οδηγούς που τοποθέτησαν καινούργιο σετ μαλακής γόμας, καθώς οι συνθήκες στην πίστα συνεχίζουν να εξελίσσονται ραγδαία, δεν κατάφερε να πλησιάσει τους πρωτοπόρους.

O Μονεγάσκος ανέφερε στον ασύρματο ότι τα πράγματα «δεν φαίνονται καλά», καθώς τα εμπρός ελαστικά του παρέδιδαν το πνεύμα έπειτα από μόλις 4 στροφές, ενώ νωρίτερα είχε πει ότι αντιμετώπιζε έντονες ταλαντώσεις από τον κινητήρα όταν σήκωνε το πόδι του από το γκάζι.

O Carlos Sainz, που βρέθηκε στην 7η θέση, πίσω από τον team-mate του, ανέφερε ότι έκανε λάθη στο γρήγορο γύρο του στις στροφές γύρω από το ξενοδοχείο του 3ου sector, με τον μηχανολόγο αγώνα του Ισπανού, Riccardo Adami να αναφέρει ότι ίσως ευθύνονταν κάποιες ριπές αέρα. Πίσω από τον Sainz, βρέθηκε ο έτερος οδηγός της McLaren, Daniel Ricciardo.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Sebastian Vettel (Aston Martin) και ο Alex Albon, που έχασε στο τέλος τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο εσωτερικό του πίσω δεξιού τροχού της Williams, έπειτα από μία ανάβαση στο kerb της εξόδου της 5ης στροφής. Ο Ταϊλανδός είχε πίσω του τις δύο Alpine στον πίνακα των χρόνων.

Ένα περίεργο περιστατικό συνέβη στο μέσο περίπου της διαδικασίας, προκαλώντας κόκκινη σημαία. Ο Pierre Gasly είδε να αστοχεί η πλήμνη του εμπρός δεξιού τροχού όταν πάτησε στο kerb της εξόδου της 9ης στροφής και άφησε ένα πτερύγιο στην πίστα, το οποίο έπρεπε να απομακρυνθεί. Ο Γάλλος δήλωσε ότι είχε νιώσει κάτι περίεργο πολύ νωρίτερα, στην 3η στροφή.

Μόλις βγήκε η κόκκινη σημαία, ο Lewis Hamilton, που βρισκόταν σε γρήγορο γύρο, προσπέρασε τη McLaren του Lando Norris και τη Haas του Kevin Magnussen, με κεκτημένη ταχύτητα, γεγονός που θα εξετάσουν οι αγωνοδίκες και ενδέχεται να οδηγήσει σε ποινή για τον 7 φορές Πρωταθλητή.

Προβλήματα με υπερθέρμανση του εμπρός αριστερού δισκόφρενου αντιμετώπισαν οι Lando Norris και Sebastian Vettel. Ο Γερμανός είχε και μία ανησυχία 10 λεπτά πριν από την καρό σημαία, όταν είδε στην οθόνη του ότι το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης της πέδησης αστόχησε, αλλά το πρόβλημα επιλύθηκε άμεσα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!