Range Rover Sport SVR: Δεσμώτης του ιλίγγου

Mετά την πρόσφατη αποκάλυψη του νέου Range Rover Sport, η βρετανική φίρμα ρίχνει το βάρος στην εξέλιξη της κορυφαίας παραλλαγής του η οποία προς το παρόν γράφει γύρους στο Nurburgring, “αναζητώντας” την ιδανική συνταγή που θα το καταστήσει ακόμα ισχυρότερο και ιλιγγιώδες με δεδομένη και την κατηγορία όπου ανήκει

Range Rover Sport SVR: Δεσμώτης του ιλίγγου

Mετά την πρόσφατη αποκάλυψη του νέου Range Rover Sport, η βρετανική φίρμα ρίχνει το βάρος στην εξέλιξη της κορυφαίας παραλλαγής του η οποία προς το παρόν γράφει γύρους στο Nurburgring, “αναζητώντας” την ιδανική συνταγή που θα το καταστήσει ακόμα ισχυρότερο και ιλιγγιώδες με δεδομένη και την κατηγορία όπου ανήκει

H προδιαγεγραμμένη κορυφαία έκδοση του προσφάτως αποκαλυφθέντος Range Rover Sport, δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών και συγκεκριμένα από την απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης.

Αν και το καμουφλάζ εξακολουθεί να καλύπτει το σύνολο των επιφανειών του δοκιμαστικού πρωτότυπου, έχοντας στο μυαλό τις εικόνες της συμβατικής έκδοσης, είναι σαφές ότι, στις αλλαγές συγκαταλέγεται η παρουσία ενός πιο επιθετικά σχεδιασμένου προφυλακτήρα και μιας αναθεωρημένης γρίλιας, ενώ την νέα πιο αιχμηρή όψη, αναμένεται να συμπληρώσουν ελαφρώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα.

Οι πιο προσεκτικοί παρατηρητές θα εντοπίσουν τα τεράστια δισκόφρενα με τις εξαπίστονες δαγκάνες πίσω από τους τροχούς που «ντύνουν» ελαστικά Pilot Sport της Michelin.

Στο πίσω τμήμα διακρίνεται ένα μεγαλύτερο spoiler στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ, αν και η χαρακτηριστικότερη αλλαγή είναι οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης που μετακινούνται στα δύο άκρα.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, η πρώτη έκδοση SVR προστέθηκε στην γκάμα της δεύτερης γενιάς του Range Rover Sport, αποδίδοντας 550 ίππους από V8 με μηχανικό υπερσυμπιεστή. Η νέα ενσάρκωσή της αναμένεται να προσφέρει ακόμα υψηλότερη ισχύ αξιοποιώντας τον εγνωσμένου κύρους V8 των 4,4 λίτρων δια χειρός BMW.

Για να έχετε υπόψη μια τάξη μεγέθους, στην περίπτωση της BMW X5 M Competion ο παραπάνω κινητήρας αποδίδει έως και 625 ίππους.

Αν και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο το Range Rover Sport SVR θα διατηρήσει την ίδια ισχύ, δεδομένα ο κινητήρας θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF που εφοδιάζει και το super SUV των Βαυαρών.

Υπάρχει βέβαια και μια μικρή πιθανότητα αντί του παραπάνω κινητήρα, η έκδοση SVR να αναζητήσει την ισχύ της σε ένα plug-in υβριδικό σύνολο με δεδομένη ότι η νέα πλατφόρμα MLA Flex όπου βασίζεται είναι «δεκτική» ως προς την συγκεκριμένη τεχνολογία όσο και προς αμιγώς ηλεκτροκίνητα σύνολα. Σε αυτήν την περίπτωση δεν αποκλείεται να δούμε στην κορυφαία έκδοση του βρετανικού SUV το plug-in σύνολο που η BMW προορίζει για το επιβλητικό ΧΜ στοχεύοντας σε ισχύ που θα ξεπερνά τους 670 ίππους.

Όποια και να είναι η επιλογή, το SVR θα είναι αδιαμφισβήτητα το ταχύτερο της γκάμας του RR Sport αλλά και σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του η οποία απαιτούσε 4,5 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα.

Τις προδιαγραφές της έκδοσης θα συμπληρώσει δεδομένα η ενεργή αερανάρτηση δύο θαλάμων η οποία θα έχει ενεργό ρόλο στη διαχείριση του επιβλητικού όγκου και βάρους του μοντέλου υπό συνθήκες πίεσης ενώ, μέρος του εξοπλισμού του αναμένεται να αποτελέσει και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης συνδυαστικά με σύστημα διαχείρισης ροπής και τετραδιεύθυνση που θα επιχειρήσουν να εξασφαλίσουν την απαραίτητη ευελιξία και δυναμισμό στην κορυφαία έκδοση του βρετανικού SUV.

Σε ό,τι αφορά την πρεμιέρα του, με δεδομένο ότι η νέα εκδοχή του Range Rover Sport παρουσιάστηκε στις 10 Μαΐου, η SVR έκδοση θα πρέπει να αναμένεται προς τα τέλη της χρονιάς.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!