F1: O Rory Byrne ανανεώνει με τη Ferrari

O τεχνικός σύμβουλος της Ferrari, Rory Byrne, αναφέρεται ότι ανανέωσε το συμβόλαιό του με την Scuderia για άλλα τρία χρόνια.

F1: O Rory Byrne ανανεώνει με τη Ferrari

O τεχνικός σύμβουλος της Ferrari, Rory Byrne, αναφέρεται ότι ανανέωσε το συμβόλαιό του με την Scuderia για άλλα τρία χρόνια.

Ο 78χρονος Νοτιοαφρικανός σχεδιαστής ήταν ένας από τους σημαντικότερους ανθρώπους της Ferrari στα χρυσά χρόνια της Scuderia στις αρχές της χιλιετίας, που κατέκτησε πέντε διαδοχικούς τίτλους με τον Michael Schumacher.

Ο Rory Byrne κατέφθασε στο Maranello το 1996, μαζί με τον Ross Brawn και πολλούς άλλους τεχνικούς από την Benetton. Ο Νοτιοαφρικανός είχε αρχίσει να εργάζεται ως σχεδιαστής στην ομάδα Formula 2 της Toleman το 1977 και συνέχισε μαζί της όταν αυτή έκανε τη μετάβαση στη Formula 1 το 1981. Παρότι η Toleman πουλήθηκε στην Benetton το 1986, ο Byrne παρέμεινε στην ομάδα μέχρι να μεταβεί στη Ferrari.

Έπειτα από την αποχώρηση των Schumacher, Brawn και Jean Todt και από το Maranello, ο Byrne ήταν ο μοναδικός από τις σημαντικές φιγούρες των επιτυχιών της Scuderia που παρέμεινε στους κόλπους της, αν και σε συμβουλευτικό ρόλο. Σύμφωνα με το Racingnews365, ο Rory Byrne υπέγραψε πρόσφατα τριετή ανανέωση του συμβολαίου του με τη Ferrari.

Η φετινή σεζόν είναι πολύ σημαντική για τη Ferrari, καθώς σε αυτήν έχει εναποθέσει πολλές ελπίδες, έπειτα από δύο χρόνια χωρίς νίκες. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του αγωνιστικού συμβούλου της Red Bull, Helmut Marko, στο τεστ της Βαρκελώνης, το μονοθέσιο της Ferrari ήταν λίγο πιο πίσω από αυτά της Mercedes και της αυστριακής ομάδας: «Όσον αφορά την ταχύτητα, δεν είμαστε κατώτεροι της Mercedes, και είμαστε λίγο μπροστά από τη Ferrari». Ωστόσο, ο Αυστριακός εξέφρασε επίσης την άποψη ότι η Red Bull χρησιμοποιούσε υψηλότερο φορτίο καυσίμου από τις περισσότερες ομάδες, αν και καμία δεν πλησίασε καν τη μέγιστη απόδοση στη Βαρκελώνη.

Ferrari F1-75

Τόσο ο Marko, όσο και ο διευθυντής της Mercedes Toto Wolff, αναφέρουν ότι η Ferrari διαθέτει πλέον τον ισχυρότερο κινητήρα. Στον τομέα του πλαισίου όμως, κυκλοφορούν φήμες για αμφότερες αυτές τις ομάδες ότι θα παρουσιάσουν πολύ σημαντικές αναβαθμίσεις στο Μπαχρέιν. Για την Mercedes συγκεκριμένα, έχει γίνει λόγος ότι πρόκειται ουσιαστικά για ένα καινούργιο μονοθέσιο.

Η Ferrari όμως δεν περιμένουμε να κάνει κάτι αντίστοιχο στο Μπαχρέιν. Όπως δήλωσε ο διευθυντής της Scuderia, Mattia Binotto, στο Μπαχρέιν, το μονοθέσιο της Ferrari «δε θα είναι πολύ διαφορετικό σε σχέση με αυτό που έχουμε τώρα. Νομίζω ότι το πρώτο βήμα για εμάς θα είναι να αξιοποιήσουμε αυτό που έχουμε. Απέχουμε πολύ ακόμα από τη μέγιστη απόδοση, όχι μόνο επειδή χρησιμοποιούμε βαρύ φορτίο καυσίμου και όχι τις πιο επιθετικές ρυθμίσεις κινητήρα, αλλά απλά επειδή υπάρχουν πολλά περισσότερα να εκμεταλλευτούμε από το ίδιο το μονοθέσιο».

Σύμφωνα με τις πληροφορίες από την Ιταλία, η Ferrari θα παρουσιάσει τις πρώτες αναβαθμίσεις στην F1-75 στον τέταρτο αγώνα της σεζόν, το GP Emilia Romagna, που θα διεξαχθεί στην πίστα της Imola (πολύ κοντά στις εγκαταστάσεις του Maranello), στις 24 Απριλίου, καθώς η ομάδα προτιμά να ξεκινήσει τη σεζόν με ένα γνώριμο μονοθέσιο αντι να πειραματιστεί με ένα πακέτο δραστικών αναβαθμίσεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!