F1: Μεταγραφικά σενάρια

Ένας απροσδόκητος υποψήφιος αναφέρεται ότι έχει μεγάλες πιθανότητες να καταλάβει το δεύτερο cockpit της Haas το 2023, ενώ η Alpine θα διεξάγει ιδιωτικό τεστ αξιολόγησης, με αρκετούς οδηγούς να συμμετέχουν σε αυτό.

F1: Μεταγραφικά σενάρια

Ένας απροσδόκητος υποψήφιος αναφέρεται ότι έχει μεγάλες πιθανότητες να καταλάβει το δεύτερο cockpit της Haas το 2023, ενώ η Alpine θα διεξάγει ιδιωτικό τεστ αξιολόγησης, με αρκετούς οδηγούς να συμμετέχουν σε αυτό.

Στη μεταγραφική αγορά της Formula 1, όλα λειτουργούν σαν αλυσιδωτή αντίδραση και οι επιπτώσεις της υπόθεσης με τον Oscar Piastri, εξακολουθούν να αντηχούν, ιδίως στην ομάδα της Alpine, η οποία έχει το πιο… πολύτιμο διαθέσιμο cockpit, κρίνοντας από τη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.

Ένας από τους βασικούς στόχους της Alpine είναι ο Pierre Gasly, ωστόσο η Red Bull δύσκολα θα παραχωρήσει τον Γάλλο, αν δεν έχει κάποιον αξιόλογο αντικαταστάτη. Στόχος της είναι ο 22 ετών Αμερικανός Colton Herta, που αγωνίζεται στο IndyCar, ωστόσο δεν έχει συγκεντρώσει τους απαιτούμενους πόντους (έχει 32 από τους 40) για να του χορηγηθεί superlicence, η αγωνιστική άδεια που χρειάζονται όλοι οι οδηγοί για να αγωνιστούν στη Formula 1.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Alpine θα διεξάγει ένα τεστ αξιολόγησης οδηγών στο Hungaroring με μονοθέσιο του 2021, μεταξύ των GP Ιταλίας και Σιγκαπούρης. Σε αυτό θα συμμετάσχει και ο Herta, ο οποίος όμως δεν αποτελεί υποψήφιο για τη γαλλική ομάδα. Συνεπώς, η συμμετοχή του στο τεστ πιθανότατα αποτελεί χάρη προς τη Red Bull, η οποία ίσως είναι πρόθυμη να τον προετοιμάσει για την F1.

Υπάρχει το ενδεχόμενο η Red Bull να προσφέρει στον Αμερικανό τη δυνατότητα να συμμετοχής σε FP1 στα επόμενα Grand Prix του 2023. Αυτό θα αυξήσει τους πόντους του για τη superlicence, αφού για κάθε συμμετοχή σε ελεύθερες δοκιμές αγωνιστικού τριημέρου της F1, στην οποία θα συμπληρώσει 100 χλμ. και δεν θα δεχθεί επίπληξη, προστίθεται ένας πόντος για τη superlicence και απομένουν 6 Grand Prix για την ολοκλήρωση της σεζόν.

Colton Herta

Στο τεστ της Alpine λογικά θα συμμετάσχει και ο Jack Doohan, ο 19χρονος Αυστραλός (γιος του 5 φορές Πρωταθλητή του MotoGP, Mick Doohan), μέλος του ακαδημίας νεαρών οδηγών της γαλλικής ομάδας, ο οποίος αγωνίζεται φέτος στη Formula 2. Ωστόσο, η Alpine έχει αναφέρει ότι θέλει έναν έμπειρο οδηγό, ικανό να ανεβάσει την ομάδα.

Αν η συμφωνία με τον Gasly και τη Red Bull δεν τελεσφορήσει, τότε οι εναλλακτικές επιλογές της Alpine -η οποία φαίνεται ότι δεν εξετάζει το ενδεχόμενο του Daniel Ricciardo– είναι οι Nyck de Vries και ο Nico Hulkenberg. O 27χρονος Ολλανδός που εντυπωσίασε στο ντεμπούτο του στο GP Ιταλίας, είναι υποψήφιος και για το cockpit της Williams, με την υποστήριξη της Mercedes.

Ωστόσο, η Dorilton Capital, η αμερικανική εταιρεία που είναι ιδιοκτήτρια της Williams, ίσως θελήσει να προωθήσει στη Formula 1 τον ορμώμενο εκ των ΗΠΑ 21 ετών οδηγό της Formula 2, Logan Sargeant, που είναι προστατευόμενός της. Ο επικεφαλής της διοργανώτριας εταιρείας του GP Ολλανδίας, Jan Lammers, υποστηρίζει όμως ότι η Williams έχει ήδη συμφωνία με οδηγό για το 2023 και δεν είναι με τον de Vries.

Αντιθέτως, ο επικεφαλής της βρετανικής ομάδας Jost Capito, δήλωσε ότι η κατάσταση εξαρτάται από τον Ολλανδό, ο οποίος αναφέρεται ως υποψήφιος και για τα προγράμματα της Maserati στη Formula E και της Toyota στο WEC για το 2023.

Nyck de Vries

Παράλληλα, ο Nico Hulkenberg, ο 35χρονος Γερμανός που αγωνίστηκε με την ομάδα της Renault τη τριετία 2017-2019 και έκτοτε αποτελεί εφεδρικό οδηγό της Racing Point/Aston Martin με σποραδικές εμφανίσεις, διατηρεί καλές σχέσεις με τον επικεφαλής της ομάδας της Alpine, Otmar Szafnauer, από την κοινή τους θητεία στη Force India (2011-2012 και 2014-2016).

Ωστόσο, ο Hulkenberg παρουσιάζεται ως ισχυρός υποψήφιος για ένα εκ των δύο cockpit της Haas για το 2023, καθώς εκτιμάται ότι η αμερικανική ομάδα θα διακόψει τη συνεργασία της με τον Mick Schumacher, o οποίος εκτιμάται ότι ήρθε σε επαφή με την Alpine κατά τη διάρκεια του καλοκαιρινού διαλείμματος. Ο επικεφαλής της ομάδας της Haas, Günther Steiner, δήλωσε για τον Hulkenberg: «Όλοι όσοι έχουν superlicence είναι στον κατάλογο. Νομίζω ότι είναι υποψήφιος όπως όλοι οι άλλοι, επειδή έχει superlicence, έχει κάνει F1, έχει εμπειρία».

Nico Hulkenberg

Ο Steiner ανέφερε επίσης ότι οι συμμετοχές του 28χρονου Ιταλού Antonio Giovinazzi, σε ελεύθερες δοκιμές με το μονοθέσιο της Haas αποτελούν περισσότερο χάρη προς τη Ferrari. Ο Giovinazzi, που φέτος αγωνίστηκε στη Formula E έπειτα από τρεις σεζόν στην F1, είναι εφεδρικός οδηγός της Scuderia, η οποία θέλει να αυξήσει την εξοικείωσή του με μονοθέσια σύγχρονης γενιάς, για να βελτιώσει και τα σχόλιά του στον προσομοιωτή του Maranello.

O Steiner δήλωσε για την περίπτωση του Giovinazzi: «Ο κόσμος το παίρνει πολύ στα σοβαρά. Ήταν περισσότερο ότι η Ferrari μας ζήτησε να κάνουμε δοκιμές με τον εφεδρικό οδηγό της, δεν ήταν ότι τώρα πρέπει να τον δοκιμάσουμε και να βγάλουμε ένα συμπέρασμα από αυτό». Ο Ιταλός έχει εκφράσει την επιθυμία του να επιστρέψει στην F1 το 2023, αλλά παραδέχεται ότι αυτό δεν εξαρτάται από τον ίδιο.

Επίσης, μεταξύ των υποψηφίων της Haas θα πρέπει πιθανότατα να συμπεριληφθεί και εφεδρικός οδηγός της αμερικανική ομάδας, ο 26χρονος Pietro Fittipaldi, εγγονός του δύο φορές Πρωταθλητή της F1 (το 1972 και 1974), Emerson Fittipaldi. O Βραζιλιάνος αντικατέστησε το 2020 για τους δύο τελευταίους αγώνες της χρονιάς τον τραυματία Romain Grosjean στην ομάδα της Haas, η οποία όμως τον προσπέρασε στην αρχή της φετινής σεζόν για χάρη του Kevin Magnussen στη διαδικασία εύρεσης αντικαταστάτη του Nikita Mazepin.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!