Αυτό είναι το νέο Peugeot Polygon Concept και πρόκειται για ένα πρωτότυπο μοντέλο που θα επαναπροσδιορίσει την σχεδιαστική γλώσσα που θα υιοθετήσει η μάρκα στα νέα της μοντέλα.
Πρόκειται για ένα αρκετά συμπαγές μοντέλο, με μήκος κάτω από 4 μέτρα, δίνοντάς μας μια καλή εικόνα για το πώς θα μπορούσε να είναι η νέα γενιά του 208.
Η «αιλουροειδής» σχεδίαση, όπως την αποκαλεί η γαλλική μάρκα, στενεύει στη μέση, δημιουργώντας ένα δυναμικό προφίλ.
Ξεχωρίζουν τα λεπτά Micro-LED φωτιστικά σώματα, τα οποία καταλήγουν στους θόλους των τροχών. Η φωτεινή υπογραφή της μάρκας με τις τρεις νυχιές επανασχεδιάζεται σε οριζόντια διάταξη και κινείται μπροστά και πίσω ενώ το όχημα είναι σταθμευμένο, με διάφορες γραφικές και χρωματικές διαμορφώσεις.
Υπάρχει και μια ακόμη οθόνη Micro-LED τοποθετημένη στην πίσω κολόνα οροφής, δίπλα στην θύρα φόρτισης, ώστε οι οδηγοί να ελέγχουν το επίπεδο φόρτισης του οχήματος χωρίς να χρειάζεται να μπουν στο αυτοκίνητο.

Αναμφίβολα ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι εντυπωσιακός και η ίδια φιλοσοφία συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Εδώ κυριαρχεί το νέο σύστημα i-Cockpit, όπως και το νέο, επαναστατικό σύστημα ελέγχου Hypersquare Steering Control με τεχνολογία Steer-by-Wire.

Αυτή η τεχνολογία αντικαθιστά, ουσιαστικά, την μηχανική σύνδεση του τιμονιού με τους τροχούς, με μια ψηφιακή σύνδεση που χρησιμοποιεί λογισμικό για να διαβάσει και να μεταφράσει τις κινήσεις του τιμονιού σε κίνηση στους τροχούς.
Πρόκειται για μια τεχνολογία η οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους κατασκευαστές, καθώς μειώνει το κόστος παραγωγής και κάνει πιο εύκολη την τοποθέτησή του σε διάφορα μοντέλα. Επιτρέπει επίσης την εύκολη και γρήγορη τροποποίηση της αίσθησης που προσφέρει, καθώς μπορεί να ρυθμιστεί για εξαιρετικά γρήγορες αντιδράσεις, ή για εύκολο παρκάρισμα.
Λάμπει με την απουσία της η οθόνη του infotainment, καθώς όλες οι πληροφορίες προβάλλονται απευθείας μπροστά από τον οδηγό και αντανακλώνται στο παρμπρίζ μέσω ενός ακόμη Micro-LED πάνελ.

Τα καθίσματα είναι 3D εκτυπωμένα, από μονοκόμματο χυτό αφρό, δημιουργώντας νέα σχήματα, χωρίς όμως να θυσιάζεται η άνεση. Η λάκα στην βαφή του εσωτερικού περιέχει συστατικά από ανακυκλωμένα ελαστικά, στο τέλος του κύκλου ζωής τους, ενώ το «σφυρηλατημένο ύφασμα» (forged textile), που χρησιμοποιείται σε όλη την καμπίνα προέρχεται από ανακυκλωμένα καθίσματα αποσυναρμολογημένων οχημάτων Peugeot. Οι κάθετα ανοιγόμενες (gullwing) πόρτες πιθανότατα δε θα φτάσουν στην παραγωγή.

Οι λειτουργίες Cruise, Fun και Hyper προσαρμόζουν τα γραφικά και τις κινούμενες εικόνες που εμφανίζονται μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά και έξω από αυτό.
Το νέο Peugeot 208 θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Small. Δεν έχουμε εικόνα ακόμη για τα κινητήρια σύνολα, όμως το πιο πιθανό είναι αυτά να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, με ελάχιστες (αν όχι καμία) θερμική εναλλακτική. Η επόμενη γενιά θα αποκαλυφθεί πιθανότατα στα τέλη του 2026, ενώ θα φτάσει στις αντιπροσωπείες μέχρι το 2027.









